Sada je: pet lip 20, 2025 12:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon stu 10, 2008 3:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
Zbog ovog sranja smo skoro ostali u Zgb. uoči SR u Osijeku mislim 2006, isto tako puklo sranje i nekako smo uspjeli skrpat ali je Gonzo posle kupio novo :twisted:
Ovaj je definitivno već krpan, varen, ljepljen ... vidi se na njemu i na komadu koji je ostao u crijevu.
Uglavnom, Nenad mi je dao od 850-tke, piše da je pritisak isti, fizički se razlikuju, ali paše, da se namontirat. Sutra ćemo vidjeti jel fercera. U Vadisu kaže da je taj plastični dio, adapter, artikl za sebe, tako da brijem da se ne mora kupovati cijeli regulator.
Sutra ću biti pametniji.
gledaj samo da je regulator od turbaka ak već kemijaš.
pametnije ti je da naručiš novu plastiku jer ne košta puno.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon stu 10, 2008 5:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Pa nisam vidio sa kojeg ga je Nenad skinuo, ali danas kad sam ga namontirao nije htio upaliti. Valjda nisam previdio nikakav konektor ili nešto slično.
Jedino mi se činilo da jedan injektor nije dobro sjeo, u odnosu na druge a jednostavno ne ide skroz unutra. Tamo gdje se šarafi je sve na mjestu, šarafi pašu bez problema.
Još nešto, onaj spoj lajtunga sa injektora sa onim koji ide kao od kabine nema neku šelnu, nego komad plastike koji se izvuče i oslobodi lajtung da se može otpojiti mi se čini nekako labav. Malo ga dirneš i ta plastika izleti van, a to mi se ne sviđa, bojim se da ne popusti u vožnji, a turbina i ispuh su jako blizu.

Uglavnom, pitao sam u Baotiću za to kućište - adapter regulatora, košta 162 kn, ali ga nemaju na skladištu, pa ću uzeti novo i probati ponovo namontirati.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto stu 11, 2008 7:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Danas kupio adapter i namotirao ga na regulator, ali bio je mrak pa nisam šarafio po autu :( . Budem sutra probao.
Molite se skupa sa mnom da auto upali, please. :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri stu 12, 2008 6:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Problem rije??en, danas je Rudelf opet harao po Dubravi, fuuÄ? fuuÄ? fiiijuuuu. :D
Samo me ubio u pojam lajtung dovoda goriva, ja ga ukopčam i čim dam kontakt on izbije i zalije mi motor benzinom. Muka ??iva, ne ide unutra i ne ide.
Na kraju sam mu je.. majku sa ??elnama i vezicama tako da nema ??anse da vi??e izbije van.

slika


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan