VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
ETM, ulje... http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2581 |
Stranica: 2/2. |
Autor/ica: | Armin [ pet stu 28, 2008 9:19 am ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
Znači Gonzo, ja sam imao sreću što je nakon izmjene ulja sve prošlo kako treba? Nije ni tvoj auto puno prešao prije izmjene ulja. Jesi li siguran da si sipao odgovarajuće ulje? Zapravo, jesu li problemi počeli odmah nakon izmjene ili nakon nekog vremena? |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 28, 2008 12:27 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
orginal je ulje i problemi su počeli odmah isti tren nakon izmjene.! |
Autor/ica: | Armin [ pet stu 28, 2008 4:18 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
Citat: orginal je ulje i problemi su počeli odmah isti tren nakon izmjene.!
Zbilja mi nije jasno šta se moglo dogoditi. Čak i da si nasuo motorno ulje problemi bi se počeli javljati kasnije. Ovo za smeće u starom ulju mi nije baš logično. Zašto bi to smeće pravilo probleme sa novim uljem? Ono se i prije izmjene nalazilo u mjenjaču. Kao što znamo, ulje u mjenjaču ne stoji nego neprestano cirkuliše tako da to smeće nema baš priliku da se nataloži negdje pa da ga izmjena ulja uzburka. Čak mi je logično da dio tog smeća izađe van sa starim uljem. Ili sam ja nešto propustio?P.S. Možda je glupo: Kakve su šanse da ti je nešto upalo u mjenjač ili hladnjak dok su bili izvađeni šipka za kontrolu i povratno crijevo? |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 28, 2008 4:34 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
gledaj stari te getribe su pune taloga koji je nastao neodržavanjem a taj talog ne ode cijeli van prilikom izmjene nego ga ostane dosta unutra ,tako da sa novim uljem ga samo još više razbacaš po cijeloj getribi. uostalom kad mjenjaš ulje u getribi nemožeš ga u potpunosti zamjenit nego ostane 1-2 litre starog ulja unutra ,a da bi htio sve izvadit morao bi skidati getribu. taj problem je poznat svim volvo mehaničarima i zato nemaju apetita da mjenjaju ulje u tim getribama. |
Autor/ica: | Armin [ pet stu 28, 2008 4:48 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
Kojom si metodom mijenjao ulje? Samo ispustio na čep i dolio novo ili si radio ovo ispiranje kao što sam ja? Na način kako sam ja radio ništa od starog ulja ne ostane unutra jer je pri zadnjem ispuštanju već bilo počelo da ističe novo ulje. |
Autor/ica: | gonzo [ pet stu 28, 2008 5:00 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
nisam ispirao ,mjenjano na čep ali ispralo je se nakon 20 litara ulja. ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ sub stu 29, 2008 6:19 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
Citat: ... Zašto bi to smeće pravilo probleme sa novim uljem? Ono se i prije izmjene nalazilo u mjenjaču. Kao što znamo, ulje u mjenjaču ne stoji nego neprestano cirkuliše tako da to smeće nema baš priliku da se nataloži negdje pa da ga izmjena ulja uzburka...
Ovo mi zvuči logično. Smeće (valjda) cirkulira i sa starim i s novim uljem, pa bi i problemi trebali biti isti. Ako prilikom zamjene s uljem iscuri i dio smeća, onda bi s novim uljem problema trebalo biti manje nego sa starim. Pa čak i ako novo ulje razbaca smeće po getribi, zar se neće nakon par sati mirovanja motora opet nataložiti tamo gdje je i bilo?
|
Autor/ica: | gonzo [ sub stu 29, 2008 7:39 pm ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
nataloži se ali jedan dio tog smeća zaštopa elektromagnetske ventile. |
Autor/ica: | Izy [ pon pro 01, 2008 10:38 am ] |
Naslov: | Re: ETM, ulje... |
If I may... U idealnom svjetu bi ta getriba bila konstruirana u obliku slova V i od nemagnetizirajućih materijala gdje bi na najnižoj točci bio otvor za ispuštanje ulja. No to nije tako. Druga stvar koja spriječava talog da izađe je činjenica da se u talogu nalaze i metalne špene koje cirkulacijom po getribi (dok je geba u pogonu i ulje cirkulira) imaju stalne frikcije sa ostalim metalnim djelovima pa se s vremenom i "namagnetiziraju" te priljube za pojedine dijelove gebe a ne vrate na dno iste. To su neki od razloga što se desilo gonzi ono što se nažalost desilo. |
Stranica: 2/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |