Sada je: sri srp 16, 2025 12:39 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet stu 25, 2010 3:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
mislim da je uzalud što god ja napisao jer očito se ja i ti ne razumjemo dobro, al nema veze,stavljaj ti ulje koje želiš i misli pri tome kako je to najbolje ulje koje postoji i sve super.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 4:09 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
mislim da je uzalud što god ja napisao jer očito se ja i ti ne razumjemo dobro, al nema veze,stavljaj ti ulje koje želiš i misli pri tome kako je to najbolje ulje koje postoji i sve super.
Nema najboljeg ulja i ja nikad nisam rekao da je neko ulje najbolje, ali mislim da se tebi miješaju neki pojmovi oko ulja pa te zato stalno muči 0w ulje da je rijetko i ne štiti motor na radnoj temperaturi (u slučaju malo većeg opterećenja), a ustvari te dvije informacije nemaju previše veze jedna s drugom.
Gornja gradacija čim je viša generalno gledano bolje štiti motor, znači w60 je bolje od w50, koje je opet bolje od w40, ALI donja gradcija je obrnuto.
Za mene korist od bolje zaštite motora kod hladnog starta (hladni start je svako jutro) daleko nadmašuje to što w50 ili w60 ulje bolje štiti motor na 6, 7 ili 8 t/okretaja kad se tako ionako nikad ne vozim.
Potvrda toga je tcode koji kaže da dok nije stavio 10w60 ulje (umjesto 5w40) motor nije mogao preko 7000okretaja a da hidropodizači ne počnu "štektati"...odnosono pucao je uljni film u njima i ostajali su bez podmazivanja, što mu se sa 10w60 uljem ne događa. Znači ne sporim da takvo ulje bolje podmazuje u kritičnim uvjetima, ali mislim da ta razlika mala i da nikako ne prevaguje u odnosu na to da 0w ulje ujutro kad startaš praktički trenutno podmaže motor, dok 10w ulju treba dugo vremena što je prilično loše za trajnost motora.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 4:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ma svaka čast,evo da mi nisi ti objasnio ja stvarno nebi znao ništa o ulju i o njihovim gradacijama,hvala ti puno. :doh:

reću ti samo jedno jer nemam namjeru s tobom raspravljat o hebenim uljima.
pusti ti marketing i njihove priče o uljima koja mogu sve uvjete zadovoljit(npr. to tvoje 0W50) jer ista ti je stvar kao i sa all season gumama koje po marketingskim pričama zadovoljavaju na plus 40 i na minus 40 a da snjeg led i kišu ne spominjem.
najbolje ti je da se konzultiraš sa nekim mehaničarom koji se bavi tuningom turbo motora pa pitaj njega dali bi on stavio 0Wx u svoj turbo motor i pitaj ga dali bi on stavljao 0W40 u bilo koji turbo benzinski motor.
govorim cijelo vrijeme o turbo motorima jer je i kolega koji je postavio pitanje vozi T6 turbaka,tako da ne porediš sve sa svojim atmosfercom.
e i da još jednom da napomenem ,0W40 ulje je stvarno rijeđe od npr.10W40 ulja a o gradacijama ćemo neki drugi put. :wink:
over&out

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 4:54 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
ma svaka čast,evo da mi nisi ti objasnio ja stvarno nebi znao ništa o ulju i o njihovim gradacijama,hvala ti puno. :doh:

reću ti samo jedno jer nemam namjeru s tobom raspravljat o hebenim uljima.
pusti ti marketing i njihove priče o uljima koja mogu sve uvjete zadovoljit(npr. to tvoje 0W50) jer ista ti je stvar kao i sa all season gumama koje po marketingskim pričama zadovoljavaju na plus 40 i na minus 40 a da snjeg led i kišu ne spominjem.
najbolje ti je da se konzultiraš sa nekim mehaničarom koji se bavi tuningom turbo motora pa pitaj njega dali bi on stavio 0Wx u svoj turbo motor i pitaj ga dali bi on stavljao 0W40 u bilo koji turbo benzinski motor.
govorim cijelo vrijeme o turbo motorima jer je i kolega koji je postavio pitanje vozi T6 turbaka,tako da ne porediš sve sa svojim atmosfercom.
e i da još jednom da napomenem ,0W40 ulje je stvarno rijeđe od npr.10W40 ulja a o gradacijama ćemo neki drugi put. :wink:
over&out
Obzirom da u cijeloj raspravi nisi se potrudio ponuditi niti jedan jedini argument i za mene EOD.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 4:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Ina Delta 3 rula....

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 5:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
ma svaka čast,evo da mi nisi ti objasnio ja stvarno nebi znao ništa o ulju i o njihovim gradacijama,hvala ti puno. :doh:

reću ti samo jedno jer nemam namjeru s tobom raspravljat o hebenim uljima.
pusti ti marketing i njihove priče o uljima koja mogu sve uvjete zadovoljit(npr. to tvoje 0W50) jer ista ti je stvar kao i sa all season gumama koje po marketingskim pričama zadovoljavaju na plus 40 i na minus 40 a da snjeg led i kišu ne spominjem.
najbolje ti je da se konzultiraš sa nekim mehaničarom koji se bavi tuningom turbo motora pa pitaj njega dali bi on stavio 0Wx u svoj turbo motor i pitaj ga dali bi on stavljao 0W40 u bilo koji turbo benzinski motor.
govorim cijelo vrijeme o turbo motorima jer je i kolega koji je postavio pitanje vozi T6 turbaka,tako da ne porediš sve sa svojim atmosfercom.
e i da još jednom da napomenem ,0W40 ulje je stvarno rijeđe od npr.10W40 ulja a o gradacijama ćemo neki drugi put. :wink:
over&out
Obzirom da u cijeloj raspravi nisi se potrudio ponuditi niti jedan jedini argument i za mene EOD.

google is your best frend :clap:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 9:48 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
google is your best frend :clap:
Nikad u životu nije mi se baš primalo dobro da mi netko tko o temi ne zna ništa bahato i s visoka objašnjava da je u pravu, ali zašto, to pojma nema. Nek pitam tuning majstore....ne mogu jer niti jednog ne znam.
Stvarno me svako danas uči da idem na Google, ne znam ni sam što radim zadnjih skoro 20 godina na internetu i sa računalima kad niti svrhu Google-a nisam shvatio.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 10:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
google is your best frend :clap:
Nek pitam tuning majstore....ne mogu jer niti jednog ne znam.
zato još jednom moj glas ide za google :dance: :dance:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet stu 26, 2010 9:30 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
zato još jednom moj glas ide za google :dance: :dance:
Evo pišem upravo pisamo tom Guglu da mi nađe nekog dobrog tuning majstora koji će mi biti prijatelj.
Hvala na savjetu :lol:

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: sub stu 27, 2010 9:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
a počelo je s jednim šarafom... :think: hm, zamrzit tako cijenjenu i kvalitetnu marku vozila zbog jednog šarafa :?: I onda još reć da su Franceki riješili problem :lol: Čemu vrijeđanje :?: :lol: kad dobro znamo da oni znaju radit samo parfeme i vino. Nego, ajmo mi ovu temu proširit. Jer tu se sa šarafa prešlo na ulja, a BELA spominje i problem špura. I ja imam problem sa špurom. Špur majstor kaže da je sve kak treba, dobio sam i ispis na kojem je vidljivo da je sve idealno, ali mene stalno vleče lijeve desne kak da sam popil preveć (a nisam). Vratil sam se majstoru, čovijek nije bio lijen i ponovo sve prekontrolirao i kaže da je sve idealno. Kaj sad :?: Otić nekom drugom :?:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: sub stu 27, 2010 11:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ole na 850-ki se tak lepo da poštelati zadnji špur samo kaj m nogi kvazi špur majstori tvrde da se to neda :wink: Al to je več njihov problem :D
Al možda te i j.... gume :doh:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned stu 28, 2010 9:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ole na 850-ki se tak lepo da poštelati zadnji špur samo kaj mnogi kvazi špur majstori tvrde da se to neda :wink: Al to je več njihov problem :D
Al možda te i j.... gume :doh:
Kakav zadnji špur :think: :?: I prije novih guma je malo vukao čas lijeve čas desne, a otkad sam stavio nove to se osjeti još više. Isti meštar kaže da su gume O.K., a tak i izgledaju. Felge su također dobre. A jbg, kome da odem :?: Jel moš ti to sredit :?:

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned stu 28, 2010 9:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
I da se ipak malo nadovežem na prvobitnu temu tj. naslov za koji smatram da je potpuno neprimjeren za Volvo forum. Ako se nekom baš ta marka vozila ne sviđa, mislim da je red da si pronađe mjesto gdje može pisati što hoće, a ovdje bi se ipak trebao držati nekih pravila pa i pristojnosti. Izjavljivati da mrziš neku marku vozila zbog jednog šarafa i vlastite zaboravnosti :?: To ne valja ni komentirati. Vozio sam ih nekoliko, sve odreda stare i rabljene jer love za novog nemam, ali svi su bili odlični usprkos nedostacima koje ima svaki auto pa tako i Volvo. Najdulje sam vozio 244, a prodao sam ga potpuno ispravnog u dobi od 24 godine. 850 je prvi Volvo na prednji pogon koji redovito vozim te iako smatram da je to trebao biti redizajnirani 200, 700, 900 sa zadnjim pogonom, ostaje kao činjenica da je proizveden 1995., star je 15 godina, da ima najmanje 260tkm, da ne troši ulje i relativno dobro ide (211 HP), udoban je i pouzdan, nema traga koroziji baš nigdje, na TP prolazi redovito bez ikakvih "intervencija", ima savršen ispuh :!: itd. Da je kojim slučajem u mojim rukama bio od početka, bio bi i danas u savršenom stanju. Na autu je sve ispravno i radi :!: pa možda da kolega ZACZG navede neki drugi tip / model / marku tog ranga sa sličnim karakteristikama. Treba li spomenuti Volvo kao tvrtku neizmjerno inovativnu i posvećenu sigurnosti te spominjati sigurnosni pojas, bočne zaštite u vratima itd. da ne nabrajam sve ono što je Volvo uveo, a ostali proizvođači vremenom prihvatili kao standard :!: :?: u auto industriji. Za ilustraciju ću spomenuti samo benzinski motor / agregat ugrađivan u serije 200, 700 i 900 koji je u osnovi konstruiran još 1947. :!: :!: :!: godine kada ja, koji sam za većinu vas starac :wink: , nisam bio niti u 10-godišnjem planu. Nisam nikakav poseban Volvo fun niti ovisnik o limu, niti ga peruckam svaki dan. Naprosto, to je dobar i pouzdan auto. Pozdrav.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned stu 28, 2010 10:08 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Javi mi se i ja u te poslati gdje da napraviš špur.Ajmo reč da sam naučio ekipu kako se radi prednji i zadnji špur na tom autu(u saradnji sa hal9000) :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned stu 28, 2010 11:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Javi mi se i ja u te poslati gdje da napraviš špur.Ajmo reč da sam naučio ekipu kako se radi prednji i zadnji špur na tom autu(u saradnji sa hal9000) :wink:
Daj mi reci, jel Saša bil na špuru unazad 3 tjedna ili je prije odrađen?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan