VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Prednji pogon vs zadnji
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3827
Stranica: 9/11.

Autor/ica:  Devinius977 [ čet srp 30, 2009 11:17 pm ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
UUUUUUuuuuuuuuuuu a jesmo ga zbilja dobro razvezali :lol: . Ajde bar smo malo digli forum iz mrtvih od kak je ljeto počelo :dance:

Sad bi mogli opet neku novu temu razvezat ,npr, gri.. pardon GTI vs. samohodna kosilica od husqvarne (naravno premium model iste) :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=G2Qm16_Uj0k" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  jopis [ pet srp 31, 2009 12:44 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

@vili - ne brkaj kruške i jabuke jbmu usporedbe, ko djeca... Usporedi jednake dvije stvari, ili podjednake, a ne ovako, to nema veze ni sa temom ni sa dosadašnjim raspravama tu... To je ona spika, bolje nova kia nego 6 god star volvo za iste pare :lol: Usporedi ti meni tog bajnog r26 (kojem su npr. proljetos otpadali dijelovi na grobniku, ne jednom, nego sa njih 2 ili 3, pa su odmah pičili u servis na reklamaciju drugi dan...) sa npr. 130i coupe, pa te onda ja pitam šta bi ko uzeo, kužiš!?
I igranje zadnjim pogonom po kiši, snijegu, suhom, nije igranje sa limarijom ako znaš vozit i poznaš svoj auto... To su gluposti, ja sam se 3 zime vozio sa 525i (naravno sa 4 nove dunlop wintersport gore) po istim cestama i uvjetima kao i kum sa golfom 4 i nikad nisam nigdje ni zapeo ni zapao, kud je on mogao, tu sam išao i ja i obrnuto :wink:
@robert - za mene je smeće jer za svoju cijenu i glas koji ga prati ima daleko preveliku stopu kvarova na broj prodanih vozila :roll: A i šta ću mislit o autu čijih 14 vilica košta 5000kn (zamjenske) i traju godinu, max dvije, onda ili ispadne kotač van ili škripi ko fijaker iz 1880. A da ne pričam o nepouzdanosti motora, rikavanju turbina, skučenoj unutrašnjosti, lošoj elektr. opreme automobila(podizači rikavaju i sl.)...

Autor/ica:  Vili [ pet srp 31, 2009 12:52 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
Citat:
Možemo pričat priče ovakvi smo onakvi smo šoferi, ali tko se zadnjim pogonom igra po kiši, taj se igra i sa limarijom. Što svojom što tuđom.
Dam ti ja svoj s40 na probu, prednji pogon, pa da vidiš što znači igrati se sa limarijom na kiši. Ali i po suhom :D .

Pa najlakše je tuđim k... gloginje mlatit :mrgreen:

Međutim, da završim ono s passatom. Statistika kao statistika. Meni je kvar to što BC izbacuje gluposti na ekranu, nekom to nije kvar a netko i nema BC. Meni npr. nije kvar kapitulacija akumulatora, nekom je, pa se piše u statistiku. I tako onda imamo situaciju da ja na S60 sa 200 tkm imam listu kvarova, a onda se pojavi baja koji je sa Tipom 1.6 napravio 500 tkm, uz samo redovno održavanje. Da da, i limarija je redovno održavanje. Sve zavisi o puno faktora.U posljednje vrijeme sve više učim kako vozači mogu sjebati potpuno ispravan automobil. A o mehaničarima da ne pričam. Pogotovo oni u ovlaštenim servisima. Recite Vi meni (evo pitanje za sve), koliko Vas mjenja vodenu pumpu prilikom servisa, ili recimo kod mjenjanja remenja. Ja konkretno od kad imam u kući Volvo, kojima smo napravili cca 450 tkm, niti jednu vodenu pumpu nisam promjenio. Jedino ako je išla gratis. A evo čujem da se i na novim passatima u ovlaštenom servisu na 100 tkm mjenja vodena pumpa. I onda momci sjebu hladnjak, a izgovor je da nova vodena pumpa stvara veći pritisak od stare, pa je riknio hladnjak. Šta da čovjek kaže. Meni su na kombiju mjenjali korpu i lamelu, i negdje prije sranje - dva vijka sa poluosovine otpala (vjerojatno nisu bili zategnuti prilikom montaže), druga dva se savila, i onda poluosovina fino izlupala mjenjač i napravila dvije rupice. Ovlašteni servis.

Autor/ica:  dugi [ pet srp 31, 2009 6:22 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
Citat:
Citat:
Možemo pričat priče ovakvi smo onakvi smo šoferi, ali tko se zadnjim pogonom igra po kiši, taj se igra i sa limarijom. Što svojom što tuđom.
Dam ti ja svoj s40 na probu, prednji pogon, pa da vidiš što znači igrati se sa limarijom na kiši. Ali i po suhom :D .

Pa najlakše je tuđim k... gloginje mlatit :mrgreen:
Recite Vi meni (evo pitanje za sve), koliko Vas mjenja vodenu pumpu prilikom servisa, ili recimo kod mjenjanja remenja. Ja konkretno od kad imam u kući Volvo, kojima smo napravili cca 450 tkm, niti jednu vodenu pumpu nisam promjenio.
Ja nikad ,evo skoro 10 godina ga vozim i sve šljaka ,štoviše dva puta sam mjenjao zupčasti remen jer je jednom pukao ,a drugi put proklizao i oba puta je samo mjenjan remen bez ikakvih zatezača i natezača i sve uredno fercera :dance:

Autor/ica:  grimreaper [ pet srp 31, 2009 8:59 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
Usporedi ti meni tog bajnog r26 (kojem su npr. proljetos otpadali dijelovi na grobniku, ne jednom, nego sa njih 2 ili 3, pa su odmah pičili u servis na reklamaciju drugi dan...) sa npr. 130i coupe, pa te onda ja pitam šta bi ko uzeo, kužiš!?
I igranje zadnjim pogonom po kiši, snijegu, suhom, nije igranje sa limarijom ako znaš vozit i poznaš svoj auto...
Pa za cijenu 130i dobijes R26 i jos jednog solidnog Clia. R26 nije ljepotan, al zato je jedinica doslovno ruzna ko pas. No, to nije bila Vilijeva poanta...

Dakle, za "igranje po kisi ili snijegu" MORAS znat dobro vozit i poznavat svoj auto. Za te iste uvjete prednji pogon ce posluzit i onima koji malo manje znaju vozit i poznaju svoj auto.

Autor/ica:  ruka [ pet srp 31, 2009 9:42 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:

Sad bi mogli opet neku novu temu razvezat ,npr, gri.. pardon GTI vs. samohodna kosilica od husqvarne (naravno premium model iste) :mrgreen:
ja sam za kosilicu naravno, da gti može pokosit livadu onda bi birao njega, s kosilicom kosiš a pošto je samohodna možeš i u dućan s njim :lol:

Autor/ica:  jopis [ pet srp 31, 2009 9:43 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

To ja od početka objašnjavam... A i za igranje prednjim pogonom moraš poznavat svoj auto :wink: Ak ne vjeruješ uzmi Zastavu 128 nacionale pa probaj nešto s njom radit po snijegu :lol: Auto se vrti ko da ima 200ks na zadnjoj osovini, ali ide doslovno di je njega volja i kad je njega volja (a imao sam novog, tako da mi ne može netko reć da je bio neispravan ili sl.)...
O ljepoti tj o ukusima se ne raspravlja, meni je r26 ružan ko čopor neuhranjenih pasa, a 130i coupe mi je prekrasan autich :wink: A razlika u cijeni nije baš tolika (ali zato u kvaliteti je bar troduplo, tako da je glupo uopće usporedit ta dva auta cjenovno, ali eto...), uostalom ko kupuje takvu vrstu auta baš i ne gleda na cijenu, to su auti za entuzijaste i zaljubljenike u nešto tipa vikendi na grobniku...

Autor/ica:  ruka [ pet srp 31, 2009 9:57 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:

Dakle, za "igranje po kisi ili snijegu" MORAS znat dobro vozit i poznavat svoj auto. Za te iste uvjete prednji pogon ce posluzit i onima koji malo manje znaju vozit i poznaju svoj auto.
Prednji pogon po snjegu je fuj. Fun killer.

Autor/ica:  grimreaper [ pet srp 31, 2009 10:08 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
TA razlika u cijeni nije baš tolika (ali zato u kvaliteti je bar troduplo, tako da je glupo uopće usporedit ta dva auta cjenovno, ali eto...)
U kvaliteti cega? Plastike unutrasnjosti? Jer R26 mehanicki nije sto i Megane 1.5dci. A cijena... R26 je kostao oko 220k kn ako se dobro sjecam, BMW 130i je 280k kn. Meni je to velika razlika u cijeni. No, vratimo se mi na temu. Doduse, po obicaju ce tu opet bit 37 strana bez ijednog konkretnog zakljucka :lol:

Autor/ica:  grimreaper [ pet srp 31, 2009 10:11 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
Prednji pogon po snjegu je fuj. Fun killer.
Da, vama kaj ne znate nis drugo neg stisnut gas :wink:

Autor/ica:  ruka [ pet srp 31, 2009 10:20 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Citat:
Citat:
Prednji pogon po snjegu je fuj. Fun killer.
Da, vama kaj ne znate nis drugo neg stisnut gas :wink:
jedna slobodna ruka mi treba za volan a druga za bacit drkicu dok se drifta, da imam prednji pogon uz koji ide još jedna radnja moral bi imat asistenciju bar za jednu radnu operaciju :mrgreen:

Autor/ica:  grimreaper [ pet srp 31, 2009 10:27 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Dok ti treba ruka da ga bacis u nesvjest, uzitak u voznji nije dovoljan :lol:

Autor/ica:  jopis [ pet srp 31, 2009 10:41 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Po kvaliteti svega moj grim, pa jel si ti stvarno toliki net driver ili kaj? Pa čovječe, r26 je RENAULT, uzmi papir i olovku i anketiraj 100 ljudi u bilo kojoj zemlji u svijetu (osim u franc. oni nisu normalni) i pitaj ih o kvaliteti renaulta (to ne postoji) i usporedi im reno sa bmw-om... Čovječe, još pitaš po kvaliteti čega... SVEGA, od motora, ovjesa, lima, unutrašnjosti... Kažeš r26 nije dci :lol: Nije al ima istih 70% djelova - pametnom i previše...
Btw tema je pod razno, pa da i bude 100 stranica, tu valjda može, jer je RAZNO...
A konkretan zaključak se ovdje ne može donesti zbog takvih kao ti i tebi sličnih kojima ni da se da još 1001 argument i dokaz ne bi bilo dovoljno jer sve iskustvo zadnjeg pogona je bilo ili na pretpotopnim autima s njim ili na playstationu... Jer, koliko sam ja primjetio, ovdje je i dovoljno zaključaka doneseno, pažljivom čitaču koji je lijepo sve od početka pročitao, bez obzira što ima 50% nevezanih postova uz temu, ali opet ima dovoljno da budu jasne neke stvari - najbolji pogon tj idealan ne postoji - svaki ima svoje mane i prednosti u odnosu na druga 2, prednji je bolji za one s malo iskustva, zadnji je zabavniji 10x, 4wd je dobar po lošem terenu ali su veliki gubici snage na kotačima.... I tak da ne ponavljam, samo treba čitati :wink:

Autor/ica:  KIKIR6 [ pet srp 31, 2009 10:49 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Isuse šta ste se raspisali. :doh:

Ne stignem to sve čitati, nadam se da nema stvari za brisanje :think:

PS: ja imam večeg :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  jopis [ pet srp 31, 2009 10:56 am ]
Naslov:  Re: Prednji pogon vs zadnji

Evo par c/p sa french cars -
'Ja kad sam gledao,bio je Polo GTI cup sa 180ks ,cijena 163tkn,197ica ja koštala 158tkn,ali je bila bolje opremljena(koji EPIC FAIL) nisam onda znao
da reno vozila pucaju(doslovno) od "kvalitete" dopustio sam da me zavara vanjski izgled i dodatna oprema!
btw čipani polo masakrira Clio radi nekih 14.1 na SR a čipani Clio 15.0 wink.gif'

'Istina, očito da ne postoje valjci na svijetu koji bi bili mjerodavni pošto nigdje još u svijetu nije pokazao više od cca 185-187ks stock.
Nema veze, u principu sam stavio graf samo da se vidi "ENORMAN" potencijal Clia 197. Dakle, sa Miltek kompletnim ispuhom, K&N panel filterom te remapom nisam dobio više od 5ks.
BTW: 139,3ks - 138,7ks = RASNIH 0,6ks na kotaču....LOOOOL
Idemo opet:
Renault Sport majka! lmao.gif '

'zašto ti nevoliš taj Clio..a pereš svu konkurenciju???

Radije bih da mi je pouzdaniji nego brzi od konkurencije.'

'Evo i dyno od jučer.
Dakle, auto koji bi STOCK trebao imati cca 197ks sa Miltek ispuhom, remapom i K&N panel filterom ima jedva preko 190ks u CVH. Usporedba mog stock auta (185,9ks) sa mojim autom sada (190,5ks). jelen.gif
Renault majka! bag.gif'

'Renault je suspendiran i neće vozit Valenciju jer su uci zaključili kako Renaultova ekipa bila svjesna da prednji desni kotač na Alonsovom bolidu nije bio ispravno montiran, te da nije obavijestila vozača o problemu, iako se vozač obratio momčadi putem radija sumnjajući na puknuće gume!!!!
Red Bull je dobio opomenu zbog nesigurnog puštanja Marka Webera iz boksa dok je nailazio Kimi Raikonen

Da nisu koristili iste šarafe i glavčinu kao na R26R? Ipak se stalno hvale da je R26 potomak bolida F1, a na Grobniku su otpadali šarafi po stazi... jelen.gif
lmao.gif'


Da se razumijemo, ovo sve piše čovjek koji vozi clio sport, a najbolji frendovi njegovi voze isti auto+jedan ima i toliko spominjanog i razvikanog r26 :doh:

Stranica: 9/11. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/