Citat:
Ja se vozim na prilično niskom profilu gume, auto je spušten 6cm i da bi nešto lupilo rupa mora biti opaka. Po meni tvoj problem leži u preteškom kotaču (teška guma, a vrlo vjerojatno i felga).
Nekak sumnjam da je u tome problem. Felga može biti lakša ili kao je korišten čvršći materijal (npr. nešto iz kategorije dur-aluminija posuđeno iz avio industrije) pa ga se može stanjiti jer će opet imati čvrstoću felge od standardnog aluminija ili ako je felga napravljena od standardnog aluminija ali je napravljena tanja, dakle manja masa na račun manje čvrstoće. Prva varijanta bi koštala ozbiljne novce, to su prave race felge s kojima nema zafrkancije ali je i cijena takva (nekoliko puta veća od "normalnih" alu felgi). Druga varijanta je naprosto loša felga pa ju nema smisla razmatrati.
Što se pak tiče guma, tu je stvar još jednostavnija. Race gume jesu lakše ali isključivo zato kaj su tanje. Mješavina materijala koja se tu koristi nije ništa čvršća nego ima bolja svojstva trenja (pogotovo na većim temperaturama radi race načina vožnje) ali čvrstoća nije važna jer će jednu utrku ionako izdržati, pogotovo na stazama koje su ionako ravne. Tko je ikada probao voziti takve gume na normalnim cestama vjerujem da će ga bubrezi zauvijek podsjećati na to iskustvo..
Ukupna težina felge i gume tu nikako ne igra, jer normalno je da je veća i šira felga ujedno i teža, što također vrijedi i za takvu gumu. Međutim, u tom slučaju se i težina takvog kotača raspoređuje na veću gaznu površinu pa je i tlak (pritisak na jedinicu površine) tu negdje..