Ponukan pitanjem o musicama napisao sammali osvrt na 400 seriju, dok sam bezbrizno sjedio na vc skoljki.
Dakle musice u 400 seriji
Kao sto je kolega napisao, unutrasnjost tih generacija i nije bogzna sto. U bunkeru sve cvili, tabla cvili, vrata, krov... Ali nije tako strasno, vecina se da sanirat, u tabli npr popucaju kopcice i to se da zakrpat, stisnut i nije tako strasno. Veci je problem sto ima tabla puca od sunca pa se naprave pukotine koje ne izgledaju lijepo.
Ovjes; prednji sileni su premekani i nisu precizni, super se upresaju od peugeota 206, zadnji sileni se takodjer daju nac od drugih auta i puno su bolji ( dacia logan npr
) amortizeri na starom autu odu vrit pa ih je dobro zamijenit. Plinska KYB je izasla oko 2500 kn i prilicno je dobra. Autu definitivno treba tvrdja opruga da se manje uvija. Ako na zadnjem mostu nema antirol bara onda je to prva modifikacija koju treba napraviti. Skoro zaboravih, prednji most pogledaj prije kupovine. Zna puknut po savovima
meni se je odvajao skoro 5mm. Dobra stvar je sto kad ti to pukne mores fino povarit pojacanja po cijelom mostu i autu, a mogao bi i generalku nabacit kad vec vadis motor... Ili ubacit f7p unutra, e to je vec posao.
Kao sto je kolega volvash napomenuo, vakuum cijevcice znaju jesti govna. Nista za zabrinut se, isto je na svakom autu tih godina. Jednostavno kupis metar cijevi i rezes si na komadice koji ti trebaju. Dobra prilika za kupit plavo silikonsko crijevo koje svijetli u mraku
Kocnice ok ako su 4 diska, jos bolje ako su prednji ventilirajuci! Zadnja kljesta znaju biti problem jer je rucna na njima, ali daju se reparirat pa se jos da zivjet sa time. U svakom slucaju ne bacati stara kljesta!
Hmm, svijetla su za kurac! Sjenilo ode i onda je noc, a kada je noc onda je mrak pa se nista nevidi! Ha ha. Bez sale, farove je tesko nabavit i bas imam namjeru narucit nove jer se polovna u dobrom stanju ne nalaze lako. Dobra stvar kod farova je sto su golemi pa se xenon da ugurat u nutra. Nikakve rupe busit, sve stane u far kada se razmontira!
Motor; 1.6 zali boze. Dobar je za svakoga kome je auto samo prijevozno sretstvo, ali nista zivota u njemu. Od atmosveraca treba ici na b18ef, ep ili u. Odnosno 1.7l 103hp, 109hp ili 2.0l 115hp. Najbolju bregastu ima ep. Najdulje otvorena i najveci brijegovi. Mislim da bi bilo super uzet donji dio od 1.8l motora, glavu od 1.7 (b18ep) portat i oversize ventile stavit) usis od istog motora, i laksi zamasnjak od 16V renaulta (f7p ili f7r). Povrat uljnih para u usis zna puno problema napravit, bilo bi pametno tu stavit oil catch can i rijesit se toga dreka. Samo prlja TB. Razvodna kapa se brzo potrosi, to mi ide malo na zivce, ali i ne kosta puno pa ajde. Ipak se razmisljam da kupim original (ali u renolu jer je sigurno jeftinije) pa da vidim koliko ce trajati.
Turbaka nisam imao ali Goust ga je dobro nahvalio. Mislim da je to super masina za svoju generaciju!
Zna slinit ulje na poklopcu od prijenosa pumpe ulja, to bi bilo dobro pogledat. Inace uredan motor. Mjenjac super, lako se sastavlja. Ima dosta dijelova jer je renolov. Cak bi se i spera sa r5 dala nabavit i ugurat.
No da rezimiram,
400 serija je po meni naj obicniji ili naj manje volvo od svih volva, ali opet je to poseban auto. Da podsjetim, to je serija u kojoj je predstavljena tehnologija zona deformacije, SIPS, nove tehnologije sigurnosnih pojaseva, prvi mehanicki absorberi energije koju tijelo oslobadja prilikom sudara ( kasnije zamijenjeni piro patronama). I jos stosta... Mislim da je to vrlo pouzdan auto. Ima odlicno doradjene renoloceve motore, mjenjac koji se nezeli pokvarit, ima design koji mi se i dan danas svidja... Ne postoji nista sto na tom autu nemozes sam napravit! Ukratko, moj metalni prijatelj!
Eto, popravio sam par gresaka, dodao komentar o cijevima vakuuma i ostavio jos par gresaka da imam poslije sta ispravljat