VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
katalizator http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1314 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | sansi [ sri tra 23, 2008 8:38 pm ] |
Naslov: | |
Radim u građevinskoj firmi koja ima sjedište u Zadru, a ja vodim Trogirsku ekipu. |
Autor/ica: | DrazenP [ sri tra 23, 2008 8:41 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Radim u građevinskoj firmi koja ima sjedište u Zadru, a ja vodim Trogirsku ekipu.
a, koja to?????
|
Autor/ica: | tcode [ sri tra 23, 2008 8:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Cemu sad to?
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde). ![]() I ja imam u planu skinut katalizator.... ![]() Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora, svaki lonac, pa tako i katalizator, je važan dio ispušnog sistema. Zato što ti motori rade sa velikim overlapom tj. preklapanjem usisine i ispušne bregaste osovine, pa je povratni tlak koji ispušni sistem stvara izuzetno bitan i proračunat. Slijepim skidanjem lonaca, rezonatora, katalizatora, narušava se rad cijelog sistema, te obično, osim galame, ne dobije se ništa na snazi, a vrlo često se i gubi. |
Autor/ica: | sansi [ sri tra 23, 2008 8:50 pm ] |
Naslov: | |
Ako dogovorimo moji će ti ljudi ispilat katalizator ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | quasymodo [ sri tra 23, 2008 8:52 pm ] |
Naslov: | |
evo inaće ja imam skinut katalizator već dvije godine, a donedavno sam bio na skidanju i srednjeg lonca! Budući da imam ugrađen plin katalizator sam skinuo i kroz nj. provuko cijev, te sve zajedno vratio nazad. Na teh. najnormalnije prolazim, jer ne moram ići na eko test al kat. mor bit prisutan. Da, auto malo bolje ide i sa skidanjem srednjeg lonca dobivaš dosta jači zvuk. Meni nikakvih znakova lambda sonde nema pa prema tome sve 5, jedino možda (čitaj vjerojatno) troši nešt' više!!! |
Autor/ica: | DrazenP [ sri tra 23, 2008 8:54 pm ] |
Naslov: | |
skinem ja to pa cu probad desetak, al ne zauvik jer nedaj boze unistin si pilu, sta cu onda, negine mi trokolica!!! ![]() ![]() ![]() ![]() a i dobra je za prevuc cementa! ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | v850 [ sri tra 23, 2008 9:58 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Cemu sad to?
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde). ![]() I ja imam u planu skinut katalizator.... ![]() Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora, Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.) |
Autor/ica: | zlaya [ čet tra 24, 2008 8:00 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Cemu sad to?
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde). ![]() I ja imam u planu skinut katalizator.... ![]() Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora, Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.) |
Autor/ica: | tcode [ čet tra 24, 2008 9:47 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Citat: Cemu sad to?
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde). ![]() I ja imam u planu skinut katalizator.... ![]() Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora, Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.) |
Autor/ica: | V40 neno [ pet tra 25, 2008 12:07 am ] |
Naslov: | |
Ljudovi dali su katalizatori za DIESEL i BENZIN motore isti. Naime,meni je vrlo vjerojatno zaštopan katalizator pa bi htio stavit neki drugi da vidim razliku u voznim osobinama. Ima ko kakav da valja,samo za probu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Don Corleone [ pet tra 25, 2008 7:39 am ] |
Naslov: | |
Kak uopće znaš da ti je zaštopan katalizator, malo sam tuka za te stvari? ![]() |
Autor/ica: | V40 neno [ pet tra 25, 2008 3:13 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Kak uopće znaš da ti je zaštopan katalizator, malo sam tuka za te stvari?
Bio sam na tehničkom i tamo mi je frend reko da je zaštopan,a skužio je po tome što u leru polako nabire gas do neki 2300 okretaja,a nakon toga poleti prema crvenom.![]() A možda i nije katalizator. Kaj ima ko kakvu ideju o eventualnom kvaru ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet tra 25, 2008 3:16 pm ] |
Naslov: | |
imam ja kat za tebe ak trebaš ![]() |
Autor/ica: | V40 neno [ pet tra 25, 2008 3:18 pm ] |
Naslov: | |
A kaj je isti od dizla i benzinca ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet tra 25, 2008 3:25 pm ] |
Naslov: | |
a ti imaš diesela?? neznam stvarno budem se raspitao. ![]() |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |