Citat:
A postoji li mogućnost naknadne ugradnje originalnog alarma i je li preskupo? Kada kažem preskupo mislim na odnos "razumnih" cijena i onih u ovlaštenom servisu. Usput vam dajem cijenu redovnog servisa u "F-Autocentru" (ovlašteni distributer i serviser za volvo i ford) u Sarajevu, za volvo S60: filter ulja 25,35 KM (93,80 kn), filter zraka 59,00 KM (218,00 kn), filter klime 87,75 KM (324,67 kn), ulje Syn power 6,5 l x 16,46 KM = 113,31 KM (419,25 kn), korištenje elektronskog testera 80,00 KM (296,00 kn), mehaničarski radovi 51,61 KM (191,00 kn). Uz ovo je bila i izmjena zadnjeg stabilizatora 157,95 KM (584,41 kn). Konačni račun 610,07 KM (2257,73 kn).
P.S. Je li bezobrazno naplaćivati korištenje elektronskog testera, pošto je to ipak samo alat? Po tom principu mogu naplatiti i upotrebu kliješta, odvijača itd.
Original alarm se može dodatno u vozilo ali je cijena dosta visoka (3734,00 kn sa porezom).
Što se tiče cijena korištenja testera to ti je od servisa do servisa različita cijena, jer ovlašteni serviseri plačaju mjesečno korištenje i održavanje software-a za diag. aparat i to priličnu svotu, pa onda to moraš i nekako naplatiti, neki to rade kroz uslugu a neki ga naplačuju kao korištenje el. testera.
Usput onaj gumb ispod radia pošto nemaš alarma ti isključuje duplo zaključavanje( kad je auto zaklučan duplo nemoguče je mehanički dignuti gumb za zaklučavanje na vratima, znači zaštita od provale).
Zbog toga imaš taj gumb jer auto ima to deadlock zaključavanje.