VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
propada kočnica http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1785 |
Stranica: 2/2. |
Autor/ica: | dgovorcin [ pet svi 09, 2008 1:57 pm ] |
Naslov: | |
E ovak, postoje dvije osnove ulja za kočenje. Ako se s obzirom na kemijski sastav to mogu zvati ulja. Prva je Polialkilen Glycol Ether a druga je silikonska osnova. U prvu skupinu spadaju DOT3, DOT4, DOT4+, ponekad ih zovu i Super DOT4, DOT 4 Plus i DOT 5.1. Neki tvrde da je DOT 4+ i DOT 5.1 jedna te ista stvar ali ja ću ih ipak ostaviti razdvojenima. Te tekučine su hidroskopne i navlače vlagu. Tekučina s silikatnom bazom je DOT 5 i ono nije uopće hidriskopno no zato je dva puta više podložno promjenu volumena prilikom tlačenja. Definitivno se nesmiju mješati ili nadopunjavati ulja različitih baza jer će oštetiti gumice. Također može nastati šteta natočite li u auto koji je predviđen za Dot4+ DOT 2 ili DOT3 ulje. Osim što je razlika u kemijskom sastavu koji može oštetiti gumice razlika je i u gustići ulja pa se može desiti da prerijetko ulje curi pokraj gumica gl. kočionog cilindra. Zato je najmudrije metnuti ono što je proizvođač predvidio. Dry Boiling Point Wet Boiling Point DOT 3 401ºF 284º F DOT 4 446º F 311º F DOT 5 500º F 356º F DOT 5.1 518º F 375º F |
Autor/ica: | ronnie [ pet svi 09, 2008 2:38 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ja sam se spuštao s biciklom bez kočnica, do Zagreba sam stigao u hitnoj
![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pet svi 09, 2008 3:17 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
nije ti se za hvalit.
idem ja i uz brdo i niz brdo, al ja kočim u volvu, nije mi se to nikad desilo. Možda da imam kalibru bi BTW na calibri mi je isto bilo staro ulje jedno 3-4 godine i imao sam samo jedno kpčenje na raspolaganju a poslje toga kočnica tvrda ko drvo i ne koči pa si ti sad zamisli kak bi ti bilo recimo da se spuštaš niz sljeme sa natovarenim auto sa uljem starim 20 godina. ![]() Na stranu šala, to ulje ne gubi tak brzo svojstva kak se priča, a ako je sistem u redu nebude ni vlagu navuklo na sebe jer nema otkuda. Ak štekaju i zajebavaju čeljusti( gumice), spojevi lajtunga i tak onda i ulje koje oće povuć vlagu dobije po piksi, al nije samo ono krivo jel... |
Autor/ica: | hal9000f [ pet svi 09, 2008 3:24 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Na stranu šala, to ulje ne gubi tak brzo svojstva kak se priča, a ako je sistem u redu nebude ni vlagu navuklo na sebe jer nema otkuda.
To je ziher. U mojoj ex 244 D6 nikad nisam mjenjao to ulje. Znači bilo je staro min. 14 godina. I ziher u HR mnogi koji nemaju para za odrzavat auto rade slicno. To bi industrija htjela da mi vise mjenjamo. Naravno ovo je bio ekstreman slucaj, i nikako ga ne bi trebalo slijediti, ali cini mi se da u nasem HR podneblju gdje vlada "normalna" ne prevlazna klima ko u tropima ulje ne moze propast za 2-4 godine...Da je tako, puno bi bilo nesreca zbog otkazivanja kocnica... Zamislite koliko npr mexikanci mijenjaju kociono ulje? A, samo u C.D.Mexicu ih ima 35 milijuna ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet svi 09, 2008 4:54 pm ] |
Naslov: | |
nije to industrija izmislila nego jednostavno dođeš na tehnički i frajer sa uređajom mjeri postotak vlage u ulju i točku vrenja i zna se koliko mora bit, a to što kod nas svi prolazite tehnički za 100 kuna to je vaša stvar. dosad sam imao desteak auta i znam da sam 2x padao tehnički zbog nedovoljno dobrog kočionog ulja. |
Autor/ica: | ruka [ pet svi 09, 2008 5:53 pm ] |
Naslov: | |
Citat: nije to industrija izmislila nego jednostavno dođeš na tehnički i frajer sa uređajom mjeri postotak vlage u ulju i točku vrenja i zna se koliko mora bit, a to što kod nas svi prolazite tehnički za 100 kuna to je vaša stvar.
ja sam do sad imao preko 20 auti I nisam nikad pao jer su svi Bili ispravni.dosad sam imao desteak auta i znam da sam 2x padao tehnički zbog nedovoljno dobrog kočionog ulja. Da bi ti neko izmjerio postotak vlage u ulju mora uzet kompletnu kolicinu tekucine, to Ne rade pa shodno tome vlagu ne mogu mjeriti.A mjere vreliste I to isto na nedovoljnom uzorku. |
Autor/ica: | BORIS [ pet svi 09, 2008 6:12 pm ] |
Naslov: | |
Mene zanima samo jedna stvar; da li je saxx promjenio gumice, jesu li stare bile ko kauguma ili su se stvrdnule i ispucale i jeli sada sve u redu ![]() |
Autor/ica: | saxx [ pet svi 09, 2008 8:53 pm ] |
Naslov: | |
stigao glavni kočioni sa reparature,stavili smo ga i sad je ok,ali nismo mogli detaljno isprobat pošto smo dali i ona dva od kuplunga pomočni i glavni reparirat tak da ču sutra sve znat |
Autor/ica: | gonzo [ pet svi 09, 2008 11:54 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: nije to industrija izmislila nego jednostavno dođeš na tehnički i frajer sa uređajom mjeri postotak vlage u ulju i točku vrenja i zna se koliko mora bit, a to što kod nas svi prolazite tehnički za 100 kuna to je vaša stvar.
ja sam do sad imao preko 20 auti I nisam nikad pao jer su svi Bili ispravni.dosad sam imao desteak auta i znam da sam 2x padao tehnički zbog nedovoljno dobrog kočionog ulja. Da bi ti neko izmjerio postotak vlage u ulju mora uzet kompletnu kolicinu tekucine, to Ne rade pa shodno tome vlagu ne mogu mjeriti.A mjere vreliste I to isto na nedovoljnom uzorku. ništa samo ti dođi u austriju na tehnički pregled i ak prođeš tehnički tamo sa svojim autom ja ti svoj auto poklanjam. |
Autor/ica: | ruka [ sub svi 10, 2008 8:01 am ] |
Naslov: | |
Citat: znači ovi u austriji koji vrše strogi tehnički su glupi što mjere ulje i ruše ljude zbog toga,znači slobodno da im poručim da jedan moj forumski kolega ulje ne mjenja po 20 godina i da se to nemora mjenjat. ništa samo ti dođi u austriju na tehnički pregled i ak prođeš tehnički tamo sa svojim autom ja ti svoj auto poklanjam. ![]() Al siguran si, ne zelim 60 Ni 40, da imas kakvu dvojku ili jedinicu bome bi doso gore na tehnicki s ovim koji ima 34 godine ![]() Nemoj mi dizat u nebesa stroge austrijske propise jer su ne razlikuju puno od nasih, I tu mere te iste stvari I ruse ljude zbog toga, takvi zakoni se prepisuju. Osim toga, odlazim u austriju par put mjesecno unazad 5 godina I to ne samo po autocestama(koje su usput receno za te stroge propise prva stvar koja je medju najgorima u zapadnoj europi, osim one nove dionice do velsa) neg I dublje pa svuda I vidi se hrbina s registracijama kao I kod nas, pa nekad I gore. Jos jednom mi odgovori, na koji nacin ce ti neko tocno izmjerit postotak vlage u ulju kocionog sistema a da ne uzme u obzir cjelu kolicinu tekucine? I naravno da mozes imat vlage, vode cak, jer nek ne stegnes cep kak treba ili ti gumica na njemu pusti imas svega u posudi s uljem. Ako je na autu sve ok s cjelim sistemom kocenja I ulje Bude dobro. To je bitno u cjeloj prici. A ti instrumentici za mjerenje su po 50 dolara u kini, ak neko hoce Mogu mu kojeg donest pa si mjerite I vlagu I temperaturu I ulja I diskova I guma I turbina uz sve drugo. |
Autor/ica: | gonzo [ sub svi 10, 2008 9:50 am ] |
Naslov: | |
dođi na tehnički u austriju pa ćeš vidjet kak ti izmjeri ulje i ruši te na tehničkom bez pol frke. što se tiče propisa u austriji, kad bi se hrvati barem 50% pridržavali propisa kao u austriji pola vas se nebi vozilo po cesti jer nebi zadovoljili tehničke propise a ti možeš pričat koliko hoćeš mi hrvati ovo mi ono al kad uđemo u EU onda će se puno promjenit. |
Autor/ica: | ruka [ sub svi 10, 2008 10:52 am ] |
Naslov: | |
Citat: dođi na tehnički u austriju pa ćeš vidjet kak ti izmjeri ulje i ruši te na tehničkom bez pol frke.
tu oko pridrzavanja propisa imas pravo, al nema tu promjene, mi sjebavamo sve sisteme.
što se tiče propisa u austriji, kad bi se hrvati barem 50% pridržavali propisa kao u austriji pola vas se nebi vozilo po cesti jer nebi zadovoljili tehničke propise a ti možeš pričat koliko hoćeš mi hrvati ovo mi ono al kad uđemo u EU onda će se puno promjenit. |
Autor/ica: | saxx [ sub svi 10, 2008 3:58 pm ] |
Naslov: | |
cilindri su gore sve radi ko beba,a i nije bilo skupo kak je na prvi pogled izgledalo ![]() |
Stranica: 2/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |