Dakle, radi se o ovom autu :
http://www.autoglobal.hr/auto-oglas-det ... coupe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Danas sam ga gledao, jako krasan auto, od opreme nema samo navigaciju i xenone. Ali... taj prokleti ali...
Gospodin je 2. vlasnik. 1. vlasnik je razbio prednji lijevi dio auta, trenutni vlasnik ne zna koliko jako.
Kada su kotači izravnani, volan stoji udesno. Prilikom laganog kočenja, auto primjetno povuče u lijevu stranu i potrebno ga je korigirati. Prilikom jačeg kočenja i kad se pusti volan, auto ide ravno. Vlasnik kaže da je to radi špura.
Da li je normalno na takvom autu raditi novi špur svakih 15 tisuća kilometara?
Da li je normalno da staklo na vozačevoj strani prilikom podizanja cvili? Vlasnik to opravdava time što je staklo bez okvira pa cvili guma.
Da li je normalno da turbina lagano fućka?
Auto ima 200 tisuća. Koliko kilometara, uz pretpostavku redovnog održavanja, turbina mora preći?
I kakav je motor općenito?
I na što pripaziti kod tog modela?
Puno hvala na odgovorima
