Sada je: čet lip 19, 2025 5:15 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet stu 28, 2008 9:19 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Znači Gonzo, ja sam imao sreću što je nakon izmjene ulja sve prošlo kako treba? Nije ni tvoj auto puno prešao prije izmjene ulja. Jesi li siguran da si sipao odgovarajuće ulje?

Zapravo, jesu li problemi počeli odmah nakon izmjene ili nakon nekog vremena?

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: pet stu 28, 2008 12:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
orginal je ulje i problemi su počeli odmah isti tren nakon izmjene.!

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet stu 28, 2008 4:18 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
orginal je ulje i problemi su počeli odmah isti tren nakon izmjene.!
Zbilja mi nije jasno šta se moglo dogoditi. Čak i da si nasuo motorno ulje problemi bi se počeli javljati kasnije. Ovo za smeće u starom ulju mi nije baš logično. Zašto bi to smeće pravilo probleme sa novim uljem? Ono se i prije izmjene nalazilo u mjenjaču. Kao što znamo, ulje u mjenjaču ne stoji nego neprestano cirkuliše tako da to smeće nema baš priliku da se nataloži negdje pa da ga izmjena ulja uzburka. Čak mi je logično da dio tog smeća izađe van sa starim uljem. Ili sam ja nešto propustio?

P.S. Možda je glupo: Kakve su šanse da ti je nešto upalo u mjenjač ili hladnjak dok su bili izvađeni šipka za kontrolu i povratno crijevo?

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: pet stu 28, 2008 4:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
gledaj stari te getribe su pune taloga koji je nastao neodržavanjem a taj talog ne ode cijeli van prilikom izmjene nego ga ostane dosta unutra ,tako da sa novim uljem ga samo još više razbacaš po cijeloj getribi.
uostalom kad mjenjaš ulje u getribi nemožeš ga u potpunosti zamjenit nego ostane 1-2 litre starog ulja unutra ,a da bi htio sve izvadit morao bi skidati getribu.

taj problem je poznat svim volvo mehaničarima i zato nemaju apetita da mjenjaju ulje u tim getribama.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet stu 28, 2008 4:48 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Kojom si metodom mijenjao ulje? Samo ispustio na čep i dolio novo ili si radio ovo ispiranje kao što sam ja? Na način kako sam ja radio ništa od starog ulja ne ostane unutra jer je pri zadnjem ispuštanju već bilo počelo da ističe novo ulje.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: pet stu 28, 2008 5:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nisam ispirao ,mjenjano na čep ali ispralo je se nakon 20 litara ulja. :violin: samo sad treba da sve rastavit očistit i molit se bogu da bude sve ok. naravno još jednom ulje :whistle: prestao sam brojit litre :snooty:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sub stu 29, 2008 6:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... Zašto bi to smeće pravilo probleme sa novim uljem? Ono se i prije izmjene nalazilo u mjenjaču. Kao što znamo, ulje u mjenjaču ne stoji nego neprestano cirkuliše tako da to smeće nema baš priliku da se nataloži negdje pa da ga izmjena ulja uzburka...
Ovo mi zvuči logično. Smeće (valjda) cirkulira i sa starim i s novim uljem, pa bi i problemi trebali biti isti. Ako prilikom zamjene s uljem iscuri i dio smeća, onda bi s novim uljem problema trebalo biti manje nego sa starim. Pa čak i ako novo ulje razbaca smeće po getribi, zar se neće nakon par sati mirovanja motora opet nataložiti tamo gdje je i bilo?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sub stu 29, 2008 7:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nataloži se ali jedan dio tog smeća zaštopa elektromagnetske ventile.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pon pro 01, 2008 10:38 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
If I may...
U idealnom svjetu bi ta getriba bila konstruirana u obliku slova V i od nemagnetizirajućih materijala gdje bi na najnižoj točci bio otvor za ispuštanje ulja. No to nije tako.
Druga stvar koja spriječava talog da izađe je činjenica da se u talogu nalaze i metalne špene koje cirkulacijom po getribi (dok je geba u pogonu i ulje cirkulira) imaju stalne frikcije sa ostalim metalnim djelovima pa se s vremenom i "namagnetiziraju" te priljube za pojedine dijelove gebe a ne vrate na dno iste.
To su neki od razloga što se desilo gonzi ono što se nažalost desilo.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan