Ručni rad, složena bez kompromisa! Sa V-Band flanđom i izvodom za 38mm eksterne wastegate-ove. Materijal je Inox 316 debljine stijenke 3mm, žica kojom su napravljeni zavari također je Inox 316. Svi zavari su iz jednog prolaza, sa potpunim dubiniskim provarom, a za vrijeme zavarivanja sve cijevi su bile napunjene plinom. Rezultat toga je identičan glatki izgeld zavara sa vanjske i unutrašnje strane cijevi.
Kolektor je umjetničko djelo za sebe, svaki runner "gađa" u strogi centar turbinskog kućišta:
Izvod za wastegate nalazi se ispod točke spajanja svih runnera, za jednoliko "pražnjenje" svih cilindara:
Pod kutem koji "prati" tok plinova:
Izvod i navoj za sondu za mjerenje temperature ispušnih plinova nalazi se na "najtoplijem" mjestu:
Flanđa prema glavi motora je 12mm debljine, nema straha od piganja:
Slike kako izgleda montirana na motor i ispušni sustav:
Grana danas ima 5000 km, i osim što je poprimila lijepu crvenkastu boju, nema apsolutno nikakve mane ili problema zbog korištenja. Sve dihta 100%, nema nikakvih naznaka pucanja ili naprezanja koja bi mogla dovesti do toga. Usuđujem se reći da bi mogla nadživjeti vijek trajanja automobila
. Trenutno je sve na mom autu i može se vidjeti/čuti i uvjeriti se osobno da je sve tako kako sam rekao.
Cijena je 900€ i nije podložna nikakvim korekcijama. Tko traži pravu stvar za tuning svojeg T4 ili 2.0t motora, bolju granu od ove teško da može naći.