VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Dali ste čuli? http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1257 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 07, 2008 10:41 pm ] |
Naslov: | |
Citat: za pad kvalitete u svijetu su krivi kinezi i amerikanci i bil gejts
Kinezi su ponajmanje krivi za pad kvalitete u autoindustriji, a ne vjerujem ni da amerikanci imaju prste u tome. Stvar je vrlo jednostavna - da bi opstao na trzistu moras svakih 5-6 godina izbaciti novi model. Taj novi model mora bit u svakom pogledju bolji od prethodnika (makar na papiru), a cijena smije biti veca samo par %. Dalje inercija cini svoje.
![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet vel 07, 2008 11:16 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Kod nas več sam čuo od nekoliko ljudi, da su negdje pronašli Recall za svoj auto. Ali ih na ovlaštenom servisu nisu obavijestili. Oni su sami morali iči na servis i zatražiti, da im se nešto zamijeni. Inače po statistikama koje se vode u tehničkoj službi u Švedskoj koja prati prijave problema i popravke u garanciji, kvaliteta Volvo vozila raste sa obzirom na prethodne godine, samo kaj se to prije nije se za to znalo, nije se toliko ljudi služilo internetom ( npr. da nema ovog foruma koliko od vas bi znalo za taj problem ![]() ![]() Ovo nisam napisal da štitim Volvo nego samo iznosim činjenice, sa druge strane ja bi bio triput sretniji da nema na Volvu problema ( život bi mi bio mnogo lakši ), a sve stranke Volva kad im se pokvari uletavaju sa spikom koliko je to skup auto i kako se to može dogoditi na takvom autu......... a gdje to piše ako je nešto puno plačeno da se to nemože pokvariti, dakle svi mi i oni bi terbali biti svjesni činjenice da kupujemo tehničku robu koja kao takva nije nepokvarljiva.. Znam da bude sad, a kak se prije ( primjer ) 10-15 godina auti nisu tak kvarili , a kaj se je moglo na njima pokvariti sve je bilo čista mehanika... i sa obzirom koliko su toga imali bili su relativno skupi. |
Autor/ica: | C70 [ pet vel 08, 2008 6:34 am ] |
Naslov: | |
Citat:
Inače po statistikama koje se vode u tehničkoj službi u Švedskoj koja prati prijave problema i popravke u garanciji, kvaliteta Volvo vozila raste sa obzirom na prethodne godine, samo kaj se to prije nije se za to znalo, nije se toliko ljudi služilo internetom ( npr. da nema ovog foruma koliko od vas bi znalo za taj problem)
Pitam a kakvi su parametri pri ocjenjivanju standarda kvalitete ![]() Tu je ključ svega "NIJE SE ZNALO " zato i jesu novinari i javno mjenje u pravu i svi koji se kritički odnose prema takvim stvarima i ova mala rasprava. Zar ne želimo vozit najkvalitetnija auta - želimo...jer volimo Volvo A kako prihvatit činjenicu da skoro svaka serija od nekoliko desetina tisuča Volvo vozila mora iči na RECALL ![]() Neka im interna kontrola kvalitete podigne nivo kriterija...pa če ovakvih Volvo neugodnih situacija bit manje a nama svima draže...end of kvout... ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pet vel 08, 2008 10:17 am ] |
Naslov: | |
Parametri su jednostavni, uzimaju se svi popravci koje je Volvo platio znači svi radovi u garancijskom roku te problemi prijavljeni preko tehničkih reporta van garancije. Neznam dali znate, Ford je odlučio ove godine još podići kvalitetu Volva pa je formirao poseban tim za podizanje kvalitete. |
Autor/ica: | nenad [ pet vel 08, 2008 11:07 am ] |
Naslov: | |
Ajmo ovako da previše ne zabrazdite.Slažem se sa kontrolom kvalitete sve to stoji ali mada su konstruktori nešto jako dobro i super zamislili i to stvorili u pravilu na kompu nitko nemože garantirati kako će se taj dio ili sklop ponašati u budučnosti drugim rijećima kakav će biti nakon npr. godine dana upotrebe.Ipak su to sve kompjutorske simulacije koje samo predviđaju budučnost a praksa je nešto sasvim drugo.Zato dok god volvo objavljuje svoje probleme i uredno ih ispravlja u garantnom roku budite jako sretni ili hoćete da vam opišem probleme moga šogija sa novim pasatom ![]() Znate onu da je najbolje uzeti redizajn nekog auta jer se tada srede više manje sve sitnice koje zajebavaju.Pa ako volvo i podigne razinu svoje kontrole nemojte misliti da neće opet biti pogrešaka. Dakle niš se nebojt sve je to za ljude i (nažalost) normalno ![]() |
Autor/ica: | v50 [ pet vel 08, 2008 6:12 pm ] |
Naslov: | |
Zato i nevozimo pasate,golfove itd ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet vel 08, 2008 6:18 pm ] |
Naslov: | |
Mi ovdje pricamo o potencijalnom problemu na pumpi goriva jednog modela, na jednom motoru, u jednom dijelu proizvodnje, za neka trzista. Nije da cijeloj floti ispadaju kotaci u voznji. Sto se tice japanaca, imala je i toyota svoje velike opozive. Nema tu izuzetaka. I Mazda je u vrhu po kvaliteti, pa su i neke 6ice imale problema sa gasenjem motora u voznji. |
Autor/ica: | s40slaven [ pet vel 08, 2008 7:14 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Mi ovdje pricamo o potencijalnom problemu na pumpi goriva jednog modela, na jednom motoru, u jednom dijelu proizvodnje, za neka trzista. Nije da cijeloj floti ispadaju kotaci u voznji. Sto se tice japanaca, imala je i toyota svoje velike opozive. Nema tu izuzetaka. I Mazda je u vrhu po kvaliteti, pa su i neke 6ice imale problema sa gasenjem motora u voznji.
da se nadovežem i honda, kupili novu hondu civic i nakon par mjeseci natrag jer nekaj nije štimalo sa poklopcem od goriva....naše tržište... ![]() |
Autor/ica: | C70 [ pet vel 08, 2008 8:49 pm ] |
Naslov: | |
Ljudi mi pričamo o uzrocima i posljedicama a ne o nekoj jeb...pumpi benzine. Pa sigurno je da se potkradaju greške ali ih je previše...čitavi kontigenti ![]() ![]() ![]() Opisani standard kontrole kvalitete očito nije dostatan jer činjenice govore o problemima koji postaju kronični... ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet vel 08, 2008 10:07 pm ] |
Naslov: | |
Ja odustajem. |
Autor/ica: | tcode [ pet vel 08, 2008 10:21 pm ] |
Naslov: | |
Zakaj? Baš je zabavno ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pet vel 08, 2008 11:36 pm ] |
Naslov: | |
Drazene, stavsam ja ono prica, da ne dobijes ekvivalentnu kvalitetu s obzirom na velicinu vrece novca koju im das. I to ti je tako, globalizacija, komercijalizacija, stednja, profit, brdo zicica,komponente iz kine=zapadnoeuropski I bilo koji drugi auto. cinjenica je da je ford oporavio sustav kvalitete u volvu koji je bio u banani od pocetka devedesetih, al bilo je toga I prije. Desava se svima, ajd dobro je dok se ne pocne samozapaljivat(ko neki, jel) A I cinjenica je da ih konstrukcijski sjebu I skompliciraju, ko ovaj novi revolucionarni krov na c70, jel Kiki, kolko ono ima motorica? Prica se da je ilina za popravit ![]() |
Autor/ica: | C70 [ sub vel 09, 2008 5:14 am ] |
Naslov: | |
2Ruka...Dok sam pisa gornje postove promislija sam na tebe i zna sam da češ reagirat... ![]() 2Grimi: Poštujem tvoje odustajanje ![]() ![]() Poslje Volva za mene postoji samo izoterija tipa 007... ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sub vel 09, 2008 5:08 pm ] |
Naslov: | |
Drazene, o Auto Blldu i njihovoj silnoj strusnosti/objektivnosti mozemo pisat djecje bajke. Vecina tih "strucnih" njemackih anketa gleda koliko su puta vlasnici automobila zvali ADAC zbog bilo kojeg razloga. U jednom trenu je Mercedes odjednom sa skorog dna skocio u sam vrh. Da, to se slucajno poklopilo sa uvodjenjem Mercedesove 24h pomoci na cesti. Vec mi sami ADAC ne uljeva preveliko povjerenje u nekim svojim istrazivanjima, dok Auto Bild i cijela ta grupacija to dovode na posebnu razinu. Inace ne kupujem auto casopise, dobivam ih od vlasnika kafica ispod. Posebno mi je drag Auto Blic, svrstavam ga u humoristicnu kategoriju i testove iz istog (pogotovo posudjene od njemackih kolega) dozivljavam iskljucivo kao razbibrigu. Slicno kao i tekstove iz 24 sata. Procitas, bacis u smece, a onda ides gledat dnevnik ili na net da bi vidio sta se stvarno dogadja u svijetu i zemlji. Sto se tice rasprave o kvaliteti, svoje sam vec rekao. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub vel 09, 2008 9:20 pm ] |
Naslov: | |
Citat: c70, jel Kiki, kolko ono ima motorica? Prica se da je ilina za popravit
Ima samo jednog,,,, ali ima 19 senzora, 10-ak hidrauličnih cilindara i jednu hidro pumpu, za popravit ![]() ![]() |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |