VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Zbirni topic 850 T5 / T5R / R
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10414
Stranica: 2/4.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sri stu 20, 2013 9:38 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Citat:
Slažem se. Ima jedan Norvežan što je stavio tog petaka u Nissan Silviu i drifta s njim. Auto ima 500ks ko iz p**ke, ali zabrinjava me činjenica da s lagano dignutim (ili uopće ne dignutim) tlakom ti motori kod nas rikavaju.
Iskreno, radije ću dati koliko god treba u pravi servis čim kupim auto, nego da za 2 mj. mijenjam cijeli motor + turbinu.
Pa, problem kod "lagano dignutog" tlaka benzinci uglavnom zahtijevaju i "lagano dignut" dovod goriva; inače malo knocka, malo lean@wot i od motora ti ostane dobar stolić za garažu, samo ga malo ispoliraš. Ljudi zaboravljaju da turbobenzinci nisu VW/MB IDI TD motori kojima je sa bilo-koliko-do-nikoliko goriva, limit su samo šarafi i dihtung.

Što se "pravog servisa" tiče, ne znam šta podrazumijevaš njime, ali to te neće spasiti lošeg motora...

Autor/ica:  Vladx [ sri stu 20, 2013 9:57 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Izgleda da će netko s foruma morat biti angažiran dok ću ići gledat auto :)
Imat ću gajbu Velebitskog u bunkeru.

Autor/ica:  Leonardo23 [ sri stu 20, 2013 10:37 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Citat:
Izgleda da će netko s foruma morat biti angažiran dok ću ići gledat auto :)
Imat ću gajbu Velebitskog u bunkeru.
Nevalja ti velebitska ništa, vjeruj mi

Autor/ica:  Vladx [ čet stu 21, 2013 8:41 am ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Smislit ćemo onda nešto drugo.
Zanima me što treba napraviti na tom 2.0 T motoru da bi imao približno 300ks?
Ne mislim dakle samo pod dizanje tlaka turbine, nego mora li druga turbina gore, injektori...? Lako je dići turbo motor za 30-40% snage. Pitanje je pouzdanosti.
I kakvo je stanje s onim M59 mjenjačima sa šperom, jel ih ima uopće kod nas?

Autor/ica:  Vladx [ čet stu 21, 2013 8:43 am ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

2 Turbodiesel: jasno je meni da servis neće spasit motor od havarije, ali nebi bilo zgoreg da se napravi, jelda?
.

Autor/ica:  grimreaper [ čet stu 21, 2013 10:12 am ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Sacekaj 1.1., da pojeftini uvoz ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=784 ... 20S60%20T5" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  Vladx [ čet stu 21, 2013 10:29 am ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Odličan je S60 i sigurno ćete pomislit da nisam normalan, ali ja bih ipak radije 850.

Autor/ica:  Jagi [ čet stu 21, 2013 10:32 am ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Citat:
Sacekaj 1.1., da pojeftini uvoz ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=784 ... 20S60%20T5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
daj vise infa vezano za pojeftinjenje

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet stu 21, 2013 10:47 am ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Citat:
2 Turbodiesel: jasno je meni da servis neće spasit motor od havarije, ali nebi bilo zgoreg da se napravi, jelda?
.
U najmanju ruku je neophodno, barem ja smatram, napraviti servis na tek kupljenom autu, ali sam ciljao na ono da je bolje uraditi servis nego kasnije cijeli motor. Servis te može spasiti od pucanja zupčastog, eventualno zakuvavanja i jedenja ležajeva ili makar usporiti propadanje već načetih. Nisu te stavke mala stvar, naravno; samo sam htio reći da ostaje i dalje puno mačaka u toj vreći... No, znaš i sam u šta se upuštaš.

Za ~300ks na tom motoru ti treba nešto što će puhati ~1.2-1.3bar i ne raspasti se, 450+cc/min injektori i "chipan kompjuter" (u biti, druga mapa na EEPROM-u) ili neki standalone. Ja bih još dodao širokopojasnu lambdu i regulator tlaka goriva, dizni radi.

Autor/ica:  Vladx [ čet stu 21, 2013 1:04 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Evo to su mi već konkretne informacije :)

Autor/ica:  grimreaper [ čet stu 21, 2013 4:40 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Citat:
Citat:
Sacekaj 1.1., da pojeftini uvoz ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=784 ... 20S60%20T5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
daj vise infa vezano za pojeftinjenje
Morat ce prihvacat iznos napisan na racunu kao osnovicu za obracun trosarina, a ne one apsurdne cifre iz tablica.

Autor/ica:  Vladx [ uto stu 26, 2013 10:25 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Jedno pitanje? Jel motor u T5 S60 isti kao i u 850 R-u?
Gledam ovaj oglas gore i taj S60 ima isto 2.3T sa 250 ks...

Autor/ica:  Leonardo23 [ uto stu 26, 2013 10:52 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Jep

Autor/ica:  nenad [ sri stu 27, 2013 1:11 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Načelno je isti ali postoje razlike.Noviji ima varijavilni razvod ispušnih ventila,ima mehaničke podizače a ne hidro.Brizgaljke za podmazivanje bolcna na klipovima su drukčie izvedene,i još podosta sitnica.Koliko znam i matrijal za izradu košuljica cilindara je promijenjen

Autor/ica:  Vladx [ pet pro 06, 2013 2:45 pm ]
Naslov:  Re: Zbirni topic 850 T5 / T5R / R

Testing...
[youtube]W3UZSNLqHAk[/youtube]

edit: ne kužim kak stavit video s jubitoa.

Evo link...
http://www.youtube.com/watch?v=W3UZSNLq ... e=youtu.be

This is MTE base software now modified with a turbo-tuner ECU. Boost was indeed 18-19 psi.
About 365/500Nm. It was 315hp measured at the wheels the rest is guessing how much the engine has :)

Stranica: 2/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/