Sada je: čet svi 09, 2024 7:48 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet vel 11, 2011 8:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Vrijeme događanja - zima 2010/11 - prosinac/siječanj, znači hladno vrijeme.

Evo rješenja slj. problema - palio mi se ventilator hladnjaka motora nakon cca 20 km vožnje i nakon što bi bila postignuta radna temperatura. Palio se i u vožnji po gradu. Kazaljka nikad nije prešla "15 sati", pa nije nikad izgledalo da bi se pregrijao. No, pitanje kaj bi bilo po ljeti.

Kad se ventilator upalio nije se htio ugasiti. Gasio se jedino u praznom hodu motora nakon 4-5 minuta, kad je vani bilo fakat hladno -2, -3, -4 ili hladnije. Kad je bilo +5 ili vise nije se gasio niti nakon 10 minuta cekanja.

Zbog toga sam mijenjao ECT senzor, prvo sam kupio neoriginalni BOSCH koji ima isto broj kao i originalni, s tim da originalni ima uz taj broj jos i VW. Sumnja je jos padala na senzor visokog tlaka klime, ali to je istestirano i eliminirano isto kao i sumnja u relej ventilatora. Na kraju vise nisam znao kaj bi i kupio sam originalni ECT senzor za 4 puta vise love nego neoriginalni. Ispada da nisam trebao :(

Rjesenje? Nisam sumnjao bas u termostat da slabo otvara, jer sam isti prije 1 godinu kupio i stavio novi originalni zato kaj je ovaj stari ostao stalno otvoren. Ali, ne sad kad sam i njega promijenio, ispada da je upravo termostat riknuo, jer sad je vec 7 dana sve u redu. Vise nisam imao zivaca i kupio sam neoriginalni termostat za 100 kn (-15% VKH popusta u AutoKresi = 85 kn). Originalni kosta s popustom 200 kn.

I to je to. Da je lakse zamijeniti termostat probao bih valjda i to, prije kaj sam uzeo originalni ECT senzor. Ah, kad je senzor tak lako zamijeniti :doh:

Evo za kraj jos i ovo.

Na originalnom "Volvo" P/N 1275494 ECT senzoru koji kosta uzasnih i bezobraznih 588 kn (-15% VKH popusta = 500 kn) pise:

BOSCH 0 280 130 037 - VW 035 919 369 M

Na neoriginalnom BOSCH koji kosta 160 kn (-15% VKH popusta = 136 kn) pise:

BOSCH 0 280 130 037


I prema svemu sudeci, ovaj drugi je vjerojatno sasvim OK. Izgledaju isto, cak sam ih izvagao i imaju istu masu u gram. 23 grama. Nije da mogu 100% potvrditi, jer se sad vozim s originalnim i osjecam se ko idiot, ali ajde proslo je :oops:

Imao sam prilike isprobati i Hella (160 kn) koji po katalogu odgovara BOSCH 0 280 130 037:

Hella 6PT 009 107-351

Vjerujem da je i taj odgovarajuci. Jedino kaj taj ima jedno 5 grama manje - oko 17 grama i proizveden je u Italiji. Mozda materijal i izrada nisu ko ovaj BOSCH, pa je bolji izbor BOSCH iz Autokrese.

Eto, puno srece zelim ko ce imati potrebu mijenjat taj senzor, a mogao bi jer nakon 13-14 godina plastika gdje je konektor hoce istruliti, pa otpor koji treba vracati poludi malo...

LP.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 11, 2011 9:01 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
ajde drago mi je da si to sredio
a sad po gasu da auto ne zaboravi kako more ići :D

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: pet vel 11, 2011 9:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:

Rjesenje? Nisam sumnjao bas u termostat da slabo otvara, jer sam isti prije 1 godinu kupio i stavio novi originalni zato kaj je ovaj stari ostao stalno otvoren. Ali, ne sad kad sam i njega promijenio, ispada da je upravo termostat riknuo, jer sad je vec 7 dana sve u redu. Vise nisam imao zivaca i kupio sam neoriginalni termostat za 100 kn (-15% VKH popusta u AutoKresi = 85 kn). Originalni kosta s popustom 200 kn.
I sad ti reci nekaj protiv zamjenskih djelova :!:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet vel 11, 2011 10:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:

Rjesenje? Nisam sumnjao bas u termostat da slabo otvara, jer sam isti prije 1 godinu kupio i stavio novi originalni zato kaj je ovaj stari ostao stalno otvoren. Ali, ne sad kad sam i njega promijenio, ispada da je upravo termostat riknuo, jer sad je vec 7 dana sve u redu. Vise nisam imao zivaca i kupio sam neoriginalni termostat za 100 kn (-15% VKH popusta u AutoKresi = 85 kn). Originalni kosta s popustom 200 kn.
I sad ti reci nekaj protiv zamjenskih djelova :!:
O toj temi samo ovo :puke-front:

Jer, to kaj nam u pravilu rade s pohlepnim cijenama originalnih koji samo imaju dodatni stambilj je za :obscene-birdiered: i :violence-rapidfire:

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan