Citat:
hmmm... NHF ali nije mi jasno kako backpressure može značiti povečanje tlaka nakon hot side-a turbine zbog nemogućnosti turbine da proguta plinove koji dolaze na lopatice iz ispušne grane s prednje strane. jer ako je vrući dio turbine restrikcija na ispuhu, tj. ako se nemože vrtiti brže nego se vrti, onda će konstantno filati istu količinu plinova u usis i ta ista količina plinova nemože biti manja od količine plinova u ispuhu nakon turbine zar ne? Ili sam ja nekaj krivo shvatio? A u slučaju prevelike razlike tlakova između ispuha i ispušne grane na račun ispušne grane postoji i westgate zar ne?
Backpressure bi se AFAIK javio u slučaju predimenzioniranosti turbine (a ti govoriš o poddimenzioniranosti) u odnosu na ostatak ispušnog sustava pa isti tada nemože progutati i izbaciti sve plinove što mu ih turbina nabija. Slična stvar istog imena se dešava i kada se u boost-u otpusti papučica gasa koja tada zatvori zaklopku na usisu te dolazi do naglog povečanja tlaka između turba i same usisne grane, pa blow off izjednačava te tlakove puštanjem viška u atmosferu.
Problem backpressure-a kod TD04 serije turbo punjača je posljedica razlike između veličine plinske strane kučišta i pripadajućeg radijusa kotačiča i kompresorske strane, koja je raste sa većim brojem oznake 12t, 14t ,16t, 18t, 19t. Backpressure se
ne javlja
nakon hot side-a turbine, nego između nje i glave motora, drugim riječima u samoj ispušnoj grani i dijela kućišta turbine koji se veže na ispušnu granu. Što se tiče WG-a, u pravu si, postoji ali on nije u funkciji smanjivanja BP-a, nego regulaciji max. pritiska koji će stvarati kompresorska strana turbo punjača!! Zašto onda proizvođač jednostavno ne ugradi turbinu sa većom plinskom stranom? Iz vrlo praktičnih razloga, običan cestovni automobil slaže se tako da ima što bolji odziv na gas, te da razvije što više snage u mid range području rada motora, a pri takvim vrtnjama motora BP problem nije izražen. Naravno, kada se mi napravimo "pametni" pa krenemo tunirati takve motore, dolazimo do ovakvih problema.
Ukoliko mi i dalje ne vjeruješ, ovo ti mogu i dokazati spajanjem manometra na ispušnu granu.