Sada je: sub srp 05, 2025 7:24 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Volvo-općenito
PostPostano: uto stu 15, 2011 2:16 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto lis 25, 2011 3:26 pm
Postovi: 14
Vozi: V70 bifule
Lokacija: Klanjec
Kupio sam nedavno V70 2,4 bifuel i jako sam zadovoljan. Auto ima 180000 km i apsolutno sve je ko novo.
Nije mi jasno čitajuči mnoge postove o kvarovima automatskih getriba, poluosovina i raznoraznih drugih stvari, s obzirom da mnogi spominju kilometražu oko 200000 , kako je moguće da su kvarovi toliko česti???
Da li je razlog "skidanje" km, ili upitna kvaliteta. Moj razlog kupovine Volva upravo leži u povjerenju u švedsku kvalitetu jer i sam radim, servisiram švedsku Husqvarnu 30 godina, koja je zasigurno top u kvaliteti u segmentu uređaja za održavanje okoliša.
S obzirom da su to poslovne limuzine za koje je u normalnom svijetu sasvim uobičajeno da godišnje naprave i po 100000 km, nakon 2-3 godine auto bi bio zrel za potpunu reparaturu.
Ajde stari volvaši...gdje je tu prava istina bez uljepšavanja :whistle:


Vrh
   
PostPostano: uto stu 15, 2011 2:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon lip 16, 2008 12:22 pm
Postovi: 1358
Vozi: V90 1997. opet i još uvijek
Lokacija: rotterdam
e jebi ga okla sad bi ti da se potrosna roba ne trosi..
neka tebe tvoj sluzi da se nijednom ne pokvari pa bus bil volvo showcase kvalitete.. ;)
sve se odnosi na generalnu kvalitetu proizvodnje a i ne samo to..cijela volvo reputacija je stecena prije 2000..dok je volvo bil svoj..

_________________
Nosonja...964...2.5...170KS...1995...šalto sam...
Crni đek...V90...3.0...204KS...1997... šalto sam...
Kumpić ...V90...3.0...180KS...1997...šaltam ja...


Vrh
   
PostPostano: uto stu 15, 2011 2:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje ;) Elektrika i elektronika su njemačke proizvodnje i nekak mi se čini da su podmetali volvu :D
Teorija zavjere :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto stu 15, 2011 2:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Oh ne, opet smo započeli raspravu koja neće sigurno polučiti jednoznačan odgovor. Ljudi imaju problema s autima i tu nije ništa novoga, bilo ih je i prije i s onima u koje se mnogi kunu da su bili gotovo pa nepoderivi, biti će ih i u budućnosti. Da li se Volvo više kvari nego prije je pitanje statistike s čijim relevantnim podacima nitko na ovom forumu ne barata.
Zato se ne uzbuđuj, pročitaj temu od "korica do korica" i pripazi na ono o čemu su ljudi pisali da im se dogodilo. Konkretno za probleme s automatskom getribom je u velikoj većini slučajeva bilo krivo pogrešno odabrano ulje :!: Ako ti se i što dogodi tu smo da pomognemo, a imamo i odličnog majstora u Jaski.
Uživaj u kilometrima u tvom V70 bifuel-u.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri stu 16, 2011 5:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto lis 25, 2011 3:26 pm
Postovi: 14
Vozi: V70 bifule
Lokacija: Klanjec
Citat:
Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje ;) Elektrika i elektronika su njemačke proizvodnje i nekak mi se čini da su podmetali volvu :D
Teorija zavjere :!:


Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično??
Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok??


Vrh
   
PostPostano: sri stu 16, 2011 6:06 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Citat:
Citat:
Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje ;) Elektrika i elektronika su njemačke proizvodnje i nekak mi se čini da su podmetali volvu :D
Teorija zavjere :!:


Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično??
Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok??
Senzor bregaste. :?

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: sri stu 16, 2011 8:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 3:58 pm
Postovi: 341
Vozi: S40 D3
Lokacija: Zagreb, Qwatrich
Eto jasno je 8-) svi problemi počinju tamo gdje kreću dijelovi drugih proizvođača :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: sri stu 16, 2011 8:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje ;) Elektrika i elektronika su njemačke proizvodnje i nekak mi se čini da su podmetali volvu :D
Teorija zavjere :!:


Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično??
Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok??
Da je diesel u pitanju onda bi bila kompresija u pitanju.Kod benzinca nebi trebalo biti takvih problema.Ovo mi liči da ili injektori od benzina ili plina ne zatvaraju do kraja pa motor treba malo verglati dok ne isprazni usisne kanale sa tekučinom sad bila ona benzin ili plin.No opet samo teorija.Trebalo bi se pozabaviti time.
A moglo bi biti i ovo od Bele,mada su kod tih novijih modela senzor bregaste drukčije(bolje)riješen nego na 850-ki

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 17, 2011 9:15 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Citat:
Sve se svodi na to da su getriba i poluosovine(kod automatika)japanske proizvodnje ;) Elektrika i elektronika su njemačke proizvodnje i nekak mi se čini da su podmetali volvu :D
Teorija zavjere :!:


Kad si već tu.....kad mi je hladan auto pali na "zub"....ali kad se zagrije pa stanem na pola sata negdje(znači ni da se dokraja ohladio) onda treba verglat malo duže da uoali, kao da mu se ne ukopča čok ili nekaj slično??
Znači sve osim getribe i poluosovina bi trebalo bit Ok??
Moze biti i:

Hmmm...radje bi da mi rikne pola auta nego getriba, da budem iskren...
A za poluosovinu se javi, ak rikne. Imam neku firmu u svabiji koja ih dila relativno povoljno (u odnosu na baotica 4x jeftinije).

A moze ti jos riknuti i (najcesci kvarovi kod V70 II prema mojem saznanju):

- sirena alarma (obavezno)
- motorolin chip (prelemiti)
- slini posuda za servo ulje
- gornji nosac motora
- pakne rucne kocnice (odlijepe se)
- lambda (nema zamjenske za prednju za benzinca 2.4)

To je ono kaj sam ja saznao ili dozivio (bilo je jos toga ali valjda je to samo kod mene)

AW getribu treba paziti, maziti, pjevati joj, mijenjati ulje pa bu bila super.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan