Auto imam tek oko dva mjeseca, nemam BC i ovo je moja računica, ali je prilično točna.
Po gradu je potrošnja u prosjeku nešto malo ispod 15 lit (u prvom postu nisam napisao da je 14 lit, nego da je nisam uspio spustiti ispod toga).
Van grada sam do sada imao samo jednu laganu vožnju Split-Dubrovnik-Split, nisam koristio cruise control, a potrošnja je bila nešto iznad 9 lit.
Znam da economic nastoji čim prije šaltati višu brzinu (pročitao User Manual

) i da 3 i L samo ograničavaju mjenjač u šaltanju prema gore (moj je 4-stupanjski automatik pa nema položaj 4), ali je logika sljedeća: ako automatik UZBRDO šalta 4. brzinu već na 60 ili malo više km pa se motor onda vrti na 2.000 rpm ili manje, zašto ga ne ograničiti tako da UZBRDO ide u 3. brzini i vrti se par stotina rpm više? To bi svakako trebao biti ekonomičniji režim rada motora.
N.B.
Cijela ova diskusija je više akademske prirode. Zanimaju me isključivo vaša razmišljanja i iskustva, jer ne vidim osobite svhe maltretirati sebe (i auto) s ovakvom ili onakvom vožnjom, da bi ušteda bila 1-2 litre odnosno 100-200 kn mjesečno. Da je bilo kome od nas to bilo bitno, ne bi kupili Volvo s 5 cilindara, nego kakav mali dizel
