Sada je: pon tra 29, 2024 1:03 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet srp 10, 2009 10:36 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 14, 2007 11:51 am
Postovi: 270
Vozi: S60 1.6 DRIVe
Lokacija: Čakovec
Auto je star 2,5 godine i vele majstori da treba promjeniti kuplung.
Imam problema dok ga stavljam u rikverc, onda se čuje hrskanje.
Kao da mjenjam bez kuplunga. Ostale brzine su u redu jedino je
rikverc kritičan.
Inače auto ima 85.000 km, to se već mijenja?
Kolko mogu očekivati da će to stajati, i da li zamjenski dijelovi zadovoljavaju,
ili da idem na origigi?


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 11:15 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
nebi baš reko da je koplung.Malo mi je to glupo da ode na 80 i kusur tisuća,moj ima 160i nešto tisuća samo gradske vožnje i neki mi je dan malo u brijegu zasmrdio. pa sad već i ja lagano skupljam lovu za novi set.

Nazovi tonija i nek ti da set koji je meni nudil SACKS+ oriđiđi druk lager,jebate originalni druk lager je jeftiniji neko zamjenski kod tokića,auto kreše...... PROVJERENO

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 12:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Vijek kuplung lamele ovisi, među ostalim, i o načinu na koji se mijenjaju brzine. Netko nevješto može lamelu pokuriti i znatno ranije od 80000. Ne kažem da je to tvoj slučaj, nego da je mogće, teoretski, da lamela traje i kraće. Recimo da tome doprinosi i vožnja u gradu sa čestim stani-kreni manevrima. A kaj je s ostalim brzinama. Onda ne krcka? Obično otiđe sinkron na drugoj ili trečoj brzini. Možda treba samo polugice poštelati. Kad razmislim ne liči meni ovo na kvar kuplunga uopće.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 12:42 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 14, 2007 11:51 am
Postovi: 270
Vozi: S60 1.6 DRIVe
Lokacija: Čakovec
Citat:
Vijek kuplung lamele ovisi, među ostalim, i o načinu na koji se mijenjaju brzine. Netko nevješto može lamelu pokuriti i znatno ranije od 80000. Ne kažem da je to tvoj slučaj, nego da je mogće, teoretski, da lamela traje i kraće. Recimo da tome doprinosi i vožnja u gradu sa čestim stani-kreni manevrima. A kaj je s ostalim brzinama. Onda ne krcka? Obično otiđe sinkron na drugoj ili trečoj brzini. Možda treba samo polugice poštelati. Kad razmislim ne liči meni ovo na kvar kuplunga uopće.
Sve brzine rade ok, jedino dok ga stavljam u rikverc i te ne uvijek. Obično ujutro dok ga vadim
iz garaže. Onda ga stavim u rikverc pa ga zatim upalim da izbjegnem neugodne zvukove.

Biškup boysi i još jedan jedan majstor su došli do istog zaključka da je kuplung.


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 12:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
a da probaš prije nego što zašaltaš u rikverc prvo u prvu a onda u drugu brzinu, pa tek onda u rikija.?

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 11:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
To je po meni normal, jer se getriba još jedno vrijeme vrti ako je auto upaljen i naknadno stisneš kuplung te ga onda pokušavaš staviti u rikverc koji nije sinhroniziran.

Ali ako te baš to jako smeta postoji ulje razvijeno za te mjenjače, Castrol BOT 350 M3


Vrh
   
PostPostano: pon srp 13, 2009 9:51 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 14, 2007 11:51 am
Postovi: 270
Vozi: S60 1.6 DRIVe
Lokacija: Čakovec
Citat:
To je po meni normal, jer se getriba još jedno vrijeme vrti ako je auto upaljen i naknadno stisneš kuplung te ga onda pokušavaš staviti u rikverc koji nije sinhroniziran.

Ali ako te baš to jako smeta postoji ulje razvijeno za te mjenjače, Castrol BOT 350 M3
Misliš da je to normalno?! Meni to zvuči ko šaltanje Yugića bez pritisnutog kuplunga! Ponekad se stvarno ružno čuje. Još bu neko mislil gledaj ovog geliptera kak šalta bez kuplunga.. :o S uljem bi se mogao riješiti taj problem? Ako je tako, rađe prvo probam s uljem nego da se bacam u trošak s kuplungom.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 13, 2009 6:12 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Citat:
Citat:
To je po meni normal, jer se getriba još jedno vrijeme vrti ako je auto upaljen i naknadno stisneš kuplung te ga onda pokušavaš staviti u rikverc koji nije sinhroniziran.

Ali ako te baš to jako smeta postoji ulje razvijeno za te mjenjače, Castrol BOT 350 M3
Misliš da je to normalno?! Meni to zvuči ko šaltanje Yugića bez pritisnutog kuplunga! Ponekad se stvarno ružno čuje. Još bu neko mislil gledaj ovog geliptera kak šalta bez kuplunga.. :o S uljem bi se mogao riješiti taj problem? Ako je tako, rađe prvo probam s uljem nego da se bacam u trošak s kuplungom.
Mislim da se vas dvojica niste skuzili odn. skopcali!

Koliko sam ja shvatio, getriba melje kada se salta u rikverc dok auto miruje, a motor je na ler gasu.
Po meni onda ne bi smjela mljeti.

Em aj rajt?

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: pon srp 13, 2009 10:07 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 14, 2007 11:51 am
Postovi: 270
Vozi: S60 1.6 DRIVe
Lokacija: Čakovec
Ju ar rajt Zox.
Znači iz mirovanja u ler gasu stavljam u rikverc i onda melje.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 14, 2009 6:12 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Okay. Da li je problem manje uocljiv nakon cca 10-15 km voznje?
Ciljam na to da melje dok je mjenjac i ulje hladno, sto najcesce rijesava
izmjena ulja.

Ja bi isao na ulje, jer je to prva i najjeftinija solucija, a nije ga na odmet zamijeniti.

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: sri srp 15, 2009 9:14 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 14, 2007 11:51 am
Postovi: 270
Vozi: S60 1.6 DRIVe
Lokacija: Čakovec
Da, to se obično događa dok je hladan.
Baš budem probal prvo s uljem.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2009 2:29 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 13, 2009 5:39 pm
Postovi: 16
ista stvar se i meni dešava, ponekad zna zablokirati i ne dopušta promjenu brzine u rikverc..jedino rješenje da se taj zvuk ne čuje/promjeni brzinu jest da odpustim kuplug i pritsnem još jednom i onda je sve oke


Vrh
   
PostPostano: sri srp 29, 2009 10:33 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
To se događa i kad upališ auto sa pritisnutim kuplungom :?: Probaj


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan