Sada je: ned svi 11, 2025 7:15 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 175 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 12 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet svi 25, 2007 10:14 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:

S40 svi modeli 2003- koriste M56 getribu, a stariji od 2003 samo turbo motori..
Kaj ne koriste i dizeli od 2000. M56?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 25, 2007 10:19 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Citat:

S40 svi modeli 2003- koriste M56 getribu, a stariji od 2003 samo turbo motori..
Kaj ne koriste i dizeli od 2000. M56?

Pa i dizel je turbo motor... :idea:

Evo točnije od modelne godine 2001, motori D4192T3 i D4192T4 koriste M56 getribu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 25, 2007 10:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:

Pa i dizel je turbo motor... :idea:
Hehe, naravno. Moram se jos naviknut da uz pojam turbo motor vezem i dizele :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 25, 2007 10:39 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 9:56 pm
Postovi: 42
Lokacija: Ljubljana, Slovenija
Podatci iz VADISA za manualne getribe u 850.

Sve 850 do uključujuči 1995. godine imaju M56, 850R 1996 ima M59 i 850 2.5 LPT (B5254T) 1997 ima M58, a svi ostali M56.


A šta je razlika između M56H i M56L osim različitih "Final drive ratio i
Reduction ratio" neznam (neki kažu da je H jači, a neki da za to nema nekih pravih podataka).

_________________
T-5R


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 02, 2007 11:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Evo da osvježim malo ovu temu.Izgleda da če ovaj motor ipak sjesti jer je u pitanju vrlo mala cijena(o tome kasnije kad se transakcija obavi) pa me opet zanimaju neke stvari.Dali je hladnjak interculera dodatno montiran na kiler auta ili je to sasvim drukčiji kiler.Jer ako je montiran dodatno znači da ne moram mijenjati svoj kiler nego samo nadodati hladnjak interculera ili ne :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 03, 2007 7:56 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 9:56 pm
Postovi: 42
Lokacija: Ljubljana, Slovenija
Hladnjak intercoolerja je dodatno montiran. Ali mislim da hladnjaka vode kot tvog auta i kod t5 nista jednaka (no barem kataloške brojke su drugčije).

_________________
T-5R


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 10:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Opet ja.Motor kao što ste vidjeli sam nabavio.Turbinu sam uspio napipati prstima i ona uopče nema lufta i vrlo lagano se vrti što mislim da je dobra stvar.Na kraju je vlasnik rekao da se on dopeljal s tim auto iz Italije i da auto u stvari ide.E ono kaj mene muči je to da bum ja premestil motor ali bogme svu struju ne jer mislim da je to prevelika zajebancija.Moj maf ima samo dva pina na konektoru a ovaj od t5 ima četri to je prvi problem. Drugi problem je kaj t5 ima turbinu a moj ne i iz njegove turbine idu cijevi od podtlaka na jedan regulator koji na sebi ima isto neke priključke za struju koje ja nemam.Kak to rešiti. Jel ima ko kakva iskustva sa time :?: Kompjutor sam isto uzeo i on naravno nije isti kao moj.Koliko sam vidi sa mehaničke strane ne bi trebalo biti previše problema pri promjeni motora.Uzeo sam cijeli set sa kilerom interculerom i hladnjakom klime jel je on dosta drukčiji od mojeg tj od t5 ima i hladnjak ulja od motora.Najviše me zabrinjava struja.Ajde Gonzo i ekipa najviše očekujem od vas

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Moje misljenje.
Sve se da ako se hoce ali moje misljenje je da je to prevelika zahebancija, jer ako ces to kako treba, onda bi bilo najbolje komplet struju preselit... jer to spajat, prespajat obicno ne zavrsi pozitivno i ako bude radilo nije to 100%...mozda da imas jedan sa strane pa kopirat sa njega, a treba i vidjet u kakvom je to sve stanju ( mislim na te proklete senzore itd).
Ali dalo bi se...... :D :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ne bude išlo tak kako si zamislio. Kompletna instalacija mora ići od turbaka i to je zapravo najjednostavniji način. Pljunut u šake i udri..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Idealno bi bilo da kupiš cijeli prednji kraj od te 850 T5.
Zato sam ti ovo i napisao prije..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Evo da osvježim malo ovu temu.Izgleda da če ovaj motor ipak sjesti jer je u pitanju vrlo mala cijena(o tome kasnije kad se transakcija obavi) pa me opet zanimaju neke stvari.Dali je hladnjak interculera dodatno montiran na kiler auta ili je to sasvim drukčiji kiler.Jer ako je montiran dodatno znači da ne moram mijenjati svoj kiler nego samo nadodati hladnjak interculera ili ne :?:
A i plin ti neće radit na tom turbo motoru jer za turbo motore ti treba poseban isparivač i dizne večeg kapaciteta :!:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Pa u stvari i imam cijeli prednji kraj ali svu struju seliti jebote popizdili smo samo dok smo ju skinuli

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ma plin bu delal jer je gore već veći isparivač

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Ako i imas struju kompletnu obavezno budi njezan jer od te silne topline koju je prezivila i propatila rado ti pukne zica a da ni neznas. jer zica pukne a izolacija ko "nova" :D ... eeee onda si naje..
:lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri srp 11, 2007 11:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ma plin bu delal jer je gore već veći isparivač
Dobro to provjeri jer ti za turbo motore ide poseban isparivač i najače dizne, samim tim se drukčije podešava mapa plina jer ti treba puno više plina :!:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 175 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 12 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan