Sada je: sri tra 30, 2025 10:48 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 02, 2014 4:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Citat:
Citat:
evo ovako u kratko kupujem novi volvo i prelazim na višu klasu od mog v40 :)
Ali me zanima sad od vas koji imate s60/v70.
Razmisljam o 2.4 benzincu s obzirom da sam smanjio kilometražu kolika je prosječna potrošnja, i mane?
naravno da D5 ima manju potrošnju i skuplji servis jer je turbina vjerojatno pred kraj na 200tkm, a ista mana je i kod turbo benzinca.
Hvala hehe :)
Bratov S60 D5 se već vrti 250.000km bez da turbina pokazuje bilo kakve probleme. Mislim da mu se na 2.4 benzinacu razletila bregasta osovina na 230.00km. 2.4 troši dosta ulja.

Prosječna potrošnja - 2.4 140KS - 8.5l, D5 - 7,3l... za grad dodaj 2l za benzinca i 1l za dizela.
I meni V70 D5 vrti blizu 426.000 km bez ikakvih problema sa turbom i uopste sa svim ostalim.

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: uto pro 02, 2014 10:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
Atmosferci su zanimljivi ako ti je uzitak u voznji apsolutno nebitan, a auto sredstvo za doc od tocke A do tocke B.
Čuj, bez uvrede, ali ja bih rekao da je ovo vrlo nes(p)retno sročena izjava... :? Ne znam što tebi znači užitak u vožnji, ali meni, recimo, znači prvenstveno udobnost i sigurnost, dok mi ubrzanja koja "lijepe za sjedalo" ili 200+ km/h po autoputu ne predstavljaju užitak u vožnji niti imam adrenalinsku potrebu takve vrste. Dakle, užitak u vožnji je vrlo subjektivan pojam, a nekako nisam stekao dojam da čovjek planira mijenjati automobil radi utrkivanja i adrenalinskih izazova...
Prema tome, stvarno ne vidim zašto bi atmosferac bio sinonim za neuživanje u vožnji, kad to apsolutno nije tako.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 6:56 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6569
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Kad "jednom" probaš kako ide turbak... budeš shvatio
Isto tako kao ti sam i ja pričao.. šta će mi turbak.. dizel od 70 ks mama i sl.. ali...došao je taj kobni susret na Štirovači i sve se okrenulo naopačke ;)

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 9:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ima prednosti turbak ali i ima vise djelova koji mogu vrisnuti. Kikijev auto je zlo na oko svako ko ga je vidio zna sta kazem. Na sledecoj kavi Kiki dam ti da probas mog cadju pa da vidis kako ide. Fino je kad iznenadis nekog ko misli da ima pilu od auta a ti ga ba semaforu lagano ostavis bez po muke.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Čuj, bez uvrede, ali ja bih rekao da je ovo vrlo nes(p)retno sročena izjava... :? Ne znam što tebi znači užitak u vožnji, ali meni, recimo, znači prvenstveno udobnost i sigurnost, dok mi ubrzanja koja "lijepe za sjedalo" ili 200+ km/h po autoputu ne predstavljaju užitak u vožnji niti imam adrenalinsku potrebu takve vrste. Dakle, užitak u vožnji je vrlo subjektivan pojam, a nekako nisam stekao dojam da čovjek planira mijenjati automobil radi utrkivanja i adrenalinskih izazova...
Prema tome, stvarno ne vidim zašto bi atmosferac bio sinonim za neuživanje u vožnji, kad to apsolutno nije tako.
NHF, kuzim da ovo shvacas osobno :) Slazem se, apsolutno gledano je nespretno srocena izjava. Ubrzanja koja lijepe za sjedalo me odavno ne zanimaju, a 200+ po autocesti mozes i sa ovim atmosfercem, tako da si potpuno promasio poantu mog posta. Ne pricam o potrebi da netko ima 200, 300ks i da mora imat ubrzanje od 7s do 100, pricam o uzitku u normalnoj svakodnevnoj voznji koju omogucava solidan okretni moment. Po meni je 2.4 atmo radni stroj koji ce vjerojatno odvozit hrpu km bez da vlasniku radi neke probleme. Ali, uzitak sa tim motorom zavrsava na ugodnom zvuku i mirnom radu.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 9:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Drvimo stalno o tome atmosferac ili turbak, diesel benzin itd. kad god se nađemo rasprave su uvijek prisutne i mislim da nikad nije upitno jel to uvredljivo ili ne svaki svoje hvali ili kudi po iskustvima .
Jako poštujem atmosferske motore zato što su stvarno izdržljivi i sa jako malo problema . Tu se sada postavlja više opcija po tome što čovjeku treba , želi ili mu financijska situacija omogućava.
Mislim da svatko od nas želi brži startniji i štedljiviji auto a s druge strane nije moguće imati sve .
iznjet ću svoj stav i iskustvo sa svojim S60 2.4D koji je bio 96 kw sada više nije .
Motor je u biti D5 ali zbog davanja je ograničena snaga motora pomoću mape pa je nazvan 2.4D .
Znam da su cijene davanja sada posebno visoke zbog ekologije, snage , luksuza itd.ali moje razmišljanje je takvo da budem rađe izdvojio malo više novaca kod registracije i uživao svaki dan u vožnji sa uvijek prisutnom rezervom snage nego sa malo tromijim autom.
Ovdje moram dodati da sam u zadnjih godinu dana, godina će biti tek u 5. mjesecu napravio 36 000 kilometara što je velika razlika od onog što je tebi plan.
Isto tako napomijnjem da sam vozač koji poštuje propise i ne divlja za volanom pa tako i nisam nikada platio kaznu za prebzu vožnju (nisam ni vozio prebrzo ) možda malo više od dozvoljenog cca 10 % više.
Ali kada imam više konja pod haubom i koji se mogu prilično dobro propeti osječam se sigurniji jer sam ponekad zbog svoje loše procijene ponekad zbog drugih vozača koji su vozili puno brže nego što su smjeli imao prilike izvući se iz opasne situacije bez posljedica .
Što se tiće održavanja turbo motora i atmosferca naravno da je malo skuplje ipak je više stvari na tom motoru ali razlike diesel i benzinskog motora nisam siguran da je velika razlika , ja recimo imam auto iz 2002 godine sa sada već 300 000 km na satu a i dalje ide jako dobro . Turbina je skupa za popravak ili zamjenu ali stoga sam je pregledao i moram priznati da je u jako dobrom stanju (nadam se da ne zazivam vraga kad pohvalim) a ispušni sistem je u potpunosti bez znakova starenja znači originalan tvornički 12g. star.
Mislim da je jako bitno kako je auto održavan i vožen.
Ako mu daješ sve što treba višestruko se vrati kroz godine vožnje.
Kako i sam napominješ da ćeš raditi malo kilometara svakako ti je bolje imati benzinca jer je ipak tiši ali potrošnja je svakako veća , s druge strane i ja više volim turbo jer sam probao voziti gotovo sve motore iz Volva i mislim da bi ti također trebao probati kod kolega koje imaju te motore pa češ imati predodžbu što ti se više sviđa .

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 7:17 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
nije me bilo jučer, ali svakako hvala na savjetima :)
Pričao jesam sa mihovilom i malo o tim motorima, naravno i malo sam pogledao aute po oglasniku.
dobar 2,5t treba naći, nije neki izbor sada, ili 2,4d koji manje troši. Trenutno je problem da sam imao kolaps sa svojim volvom pa sam bez auta, ali nije kriv volvo :D
naravno da veća klasa je skuplja ili benzinac više troši, još ja moram sada sam riješiti sta točno bi.
Za sada je prosjek kilometraže 15tkm, dok je prije koju godinu bio oko 40tkm.
Sad ja ne divljam po cesti i takve stvari ali da volim ponekad stisnuti, volim :)
2,4 atmo bi meni bio ok jer trebam veći auto i da ide, ali i volim da se ima snage ponekad, naravno naviknuo bi se na njega.
Sad su trenutno kombinacije svakakve u igri


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 7:21 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
jel netko zna šta o ovom vozilu
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-v70-2 ... s-11875225" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 7:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6569
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Provozaj se do ZG pa vidi..
Na slikama ne izgleda loše.. oprema ok...

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 7:28 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
Budem u subotu ili nedjelju, čovjek nije u hr trenutno
ali čini se uredan


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 7:31 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
ali ni turbaci nisu ispali iz igre hehe :D


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 9:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
jel netko zna šta o ovom vozilu
http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-v70-2 ... s-11875225" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
vidi ovaj isti kao moj :shock: Ajde jedino motor i felge...i krovni nosači...i volan...i unutarnje lajsne...u stvari baš i nije isti..i zadnji brisač mu stoji drugačije..:think:


Vrh
   
PostPostano: sri pro 03, 2014 10:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
2,4 atmo bi meni bio ok jer trebam veći auto i da ide, ali i volim da se ima snage ponekad, naravno naviknuo bi se na njega.
Sad su trenutno kombinacije svakakve u igri
Ako imas mogucnosti negdje probat 2.4 atmo, definitivno probaj. V40 1.9d je zivahan autek, pa da te ne bi neugodno iznenadio prelazak na atmosferca. Naravno, sa druge strane te mozda i zadovolji. A zasto ne potrazis 2.5d? :) To cudo je nepoderivo, ide odlicno, dijelovi jeftini, jutarnje budjenje susjeda garantirano, a potrosnja milina :)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet pro 04, 2014 5:32 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 22, 2012 1:28 pm
Postovi: 86
Vozi: V70 2.4 D5 120kw
Lokacija: Sv.I.Zelina
Jedno brzinsko pitanje hehe :)
Kakve su automatske getribe kod s/v70 d5 motor ?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 04, 2014 6:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
NHF, kuzim da ovo shvacas osobno :) Slazem se, apsolutno gledano je nespretno srocena izjava. Ubrzanja koja lijepe za sjedalo me odavno ne zanimaju, a 200+ po autocesti mozes i sa ovim atmosfercem, tako da si potpuno promasio poantu mog posta. Ne pricam o potrebi da netko ima 200, 300ks i da mora imat ubrzanje od 7s do 100, pricam o uzitku u normalnoj svakodnevnoj voznji koju omogucava solidan okretni moment. Po meni je 2.4 atmo radni stroj koji ce vjerojatno odvozit hrpu km bez da vlasniku radi neke probleme. Ali, uzitak sa tim motorom zavrsava na ugodnom zvuku i mirnom radu.
Naravno da je osobno, izravno si uvrijedio moju najveću ljubav!!! :evil: Šalim se, naravno, nisam ni shvatio to kao nešto zlonamjerno, radi se samo o razlikama u očekivanju i željama, samo sam mislio reći kako ja doista uživam u svakoj vožnji sa svojim autom, ali sam prvi koji uvijek kaže da je "lijena krava" kad se priča o ozbiljnijim ubrzanjima, nema tu nikakve uvrede, to je jednostavno tako.
@čirke, ispričavam se na OT-u, neću više, obećajem. :mrgreen:

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 47 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan