VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Gume http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=280 |
Stranica: 2/2. |
Autor/ica: | iggy [ pet svi 11, 2007 10:32 pm ] |
Naslov: | |
Citat: pa nisi valjda spao na to da se trkaš sa traktorima
![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet svi 11, 2007 10:52 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Taj golf je bio onda u velllliiiiikkkkkoojjjj banani ... moj frend ima tog 2,0 vozi na 17''-cama, i imao sam u dva navrata priliku s njime necu reci utrkivati se jer se ja to ne znam, vec sam ja krenuo I puta prvi a on za mnom lokalan acesta od Konjscine do Zlatar Bistrice, dobar asfalt al ima zavoja i fakat sam svojega t5 frljio recimo 2-3 do kraja u 4 nisam ni stavljao jer u 3coj prek 5rpm imas vise od 120 km/h ak se ne varam, a nemas se gdi bolje voziti, i nisam mu ni u jednom trenutku odokaticvo prešao više od neznam cca 15 metara, ma ni tolko, u ZB samo se okrenuli i onda je on išao I, mi znamo du cestu napamet, i on je udario po plinu i onda ga opet ja nisam fakat mogao uloviti, e sad ja imam karavana i previše se ljulja, snagu ima tek iznad 3rpm-a, hocu reci da bih ga vjerojatno presao samo na ravnici kad bi vozili preko 180 jer tdi nema vise šusa preko 160 km/h, barem ne serijski ... e sad ako tvoj sa automaticom i 30 ks više od mojeg ide toliko bolje, svaka čast
Sluzbeni je imao nekakvih 20k km. Ne moze bit u tak gadnoj banani da se toliko osjeti. Bilo kako bilo, ovo kaj si sad napisao ne govori apsolutno nista o snazi motora. Taj Golf od frenda sigurno ima osjetno bolje drzanje od tvoje 850ke i ti si gubio vrijeme na kocenje i ponovno ubrzavanje, dok je on vjerojatno samo odrzavao brzinu. Donest cu ti Gente Motori iz 96. gdje je test 850Ra, pa da vidis kaj su brojke ![]() ![]() |
Autor/ica: | C70 [ pet svi 11, 2007 11:18 pm ] |
Naslov: | |
Ala Gonzo, ovo si lipo usporedija sa traktorima... svaka ti dala. Ja ove naše mlade momke ne razumim. OK sigurno da i financije igraju ulogu. Ma momci gdje ste vi našli te Čići -Miči gume takozvane KLIZELINKE. Ok opet finacije, pa prijatelji moji vi bi ste se jurcali... ja da sam na vašem mjestu prije bi kupio 2 prave gume, i onda pričao o jurcanju. Pogledajte moj komentar pod PEGASUS 18x8 o gumama koje sam osobno koristio. |
Autor/ica: | Branimir [ sub svi 12, 2007 7:59 am ] |
Naslov: | |
Citat: iz 96. gdje je test 850Ra, pa da vidis kaj su brojke
Vjerojatno zbog snizavanja kompresije i stvaranja prostora za prednabijanje. Pod uvjetom da se radi o modifikaciji postojeceg motora (skracivanjem hoda) a ne promjeni cijelog.
![]() |
Autor/ica: | BELA [ sub svi 12, 2007 9:35 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ala Gonzo, ovo si lipo usporedija sa traktorima... svaka ti dala.
Frende ja ti se ne trkam jer me to ne zanima a i nisam ti ja za to, htio sam 850 t5 R ili 850 R kojeg sam tražio više od 2 god i nisam našao ''dobroga'' pa sam uzeo vovga svojega 850 t5 sa 211 KS koji je predobar i stanje je ma fantasticno, ja taj auto imam za gušt i ništa višem stoji cijeli tj. u garazi i malo se za vikned vozim, ne znam zašto sad pričaš o gumama kad sam napisao prije da normalno koliko para i toliko muzike, stavio sam Bravuriuse samo zato kaj su bile stavrn ojeftilen i u biti me tip nahebao na njih tamo gdi su uzimane i felge u Draydenu, napominjem da su te gume samo za voziti a ne za nekakvo trkanje ili nesto takvoga i dalje stojim iza činjenice da gume u 17'' nema ispod 100 eura, barem ne kvalitietne ... što sam ti opet usporedio sa BT Potenzom koje sam uzeo u 19'' po 2800 kn/ kom, tako da vlajda to sve govori, mislimsamo da si dobio krivu sliku o meni i o mojem načinu vožnje, jer ja se vozim normalno a opet mi je super pomisao da imam 211 ks ispod haube i to u karavanu pa da se nemogu postidejti i ja malo opiciti po gasu kad to treba....
Ja ove naše mlade momke ne razumim. OK sigurno da i financije igraju ulogu. Ma momci gdje ste vi našli te Čići -Miči gume takozvane KLIZELINKE. Ok opet finacije, pa prijatelji moji vi bi ste se jurcali... ja da sam na vašem mjestu prije bi kupio 2 prave gume, i onda pričao o jurcanju. Pogledajte moj komentar pod PEGASUS 18x8 o gumama koje sam osobno koristio. |
Autor/ica: | grimreaper [ sub svi 12, 2007 9:36 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: iz 96. gdje je test 850Ra, pa da vidis kaj su brojke
Vjerojatno zbog snizavanja kompresije i stvaranja prostora za prednabijanje. Pod uvjetom da se radi o modifikaciji postojeceg motora (skracivanjem hoda) a ne promjeni cijelog.![]() |
Autor/ica: | BELA [ sub svi 12, 2007 9:37 am ] |
Naslov: | |
Citat: Dajte tog golfa pored mene, da mu pokažemo true Volvo power i kaj je to moment koji traje malo više od 500 okretaja
Ajd to sad neme veze, znaš o čemu pričam predpostavljam.
![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sub svi 12, 2007 9:38 am ] |
Naslov: | |
Citat:
Ja ove naše mlade momke ne razumim. OK sigurno da i financije igraju ulogu. Ma momci gdje ste vi našli te Čići -Miči gume takozvane KLIZELINKE. Ok opet finacije, pa prijatelji moji vi bi ste se jurcali...
Gdje se govori o jurnjavi? Covjek koji je pitao za gume vozi S60 2.4d sa 130KS. Sve to ovisi o autu, stilu voznje i n drugih faktora... BTW, Nankang NS2 je navodno iznenadjujuce dobra guma ako je vjerovat ljudima koji su ih imali.
|
Autor/ica: | BELA [ sub svi 12, 2007 9:39 am ] |
Naslov: | |
Ajd tema su gume a ne traktori, konji, momenti i ne znam kaj vec, pa ja tu završavam jer nisam dovoljno kvalificiran za takve rasprave ... |
Autor/ica: | grimreaper [ sub svi 12, 2007 9:41 am ] |
Naslov: | |
Tocno, dosta OTa inace uvodim represivne mjere 8) |
Autor/ica: | tntsaint [ sub svi 12, 2007 1:11 pm ] |
Naslov: | |
ma gledajte stvarj je u tome kaj mi auto više služi za putavanja nego za izivljavanje gledan 17" gume sve nekaj oko 100-140 eura (sad kad ste mi nankang poljuvali gledam GY F1 gds3 91W) samo sam htel rec da je guma iznenadjujuce dobro proslo na testovima (pogotovo kaj se tear&weara tice) a to kaj zaostaje za duplo skupljom gumom 10 posto mislim da nije tak lose kad uzmes u obzir da ju promijenis svaku sezonu omjesto dvije neka razlika mora svejedno bit i jos gume idu na 2.4D s60 kaj ionak ima jadnih 130ks(bum digel na 160 jer je ista masina) tak da ionak nije bas nekaj za izvlacit u zavojima pogotovo sa ovom usivom kontrolom proklizavanja i da gume nisu isto ko gy ili slicno al kolko su u normalnoj voznji so povremenim stiskanjem gasa to kuzi to je ono kaj me interesiralo i za kraj da se nadovezem na grimreapera ova klizelinka je neka nova guma, navodno cak pregovaraju sa renomiranim proizvodjacima autiju da ih stavljaju na njih (ono kao na sportske modele) eto tolko od mene *edit* evo nadodajem jos testove ostalih guma cisto radi usporedbe sava INTENSA 225/45 ZR17 91W http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... typ=D67580 BFgoodrich g-FORCE PROFILER 225/45 R17 91Y http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-105031 Goodyeareagle EAGLE F1 GS-D3 225/45 R17 91Y BSW http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... typ=D39111 Nankang NS-1 225/45 R17 94W XL TW http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-119927 NS-2 225/45 R17 94V XL TW http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-119372 Bridgestone Potenza RE 050 225/45 R17 91W http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-118265 eto *edit* |
Autor/ica: | Armin [ pon svi 14, 2007 9:55 pm ] |
Naslov: | |
Ako ti već auto služi samo da te što udobnije preveze iz tačke A u tačku B (a većini od nas mu je to svrha), i bitna ti je tišina pri vožnji, dobro držanje na mokrom i dobro kočenje na mokrom i suhom, ne misliš derati gume kojekakvim startovima, oštrim ulascima u zavoje, moj ti je savjet "bridgestone turanza". Prije 20-tak dana sam montirao sve četiri "turanze" i i iznenadio se koliko su tihe. Prije toga sam (na raznim automobilima) vozio na "michelin energy", skupo ih plaćao i mislio sam da su dobre do prvog naglog kočenja na suhom asfaltu. Kližu kao lude. Mislio sam da je do glatkog asfalta, ali tek sa "turanzom" vidim da je bilo do guma. Dakle, pusti ove "Šumahere" koji te savjetuju, ti nećeš trošiti gume svakih 2-3 godine i nije ti važno ako izgubiš 2-3 sekunde "po krugu". Ako će ti gume trajati 4-5 godina uzmi "bridgestone", isplate se. U Mostaru (205/55 R 16) sam platio 235,00 KM (870 kn) po komadu sa montažom i balansiranjem. |
Autor/ica: | Branimir [ pon svi 14, 2007 10:34 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ma gledajte stvarj je u tome kaj mi auto više služi za putavanja nego za izivljavanje
I ja sam bio u istim problemima. Nema veze jurnjava, zavoji, jaki ili slabi auto. Kvalitetnija (i u pravilu skuplja) guma osim boljeg drzanja u zavoju, na suhom ili na mokrom drzi bolje i pri kocenju. A to nekad moze biti presudna razlika izmedju "huh, dobro je" i "pas mater, zovi muriju". Tu ne igra ulogu da li auto ima 130 ili 230 konja, a djelomicno niti stil voznje, kad treba naglo stati svatko se moze naci u skakljivoj i gustoj situaciji.eto tolko od mene Po mom skromnom misljenju, od ovih ovdje guma koji si nabrojao ja bih gledao izmedju Bridgestonke i F1 to se tice perfomansi. Naravno, financije nisu nebitan faktor pa ces vjerojatno gledati nesto drugo i jeftinije. Vidio sam dovoljan broj testova u kojima se 5 guma vrti na prvih 5 mjesta (PI Pzero nero, GY F1, DU sportmaxx, BR potenza RE50A, CO sport contact 3, jos pokoja padobranka). Bilo koja od tih se kupi nece se pogrijesiti. |
Stranica: 2/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |