Sada je: pon lip 16, 2025 10:49 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 65 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 2:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
uzmi u obzir da ta razlika može biti zbog lošeg goriva,,, koliko mi je poznato kod vas je dosta loše gorivo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 5:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Stvarno mi nije jasno zašto je to vama svima velika potrošnja. Po meni je sasvim koreltna. Šta bi vi auto sa 5 cilindara, 2.4 ltr, automatik, 1500kg i tankali ga preko zipa. E neće.
Ne priznajem ni jedan auto sa 2.0 motorom da može u gradskim uvjetima proći sa manje od 11 litara, a kamoli 2.4 ltr automatik. Ako može, to onda nije prava gradska vožnja. gradsaka vožnja nije 8 kilometara zelenog vala sa 60km/h. Gradksa vožnja znači gužva, semafori, vožnja u vremenu od 7-16 sati, a ne vožnja po gradu kad svi spavaju.
Ispričavam se, ali po vašim pričama sam stekao da se vi svi pogradu vozite u gluvo doba noći. moj auti voze svaki dan, po cjeli dan, i D5 neide ispod 9 litara, a potpuno je ispravan. I uopće nemam dojam da se ganjam. Prije toga Omega 2.0 16v koji je kao aerodinamičan auto koji je po nekima mogao vozit sa manje od 10 ltr po gradu, meni nije išao ispod 12,5. Isto sasvim normalne vožnje.
I usput, S60 2.4 sa 140 ks sa ručnim mjenjačem ide k'o k..ac, mogu mislit da je S80 puno bolji.
Nadalje, sasvim je normalno da ti u trečoj manje troši pri 40 km/h nego u drive modu. Ja imam osječaj da puno ljudi misli da auti manje troše kad se po gradu vozi 30 , nego kad se u višoj brzini vozi 65.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 5:50 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Vili svaka čast!
Moj S40 ima 140KS i po gradu imam konstantno prosjek 11-11.5L, a ima i manje kila i manje kubika od tog S60 i još nije automatik. Doduše ja nisam neki nježan vozač ali opet... Ne može ić na zrak, pa mora trošit gorivo, imao sam nekoliko desetaka različitih auta u u rangu oko 150KS i svaki je trošio tu negdje po gradu, npr. Golf Gti 16V 150KS oko 10-10.5L, BMW 525I 170KS oko 11-12L, Mercedes 230E 136KS oko 11L... I tak, sve u svemu sve je to tu negdje, litra,dve max razlike i svi su bili s ručnim mjenjačem, tako da je meni ta potrošnja tog S60 najnormalnija! Kome troši manje ili vozi gajbe s jajima ili laže, no offence nikome ali ja nikad u životu nisam mjerio potrošnju točeći 100Kn ili vjerujući board computeru nego uvijek pun rezervar sipam i pišem točnu kilometražu. Imao sam puno puta oklade raznoraznih bisera koji su tvrdili da im auti od tonu i pol i 130 ili više ks troši 4-5L na autocesti vožnjom od oko 150-160 km/h i sl., ali od onih malo koji su se usudili provesti zadanu destinaciju autoceste takvom (pa i manjom) brzinom NIJEDAN nije dobio okladu, jer su to naravno puste priče, uzalud im njihovi TDI, CDTI, TDS-i, D5 i sl., pa svatko ko je vozio više od 5 različitih auta u životu i sam ih je točio svjestan je koliko auto neke snage i mase može trošiti pri nekoj brzini i opterećenju, nije to neka pusta filozofija...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 7:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Pojam gradske vožnje je vrlo relativan. :? :roll: Na istu kilometražu gradske vožnje u Zagrebu ili npr. SB, ŠI, ili bilo kojem drugom manjem gradu, vrlo vjerovatno će auto u ZG imati puno manje hladnih startova, većih dionica na konstantnoj brzini itd....
Ja sam uvjeren da bi moj auto mogao imati uredno ispod 10 l (kad bi ga žena vozila :wink: ). Meni sad troši 10-11 l, a isto tako mi je trošio preko 14 kad mi je glavna dionica bila kvatrić-medveščak (2,5 - 3km), rijetko se i zgrijao motor.
Nemamo svi iste navike i uvjete vožnje, tako da ... ništa čudno da su razlike i po 2 l.

Što se tiče otvorene, ja npr. manje trošim benzina na staroj cesti za more, nego po AC, jer na AC mi je veći gušt usporavati i ubrzavati sa 100-160 , nego sa 30-100 na staroj, jer se trudim ne prelaziti baš previše ograničenja 8) . Na staroj mi je onako, laganini čak prosjek 7,3, a na AC još nisam uspio ispod 9,5 - 10 L. :shock: . Mjerim prema uvijek poništenoj kilometraži i tankanjem do vrha, bez BC-a. 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 22, 2008 10:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub lis 20, 2007 12:52 pm
Postovi: 435
Vozi: XC60
Lokacija: Zagreb
mislim da je mom volvaču fakat crkla lambda sonda il nekaj :shock:

po gradu ga nemrem spustiti ispod 15l ali na otvorenoj, stara cesta, 11l :?:

ja sam mislil da moj auto tak mora trošiti, ipak ima za vleć minimalno 1700kg, pa stani pa kreni pa stani pa kreni :?:

jel mi to normalna potrošnja ili nije, po meni je jel bi mi bilo čudno da auto sa takvom kilažom i takvim načinom voćnje troši manje !!!! :!:

_________________
740 td - vozio godinu dana
S80 2.4i - vozio skoro 7 godina
XC60 D3 - stigao je :))))))))))


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 24, 2008 9:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Ma brijem da je stvar potrošnje samo u tome koliko se stišće papučica gasa ,naravno tu mislim na komercijalne auteke :D ,a ne neke zvijeri kao V8 ,V10 ,V12 ili one sa mnogo konjiča iako se i njih može štedjeti.
Ja svom i po gradu dušu vadim i nije ni čudo kaj mi troši i prek 15 litara ,a riječ je o automatiku 2.3 sa 113 KS kojeg treba dobro stisnuti da bi krenul kak ja hoću :shock: (znači pedal to the metal 8) ).

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 24, 2008 9:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vidi se da si moj mehaničar, pa kužiš stvari ;).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 25, 2008 11:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Slazme se sa Dugim, kol'ko stisnes tol'ko ide i trosi!

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 25, 2008 1:38 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon stu 05, 2007 10:10 pm
Postovi: 233
Lokacija: zg
automatik...
probaj kod ubrzavanja ubrzati sa gasom stisnutim do kraja dok ne postigneš željenu brzinu i onda olabavi gas. brže ubrzavanje u krajnjem slučaju smanjuje potrošnju. isto tako, predviđivanje situacija u prometu ti može pomoći. kad vidiš da bi trebalo kočiti makni nogu s gasa. kad kočiš motorom potrošnja ti je nula, za razliku od ler gasa.
auto najviše troši dok pali( onih 99,9 je jer nemože izmjeriti koliko)
ljudi griješe što ne kreću odmah nakon paljenja, pogotovo zimi, jer misle da se motor mora ugrijati u mjestu.
nije točno, treba odmah krenuti, ali lakše s gasom dok se motor ne ugrije. isto ti je sa turbacima.
eto možda ti ovo pomogne kod smanjenja potrošnje. :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 25, 2008 5:40 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Zahvaljujem na odgovorima. Iz nekog razloga mi nisu stizale obavijesti o novim odgovorima pa sam mislio da je tema mrtva.
Citat:
Stvarno mi nije jasno zašto je to vama svima velika potrošnja. Po meni je sasvim koreltna. Šta bi vi auto sa 5 cilindara, 2.4 ltr, automatik, 1500kg i tankali ga preko zipa. E neće.
Ne priznajem ni jedan auto sa 2.0 motorom da može u gradskim uvjetima proći sa manje od 11 litara, a kamoli 2.4 ltr automatik. Ako može, to onda nije prava gradska vožnja. gradsaka vožnja nije 8 kilometara zelenog vala sa 60km/h. Gradksa vožnja znači gužva, semafori, vožnja u vremenu od 7-16 sati, a ne vožnja po gradu kad svi spavaju.
Ispričavam se, ali po vašim pričama sam stekao da se vi svi pogradu vozite u gluvo doba noći. moj auti voze svaki dan, po cjeli dan, i D5 neide ispod 9 litara, a potpuno je ispravan. I uopće nemam dojam da se ganjam. Prije toga Omega 2.0 16v koji je kao aerodinamičan auto koji je po nekima mogao vozit sa manje od 10 ltr po gradu, meni nije išao ispod 12,5. Isto sasvim normalne vožnje.
I usput, S60 2.4 sa 140 ks sa ručnim mjenjačem ide k'o k..ac, mogu mislit da je S80 puno bolji.
Nadalje, sasvim je normalno da ti u trečoj manje troši pri 40 km/h nego u drive modu. Ja imam osječaj da puno ljudi misli da auti manje troše kad se po gradu vozi 30 , nego kad se u višoj brzini vozi 65.
Naravno da ne očekujem da auto ove težine i kubikaže troši malo, a ko što već rekoh, i ne predstavlja mi neki finansijski problem. Više je stvar u tome da bi mi to bio indikator da nešto trebam mijenjati (svjećice?). Nisam rekao da auto po gradu troši 12,5-13 l/100 km nego u kombinovanoj vožnji (70-30 grad-otvoreno). U samom gradu potrošnja je preko 13 l/100 km.
Što se tiče vrste gradske vožnje, ujutro na posao stignem uz jedno ili ni jedno zaustavljanje (zeleni val), ali je zato u povratku gužva.
Citat:
Poslano: petak, 22. kol 2008. 13:20 Naslov:

--------------------------------------------------------------------------------

uzmi u obzir da ta razlika može biti zbog lošeg goriva,,, koliko mi je poznato kod vas je dosta loše gorivo
Probao sam sa INA 95, OMV 95, OMV 98 i sada OMV super100. Ponaša se isto, a kod nas OMV slovi kao najbolji.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Zadnja izmjena: Armin, dana/u pon kol 25, 2008 5:53 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 25, 2008 5:52 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
S80 2.4 140KS automatic: potrošnja 11.5 mješovito 70/30 (grad/otvoreno)
Tvoja potrošnja Armine je malo ipak prevelka. Tvoj avtek je mislim i koju kilu lakši i 2 god. mlađi i vjerojatno nekoliko desetaka tkm manje na cajgeru. Uzmi u obzir da je gradska vožnja u Šibeniku malo zahtjevnija za rezervoar zbog brdovitosti samog grada i 'žednijeg' kretanja uzbrdo i vožnja općenito.
Da uspoređujem sa 170KS, nebrem, jer nisam dotični vozil. Al meni u gradu ne fali sama fleksibilnost motora i on kad uhvati onda i ide. Velim 'kad' jer ima onaj djelić sekunda kad getriba prebaci i krene.
Ovo bi mi bila neka očekivana potrošnja kombinovane vožnje. A da me pomalo nervira sporost mjenjača pri polasku da ne govorim.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 1:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
napravi softwere update mjenjača.

što se tiče potrošnje dečaci moji s60 ili s80 sve su to 5 cil motori koji teže 1500kg + i nije bitno jel on 140 ili 250 konjfa svi oni isto troše oko 13-15 litara gradske normalne vožnje ovisno o intezivnosti prometa a ako si baš nježan kao što je dugački rekao onda u mom slučaju i 17 litara bude knap, a automatski mjenjači komonto uzimaju 1,5 litara.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:17 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
napravi softwere update mjenjača.

što se tiče potrošnje dečaci moji s60 ili s80 sve su to 5 cil motori koji teže 1500kg + i nije bitno jel on 140 ili 250 konjfa svi oni isto troše oko 13-15 litara gradske normalne vožnje ovisno o intezivnosti prometa a ako si baš nježan kao što je dugački rekao onda u mom slučaju i 17 litara bude knap, a automatski mjenjači komonto uzimaju 1,5 litara.
Gonzo, na temi u vezi drugog problema (gašenje u vožnji) Kiki mi je rekao da uradim update ETM softwarea. Tada sam pitao koji još software (općenito, u cijelome autu) može da se unaprijedi, međutim, niko mi nije odgovorio. Za mjenjač sam znao da "uči" vozačev stil vožnje ali nisam znao da se može unaprijediti njegov software. Možeš li mi reći koji su problemi riješeni u novijoj verziji?

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
to nebih znao odgovorit jer nisam probao nit čitao o tome.
uglavnom vrijeme i točke šaltanja s obzirom na obrtaje bi trebale biti uglađenije.
budem pogledao na računu jer ja sam radio neka 3 update pa ti javim ak me kiki ne preduhitri.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Svakako napravi i TCM update jer ako nije bio rađen u skoro vrijeme sadrži nekoliko poboljšanja rada mjenjača i ako želiš napravi reset adaptacija getribe ( to se samo sa VIDOM resetira )

I ono što sam spomenuo ETM upgrade stim da i on automatski napravi ECM upgrade.

I to je to kaj je bitno za rad vozila ostalo ne treba raditi.-....


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 65 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan