prvi put sam skidao manjim dijelom zbog ovog...
a većim zbog ovog, di je najviše i najbrže gubio vodu
ovo je rezultat, NIKAD VIŠE PROBLEMA
evo još nekoliko slika...
ovo su vide koje drže kućište, još dvije sa druge strane (prednje vide su veće od zadnjih, zašto sam bog zna) obrati pažnju kako se izvlači prema mjenjaču, moraš maknuti sajle od mjenjača i otkačiti gumeno crijevo za drenažu i maknuti ga sa strane
ovo je priključak cijevi na kiler, vide se tragovi antifriza i orinzi koje obavezno promjeni i namaži mašću
ovdje označeno žutim (ne vidi se na slici) je vida mislim T25 koja drži priključak na kiler, a crveno je crijevo za drenažu
ovo sam sve izbacio iz upotrebe, to je jedna obična gomila potencijalnih problema koja osim toga i košta, mada tebe ovo vjerojatno ne muči
drugi put sam mjenjao sami kiler jer je procurio
nemam slike skidanja obloga ispod volana i sa suvozačeve strane,ali to ti neće biti problem, malo je zaj.... vratiti unutarnju trokutastu oblogu iza tapeta ,treba je zakačiti na zub iznutra sred. konzole, sa obje strane samo polako strpljivo
stisni crijeva sa strane motora sa dvije ručne stege ako nećeš ispuštati vodu iz sistema i pripremi neku plitku posudu da hvata antifriz kad otkačiš priključak na kileru, i krpe
ako mjenjaš kiler, odvidaj 4 vide koje ga drže za kućište
e da , budući da antifriz neće nikad ispariti, kad sve završiš dobro usisaj tapet ispod nogu, da ne pomisliš nakon nekog vremena da ponovno curi
nemam baš sve slike ali se dobro slećam pa pitaj ako nešto fali
sritno
