Sada je: pon tra 29, 2024 9:47 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon srp 23, 2007 9:14 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Pozdrav ekipa. Vidim da se ovdje moze procitati puno toga zanimljivog za ljubitelje Volva. U nedjelju mene i mog Volvilaka je pogodila zla kob... Stoga bih zamolio za pomoc, jer moram problem rijesiti do petka jer se giba na more....

Dakle ovako: U nedjelju se vozim ja sa svojom djevojkom, i bacimo put preko sljemena. Odjednom na pola uspona, mom volvu nestane snage. Ne moze potegnut nista. Okretaji u leru pali na 400-ak... Motor jedva radi. Snage nigdje. I buduci da je bila vecer kazem ja ajd mozda budem mogao doc do vrha sljemena u prvoj nekako jedva... I idem ja tako kilometar dva, volvo sve slabiji i slabiji... I odjednom stane ne moze vise. Izadjem ja van, kad ono nesto svjetli ispod auta. Sagnem se kad ono cijeli katalizator, svjetli, zazaren, usijan... Ja odmah ugasim auto. Sparkiram ga te s djevom nazovem prijatelja i odveze nas doma.

Sutradan, otidjem s drugim autom na sljeme, upalim volva, radi ko zmaj. U leru prima gas, vrti se do 6800, sve 5. Medjutim kako se sinoc sve zazarilo, istopilo mo je plasticnu piksnu u spoju rucice i poluge mjenjaca. Nazovem frendove, odslepamo mi volvilaka na dizalicu, skinemo katalizator, ocistimo kamenje inutra, odspojimo rucicu i polugu mjenjaca, iztokarimo novu piksnu, namontiramo sve nazad. Auto upali i to je to. Opet prima gas, mjenja brzine sve 5. i kao vozimo mi auto doma kadna pol puta opet ostane bez snage. Radi na 2 ili 3 cilindra....!!!!!
Zaustavimo se, skimemo svjecice, testiramo dvije ne rade. U cemu je problem? u svjecici ili dovodu struje, bobini... One dvje koje rade premjestimo na druge dvije lulice kad rade i one... Znaci nama sto nego svjecice!!!! I katalizator mi je zario jer je neizgoreni benz ulazio u ispuh i sagorijevao! Promjenimo svjecice. Auto upali, opet sve 5. Dodjem ja doma, cijeli sretan sto sam sredio auto. Cak sam ga malo i forsao po putu... Otusiram se, ovo ono, i zovem djevojku da idemo van. Udjem u auto, kad ovaj upali i opet radi na 2-3 cilindra. Okretaji na 400-ak!!!

LJUDI MOLIM VAS POMOZITE!!! Auto kad se ohladi normalno upali, normalno vozi, Kad se ugrije, vozi, do prvog gasenja i stanke, te nakon toga opet uapli ali na 2-3 cilindra!!!
U cemu je problem bobine, moduli, kabeli, ECU??? MOLIM VAS POMOC JER OVO MORAM RIJESIT DO PETKA kad vozim djevu na more....

Inace auto je
V40, 2.0, 16v, 12mj, 1997

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 9:19 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Najviše sumnjam na bombinu koja sračka kad se ugrije ali daj provjeri za početak sve kablove od svječica i od bombine i pričekaj malo da još netko da svoje mišljenje

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 9:19 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Da nije mozda kakav senzor za paljenje?
I jel ima smisla da ga vodim na dijagnostiku?

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 9:29 pm 
uh uh, ovo me podsječa na nekaj drugo, ali nisu baš isti simptomi, možda ti je regler u banani pa ti fila struju stalno, to je možda razlog zakaj ti bobina uništava svječice!
najlakše ti je provjeriti napon na autu kad radi, ako kreše preko 12-13V eto ti sranja!!!


može tu još biti svašta a ja baš nešto nisam preadekvatan zato bih te uputio u AK Biškup u VŽ, ak niš drugo da ih nazoveš pa pitaš kaj bi moglo biti :!:

ps naši mehaničari koji su doktorirali na S40-tkama su na moru tak da neznam dal bu ju ti oni vidjeli tvoj post na vrijeme :roll:

želim ti uspješan i brz popravak :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 9:57 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
2 nuc: AFAIK auto kada radi, alternator mora filati cca 14.5V, a ne 12-13V kao što ti kažeš....

2 Tasisan: Ja se kladim na bobine. Žao mi je jedino što si unatoč problemu forsao auto, pa se iskreno nadam da nebu nekih trajnijih posljedica zbog toga...

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 10:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
klasicna prica s bobinama. ne vozi dok ne promjenis, mozes si lako zaklat masinu, prije dva tjedna sam vidio jednog koji je bio totalno unisten zbog toga.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 10:20 pm 
Citat:
2 nuc: AFAIK auto kada radi, alternator mora filati cca 14.5V, a ne 12-13V kao što ti kažeš....

2 Tasisan: Ja se kladim na bobine. Žao mi je jedino što si unatoč problemu forsao auto, pa se iskreno nadam da nebu nekih trajnijih posljedica zbog toga...
:oops: :oops: :oops:

šta nebi trebao biti neki pad napona kad je akomulator prazan tj kad se puni pa bi instrument trebao pokazivati na nekih 12-13V:?: :?: :?:
čovječe već sam pozabil osnovne elektrotehnike :( , bilo je to davnoooooo :?

izy daj me podsjeti oko ovih stvari, bio bih zahvalan :roll:
ali kad se auto zgasi i ide mjeriti napon na akomulatoru, onda on ne bi smjeo biti preko 12V kaj ne :?: :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon srp 23, 2007 11:17 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Najvjerojatnije bobina jer ti je jedna bobina za 1i4 cil. a druga za 2i3,,,, provjeri kad prestane raditi na koja dva nema iskru i kad utvrdiš koji od parova nema iskru tu zamijeniš i problem riješen,,može biti i da je problem u ECM-u ili kablovima ali to sumnjam prije bi bila bobina


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 24, 2007 9:00 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
A koliki bi bio trosak bobine?
I gdje se najbrze moze nabavit, polovna, nova?

Jutros sam ga upalija, hladnog i opet sve 5.

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 24, 2007 9:35 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Situacija je sljedeca:
U tokicu bobine 280knkomad. Nije bed, uzet cu obje nove...

No, da nebi ispalo da je i nesto drugo osim bobine zadesilo mog ljubimca napravit cu dijagnostiku motora dok je problem aktivan!
E sad dolazim do druga dva pitanja:
1. Dali ECU kod mog volvilaka pamti kvarove tj. dali ga mopgu prikljucit bilo kad pa da mi kaze koji je kvar bio, ili ga moram dijagnosticirati bas dok je problem aktivan?

2. U Moto Risu su mi rekli da mogu dijagnostiku napravit tek sljedeci tjedan, isto tako i u Baoticu. Bingula je rekao da on ne moze dijagnosticirat motor volva, pa pitam,gdje mogu danas/sutra napravit dijagnostiku motora a da je blizu zg-a?

Decki unaprijed hvala na odgovorima!

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 24, 2007 10:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Ako ti već nije upalio SEL control lampicu i neće ti ju upalit, sad bi se trebala upalit lampica za kat ako imaš dvije sonde tj. jednu posle kata koja registrira isparavnos kata, a što se tiče bobina to je najgora stvar koju su napravili i stavili na S40 i još k tome je iz Španjolske, sranje, tako je bilo i na našim T4-a, Gonzu je to jebalo skoro godionu dana, auto ide super i onda u jednom momentu počne trokat, radit na dva cilindra, nije se nikad palio SEL neznam kaj je komp mislio ono malo radi ok a malo sere valjda ga je to bunilo, obišao je sve moguće Volov servise od Zgb. do Graza Austrija i nitko mu njije mogao dijagnosticirat kvar, tek kad sam ja kupio svoju T4-u selili smo konponenete s mog na njegov auto i onda skužili da ga je cijelo vrijeme jebala bobina, prvo jedna onda druga koje su lulice pukle uzduž,jedva vidljivo napuknuće od jebene temperature, i kada su se jako ugrijale gubile su struju, jedna košta origigi oko 500 kn i komplet kablovi isto tolko, vjeruj mi da bi dali u Osijeku i 500 eur za poravak kad smo bili na streetraceu auto nas je jebo cijeli dan jedva je vozio ono čim mu zavaljaš gas počne trokat ono cliači su nas derali na trci, i najveće sranje što nas je to tam počelo jebat a cijelim putem do Osijeka ono 230 kmh sve pet, tako i ja tipujem na bobine,kablove i svjećeke, toje prvo bilo što sam promijenio na svom T4 kad sam ga kupio iako je bilo sve ok osim što je jedna bobina počela pucat al je ok radila.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 24, 2007 11:48 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Nastaak situacije:

Bobine promjenjene. Auto radi, prima gas, no buduci da sam na poslu ne mogu se ic vozit i probavat. Veceras ce volvilak u malo duzu voznju... Nadam se da ce biti dobro...

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 24, 2007 10:23 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Idemo i dalje.

Jupiii.
Danas nije bilo nikakvih problema!!! Za sad sve radi kako treba...

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 24, 2007 11:59 pm 
čestitam 8)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan