Jako ,jako lagano. Kao prvo , taj motor ima ozbiljnu tvorničku grešku , koja se zove "balance shaft failure" , a odnosi se na sve motore proizvedene 2005. godine , i neke u 2006. godini , odnosno do broja motora s oznakom #6833. Više o tome ovdje---
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=123707
Naravno , takvih tekstova imaš i na drugim , uglavnom američkim forumima. Ukratko , taj ležaj , koji je smješten u sredini V motora, podložan je vlazi i koroziji , i kad dovoljno zahrđa , raspadne se , potrga lance,( nema zupčasti remen za razvod nego lance)i imaš lijepi urnebes kad se sastanu klipovi i ventili. Volvo je to promijenio tek 2006. godine , nakon brojnih kvarova na maloj kilometraži. Izbušili su običnu RUPU u bloku , kroz koju izlazi tekućina, čitaj kondenzat i voda koja se lako tamo pojavi ako si dovoljno lud da pereš taj motor. I kad uz to dodaš da netko ne mijenja ulje redovno ili nikako( pa taj auto je u 2009. napravio po VIDI 85000 km!), sve ti je puno jasnije.
Slika motora , problem je u sredini , gdje lanac ide u "V"
Meni je jako žao zbog tog auta , kad bi imao u Hrvatskoj ispravan motor za američku cijenu , ja bih ga sigurno pokušao složiti. Najgore je što Yamaha više ne proizvodi taj motor , i rezervni dijelovi su raritet , i vrlo skupi. Nadam se da sam pomogao. Pozdrav!