VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

katalizator
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1314
Stranica: 2/3.

Autor/ica:  sansi [ sri tra 23, 2008 8:38 pm ]
Naslov: 

Radim u građevinskoj firmi koja ima sjedište u Zadru, a ja vodim Trogirsku ekipu.

Autor/ica:  DrazenP [ sri tra 23, 2008 8:41 pm ]
Naslov: 

Citat:
Radim u građevinskoj firmi koja ima sjedište u Zadru, a ja vodim Trogirsku ekipu.
a, koja to?????

Autor/ica:  tcode [ sri tra 23, 2008 8:49 pm ]
Naslov: 

Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora, svaki lonac, pa tako i katalizator, je važan dio ispušnog sistema. Zato što ti motori rade sa velikim overlapom tj. preklapanjem usisine i ispušne bregaste osovine, pa je povratni tlak koji ispušni sistem stvara izuzetno bitan i proračunat. Slijepim skidanjem lonaca, rezonatora, katalizatora, narušava se rad cijelog sistema, te obično, osim galame, ne dobije se ništa na snazi, a vrlo često se i gubi.

Autor/ica:  sansi [ sri tra 23, 2008 8:50 pm ]
Naslov: 

Ako dogovorimo moji će ti ljudi ispilat katalizator :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  quasymodo [ sri tra 23, 2008 8:52 pm ]
Naslov: 

evo inaće ja imam skinut katalizator već dvije godine, a donedavno sam bio na skidanju i srednjeg lonca!
Budući da imam ugrađen plin katalizator sam skinuo i kroz nj. provuko cijev, te sve zajedno vratio nazad. Na teh. najnormalnije prolazim, jer ne moram ići na eko test al kat. mor bit prisutan. Da, auto malo bolje ide i sa skidanjem srednjeg lonca dobivaš dosta jači zvuk. Meni nikakvih znakova lambda sonde nema pa prema tome sve 5, jedino možda (čitaj vjerojatno) troši nešt' više!!!

Autor/ica:  DrazenP [ sri tra 23, 2008 8:54 pm ]
Naslov: 

skinem ja to pa cu probad desetak, al ne zauvik jer nedaj boze unistin si pilu, sta cu onda, negine mi trokolica!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a i dobra je za prevuc cementa! :D :D :D

Autor/ica:  v850 [ sri tra 23, 2008 9:58 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora,
A sta je sa turbo motorima?
Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.)

Autor/ica:  zlaya [ čet tra 24, 2008 8:00 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora,
A sta je sa turbo motorima?
Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.)
Što otvoreniji i kraće to bolje za turbo motore, kod saugera se mora to sve malo dimenzionirat prilikom promjene fi cijevi jer otvoreni auspuh ne donosi uvijek prirast snage, kod mene i dečkiju iz VRT je fi 76 od turbine do kraja, moj slučaj je to i da nemam kat znači samo zadnji serijski lonac koji je dodatno otvoren i sve su komore spojene , sad je isti full protok recimo zmija sistem, buka, sve normalno, na performansama sam osjetno dobio ali tu se je još nadovezalo puno stavrčica.

Autor/ica:  tcode [ čet tra 24, 2008 9:47 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Cemu sad to? :(

I ja imam u planu skinut katalizator.... :wink:
Lambda sonda nije problem jer se ona nalazi prije katalizatora (barem ona koja je bitna kao feedback ECU-u za smjesu, kod auta sa dvije sonde).
Već sam par puta pisao o tome, kod n/a motora iliti naturally aspired, odnosno po naški, atmosferskih motora,
A sta je sa turbo motorima?
Jel se isplati to radit ili ne? Cisto me interesira zbog turbine i kombinacije plina...(temperature motora itd.)
Kod tubaka je potpuno drugačija priča. Nema previše filozofije, auspuh se otvara što više (čitaj što manje lonaca i što veći fi cijevi), doduše nema smisla pretjerivati sa presjekom cijevi, fi76 je dovoljan za barem 400-500KS motore, jer se u cijevima većeg promjera od tog ispušni plinovi hlade prebrzo, a time i usporavaju, tako da to nije dobro za protok. Turbo motori imaju bregaste osovine sa vrlo malim overlapom, a backpressure-a imaju i previše zbog turbine, pa nema posebnog proračunavanja oko ispušnog sistema.

Autor/ica:  V40 neno [ pet tra 25, 2008 12:07 am ]
Naslov: 

Ljudovi dali su katalizatori za DIESEL i BENZIN motore isti.
Naime,meni je vrlo vjerojatno zaštopan katalizator pa bi htio stavit neki drugi da vidim razliku u voznim osobinama.

Ima ko kakav da valja,samo za probu :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Autor/ica:  Don Corleone [ pet tra 25, 2008 7:39 am ]
Naslov: 

Kak uopće znaš da ti je zaštopan katalizator, malo sam tuka za te stvari? :wink:

Autor/ica:  V40 neno [ pet tra 25, 2008 3:13 pm ]
Naslov: 

Citat:
Kak uopće znaš da ti je zaštopan katalizator, malo sam tuka za te stvari? :wink:
Bio sam na tehničkom i tamo mi je frend reko da je zaštopan,a skužio je po tome što u leru polako nabire gas do neki 2300 okretaja,a nakon toga poleti prema crvenom.

A možda i nije katalizator.

Kaj ima ko kakvu ideju o eventualnom kvaru :?: :?: :?: :oops:

Autor/ica:  gonzo [ pet tra 25, 2008 3:16 pm ]
Naslov: 

imam ja kat za tebe ak trebaš :wink:

Autor/ica:  V40 neno [ pet tra 25, 2008 3:18 pm ]
Naslov: 

A kaj je isti od dizla i benzinca :oops:

Autor/ica:  gonzo [ pet tra 25, 2008 3:25 pm ]
Naslov: 

a ti imaš diesela?? neznam stvarno budem se raspitao.
:?

Stranica: 2/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/