VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Težak servo, potrošnja dizela V40 115 ks (i ostale sitnice) http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=273 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | Lucas [ čet svi 10, 2007 10:43 pm ] |
Naslov: | |
Citat: ...na motoru mu je otišlo sve što je moglo otić, sve je mjenjo osim radilice i jedno 3 polugeneralke je radio, ostavio ga je na cesti xy puta pa čak jednom i u ukrajini je zaglavio jedno 5 dana, jedva se dovuko do hrvatske...
Ma njegov auto je zajeban i gotovo, pa uvijek možeš imati peh da si dobio zajeban auto, ionda se redaju problemi jedan za drugim. <nema veze s Volvom, tako može reći majstor VAG- grupe, PSA itd...a što se tiče turbine treba znat auto vozit s turbinom mislim biti pametan, hladni startovi, autoputovi pod ful gasom dobro ulje stavljat tj. čuvat turbinu jer ona trpi največa opterećenja pri takvim extremnijim vožnjama.. A što se tiče turbine-potpisujem. Čak mi se nekad čini da previše picajzlim oko takvih stvari ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet svi 10, 2007 11:17 pm ] |
Naslov: | |
Evo odgovora koji su mi poslali iz HeicoSportiva njemačkog tunera Volvo modela: Dear Sir, thanks for your inquiry and interest in our products. We do Volvo tuning since about 10 years and we have upgrade programs for all model/engine types. Our program is more than 200 products. You have the right information, that there is an ECU upgrade from 115hp to 140hp on torque 315Nm. But we have discontinued this program for quality and warranty reason: By experience, we know, that this was the most sensitive engine type and in average we have had most of the trouble with 1.9D engine. Before we run into trouble with customers, we do – from a serious point – not want to sell this product anymore. We know, that there are some other companies offering ECU upgrade for Volvo 1,9D but as we are also Volvo Dealer, we know, what we are talking about. We do not suggest an upgrade on your model, cause you must expect technical problems on clutch, turbo-charger and gearbox/transmission. Mit freundlichen Grüßen / Best regards Walter Dreßler Vertrieb / Sales HEICO SPORTIV GmbH & Co KG Rudolf-Diesel-Strasse 44 64331 Weiterstadt Germany Fon: +49 (0) 6151 / 300 95-0 Fax: +49 (0) 6151 / 300 95-22 walter.dressler@heicosportiv.de www.heicosportiv.com |
Autor/ica: | gonzo [ čet svi 10, 2007 11:20 pm ] |
Naslov: | |
dečki neznam koja graja i frka oko toga kad s40 dizlo nosi samo znak od volva a ostalo sve od renola i mitsubishija i slaganja u belgiji , za mene s40 nije volvo a taj T4 bar ima volvo motor a getribu made in japan tak da jedini pravi volvači tj. zadnji pravi volvači su oni stari i sadašnji S60 a ovo sve drugo je za kitu. |
Autor/ica: | Lucas [ čet svi 10, 2007 11:24 pm ] |
Naslov: | |
E jebiga, a ja mislio otići malo do Slovenije tamo u Ribnicu na malo chip-steroida. Inače i meni se čini pretjeran taj skok sa 115 na 140 ks i kaj je najbolje ne bi mi sve skupa u previše situacija koristilo (pogotovo u gradu). Makar sam išao i sa varijantom da ću auto imati još najviše 2 godine, pa da se u tom vremenu ne može previše toga desiti, ipak ne bi htio dalje prodati "raskantan" auto... Ne znam Ali ovo je sad potpuno druga tema ![]() |
Autor/ica: | Timmy [ čet svi 10, 2007 11:57 pm ] |
Naslov: | |
Pa da vas sada pitam usput sto postoji chip za S/V40 za motor 1.9 122 KS ? I gdje bi ga se moglo ugraditi? |
Autor/ica: | ruka [ pet svi 11, 2007 4:49 am ] |
Naslov: | |
Zadnji pravi volvo je 240, sve poslje nije, ovo nisam ja izmislio nego su mi rekli svedi kad sam bio gore prije par godina. Ovaj dizlo od 115 kojnja je itekako volvo, za razliku od prve varijante. |
Autor/ica: | grimreaper [ pet svi 11, 2007 8:39 am ] |
Naslov: | |
Citat: Zadnji pravi volvo je 240, sve poslje nije, ovo nisam ja izmislio nego su mi rekli svedi kad sam bio gore prije par godina. Ovaj dizlo od 115 kojnja je itekako volvo, za razliku od prve varijante.
Pa, bas i nije. Renaultov 1.9dci, malo modificiran... I prethodni 1.9d sa 95KS isto Renaultov.
|
Autor/ica: | dugi [ pet svi 11, 2007 9:09 am ] |
Naslov: | |
Citat: Zadnji pravi volvo je 240, sve poslje nije, ovo nisam ja izmislio nego su mi rekli svedi kad sam bio gore prije par godina. Ovaj dizlo od 115 kojnja je itekako volvo, za razliku od prve varijante.
Nemoj me sad rasplakat i reč da nemam Volvo, pa čak imam i Volvovu mašinu. Znam da je struja Njemačka i da je aut. getriba Japanska, ali ovo sve drugo... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pet svi 11, 2007 5:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Pa, bas i nije. Renaultov 1.9dci, malo modificiran... I prethodni 1.9d sa 95KS isto Renaultov. |
Autor/ica: | ruka [ pet svi 11, 2007 5:58 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Nemoj me sad rasplakat i reč da nemam Volvo, pa čak imam i Volvovu mašinu. Znam da je struja Njemačka i da je aut. getriba Japanska, ali ovo sve drugo...
ma krivo si skopcal, je tvoj pravi volvo, vise nego sve 40-tke, al svedi racunaju 240 ko posljednji pravi volvo, volvo sa izvornom filozofijom I dizajnom. Taj model oni zovu "real volvo". Tak su mi objasnjavali dok smo bili na rucku I jeli puding od lososa.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Don Corleone [ pon svi 14, 2007 4:59 pm ] |
Naslov: | |
Evo pošto i ja imam V40 (115 ks) da se i ja malo ubacim u temu. Kaj se tiče serva, on je malo teži ali zasad nemam nikakvih problema s njim. Potrošnja je negdje od 5,5 do 8 L, kaj naravno ovisi kak ga vozim. |
Autor/ica: | Lucas [ uto svi 15, 2007 12:46 am ] |
Naslov: | |
Citat: Evo pošto i ja imam V40 (115 ks) da se i ja malo ubacim u temu.
Tako je, dobro mislim da nemre biti ispod 8 u gradu, ali 9,5- 10 je stvarno previše. Bez obzira na "moju" vožnju.Kaj se tiče serva, on je malo teži ali zasad nemam nikakvih problema s njim. Potrošnja je negdje od 5,5 do 8 L, kaj naravno ovisi kak ga vozim. E sad, jesi ti to preko ulijvanja dizela računao, ili preko kompjutera. Napunit ću puni, prijeći xx kilometara i opet puni, pa javim rezultste. ---- Inače, zanimljivo kako smo došli s osnovne teme, preko 3 druge natrag na ono što sam i započeo ![]() |
Autor/ica: | Don Corleone [ uto svi 15, 2007 1:30 pm ] |
Naslov: | |
Ja sam ti to računal isključivo na način da ful natankam, pređem 100 km i opet ful, pa onda vidim kolko sam potrošil. To ti je jedini siguran način provjere! ![]() |
Autor/ica: | ruka [ uto svi 15, 2007 3:07 pm ] |
Naslov: | |
Apsolutno se slažem, i ta potrošnja je otprilike i meni tak, s tim da zbilja neznam kad mi je preko 7 i pol potrošil, ali ja nisam neki etalon za gradsku vožnju, moje gradske relacije s tim autom nisu u vrijeme najvećih špica po centru. |
Autor/ica: | iggy [ uto svi 15, 2007 10:28 pm ] |
Naslov: | |
Brijem da je 100 km malo za testiranje. Ja uvijek sipam pun tank i onda mjerim potrošnju. Nije svakih pređenih 100 km jednako. Jedino moje iskustvo s diesel-om ![]() ![]() BENGA ZAKON! ![]() |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |