VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Tlak
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2013
Stranica: 8/9.

Autor/ica:  nenad [ pon ruj 15, 2008 8:19 pm ]
Naslov: 

Da Izy sve sam ja to napravio ali turbini treba puno više da zapuni sve svoje kanaliće :lol: Pitaj Ruku ima slična iskustva :wink:

Autor/ica:  Izy [ uto ruj 16, 2008 10:29 am ]
Naslov: 

Neznam koliko kojoj turbini treba, znam da je meni to uvijek palilo i nikad nije bilo nikakvih problema. No turbine se razlikuju od modela do modela a o proizvođačima da niti ne govorim....
Meni je obično bila mjera 2 popušene cigarete. Pa si računaj.... :lol: Srećom više ne pušim pa ti nemrem to preračunati.... :lol:
Jedini put kada je dimio auspuh nakon montaže nove turbine je bilo kada se stara turbina razletjela pa je u auspuhu ostalo cca 1000ml ulja što u katalizatoru što u loncima. Pa je dimio još par stotina km dok nije sve sagorjelo....
Anyway drago mi je da ti sve sad dela kak spada.
lp

Autor/ica:  ruka [ uto ruj 16, 2008 11:56 am ]
Naslov: 

Citat:
Da Izy sve sam ja to napravio ali turbini treba puno više da zapuni sve svoje kanaliće :lol: Pitaj Ruku ima slična iskustva :wink:
skoro slična, meni je turbina puštala prema turbinskom djelu, znači u auspuh direktno, uzrok je talog koji se napravi na "semeringu" ( to je zapravo neki kanal koji radi tak da prilikom rotacije sprečava ulje da prolazi preko njega, blablabla, da ne duljim dalje) i uz to je kanalić kod ulaza bio puluzačepljen tak da tu i nije bilo nekog podmazivanja osim na višim okretajima kad je pritisak ulja malo veći, uglavnom pakung turbine je bio vidno pregrijavan. Ja sam od tri turbine složio jednu koja je sad skoro dobra. Uglavnom kod stavljanja gore, napuniš uljem ulaz u turbinu, do vrha, spojiš, kod prvog nabijanja ulja već ima lagano na osovinama jer ne stavljamo to na suho natrag, malo se podmaže to iznutra sve. Ono ulje koje smo nalili slobodnim padom u međuvremenu malo kapa po tom svemu, tak da sve skupa nije na suho, uljni tlak se nabije jako brzo, nema nikakvih problema. Meni doduše nije dimilo baš ništa, ali kod nenada je bila situacija drugačija i njemu je puštalo u kompresorski dio vrlo vjerojatno tak da mu je bilo svega u interkuleru i šlaufovima pa dok to obgori i izađe treba malo vremena. Meni se čini da mi je turbina sad malo troma, al vele dečki koji se bave s tim da je to normalno prvih parsto do hiljadu kilometara, i da se u tom periodu ne bi smjelo baš previše tiskat u bust do kraja.
Uglavnom, te turbine su sprdačina od mehanizma, osim lopatica, to je nauka skupa s kućištem kompresora, to je bitno kod proračuna i izrade. Međutim, ovi kaj repariraju to ni ne diraju, eventualno operu, tu nema nikakve reparacije na tom dijelu. Ova lova kaj uzimaju je čista pljačka, pogotovo u slučaju da je sa osovinom sve ok, i da su sve lopatice na broju, ( za primjer, ova moja počepljena-sjebana turbina, s polupodmazivanjem je poslije svega imala zdravu osovinu i zdrave lopatice, tak da ne znam kaj bi moral čovjek radit da se to potroši) bitno je samo kod rastavljanja označit točan položaj lopatice turbine prema lopatici kompresora, onda ostaje i balans i sve.
Osobno sam očekivao neki složeniji sistem, al ovo je zbilja simplex vulgaris, plus svega kaj je moguće svašta kombinirat prema tipu pakunga. Sve u svemu zgodno.

Autor/ica:  nenad [ sub lis 25, 2008 10:59 pm ]
Naslov: 

Danas sam malo mjerio sa Dabobom koliki mi je tlak turbine(westgate pritegnut).Puni do 1,6 bara :shock: auto ide ko sam vrag :lol: Samo mi nemojte reči dokle :roll: Ne kužim a naime bi komp trebal rezati kod 1,2 bara ili nekaj laže ali mislim da ne s obzirom kak auto ide :lol: Dabob je čak i snimio filmić o tom pa ga možda vidimo :lol:

Autor/ica:  tcode [ sub lis 25, 2008 11:04 pm ]
Naslov: 

Imam samo jedno pitanje. Koliki boost vidiš na 6000 rpm-a?

Autor/ica:  gonzo [ sub lis 25, 2008 11:06 pm ]
Naslov: 

:lol: :lol: jel ovo spada pod rubriku vicevi ili? :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  nenad [ sub lis 25, 2008 11:13 pm ]
Naslov: 

Na oko 6 somova i je takav bost i to prvenstveno u 3,4pa čak i u5,dobro u 5 je teško postići takav bosst.Ni meni nije niš jasno kak ide do tog bossta da ga comp ne reže.Neznam bumo videli za skupštinu ak se nađemo svi pa da to vidite(ak bu još motor cijeli :wink: )

Autor/ica:  gonzo [ sub lis 25, 2008 11:16 pm ]
Naslov: 

i da može nebude jer si pretegao WG

Autor/ica:  tcode [ sub lis 25, 2008 11:22 pm ]
Naslov: 

Citat:
Na oko 6 somova i je takav bost i to prvenstveno u 3,4pa čak i u5,dobro u 5 je teško postići takav bosst.Ni meni nije niš jasno kak ide do tog bossta da ga comp ne reže.Neznam bumo videli za skupštinu ak se nađemo svi pa da to vidite(ak bu još motor cijeli :wink: )
Mislim da si štangicu wg-a toliko skratil da se ne može niti otvoriti do kraja. Ne znam, ne bu to dobro završilo ak tak ostane.

Autor/ica:  nenad [ sub lis 25, 2008 11:25 pm ]
Naslov: 

Ma zanimljivo je da ju nisam skratil do kraja i još ju ima mjesta otvarati i to i radi :wink:

Autor/ica:  tcode [ sub lis 25, 2008 11:27 pm ]
Naslov: 

Otvara, ali vjerojatno ne može tanjurić otvoriti do kraja. Ovo što sada imaš je boost creep, a to nikako nije dobro.

Autor/ica:  nenad [ sub lis 25, 2008 11:39 pm ]
Naslov: 

Ma jasni su mi svi rizici ove rabote ali testiram krajnje granice ovog motora :wink: Pa znate da je drugi u rezervi :lol:

Autor/ica:  gonzo [ sub lis 25, 2008 11:48 pm ]
Naslov: 

samo nemoj granu sjebat trebat će mi jedna :wink:

Autor/ica:  tcode [ sub lis 25, 2008 11:49 pm ]
Naslov: 

Mislim da ćeš uskoro mijenjat dihtung glave na tom motoru :lol:. Mogli bi neku internu kladionicu otvorit, koliko dugo ćeš se vozit :D

Autor/ica:  zlaya [ ned lis 26, 2008 10:18 am ]
Naslov: 

I sve to + plin na kojie se vozi , jebote EGT mu je preko 1100 stupnjeva, bit će kaše, a smijesa banana, Neno više zraka trošiš od goriva :shock: , to je parvo hibridno vozilo, aj baš me zanima kolko će dugo dobar projekt :!:

Stranica: 8/9. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/