Citat:
Možda bi ovaj moj avatar bio zanimljiv za rentanje
Biće on uskoro na naslovnici novog
VKH rent-a-kocka websajta…
a možda i replicirati
, čitaj dalje…
evo napolju kiša, teško vama sad kad se dohvatim tastature…
Evo o čemu se radi: nadavno sam za sitne novce kupio jedan 940 jer je stajao na dobrim 16” felgama kakve se više ni ovdje ne nalaze tako često, a ima i svjež tehnički tako da sam računao uzeću felge, ostalo prodati manje više za iste novce jer meni se ne mora žuriti sa prodajom, a ovo je bila neka hitna prodaja.
Dakle, izlicitirao sam auto na
http://www.marktplats.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (350E, auto je imao oštećen prednji blatobran), odem ja tamo, obavimo prijenos. Nisam ni gledao šta u papirima piše, dok ih nisam dobio u ruke na moje ime.
Evo kako izgledaju papiri, u dva slučaja, najprije taj koji sam sada kupio, a ispod neki od prije.
Dakle, ovaj novi ima u produžetku ’kampeerauto’, što nisam ranije vidio
što to prakticno znači – pa za mene je to dobro jer osiguranje tog kampera će biti reda veličine 50EUR godišnje (u poredjenju sa bar 5 puta toliko za standardan Volvo 940), a i država će mi uzeti samo ¼ taksi, umjesto obrijati na suho sa 100% taksi. Auto je inače potpuno oridjidji i ništa nije mijenjano. Pitao sam prethodnog vlasnika zna li nešto tome, kaže nije ni obraćao paznju, sve su mu automatski odbijali i činilo mu se povoljno za tako velik auto (nije dugo taj bio mu vlasnik, rešio da proda kad je čuo kolko su mu tražili za popravku blatobrana, još se sudi sa nekim biciklistom kome je uništio bicikl od par tisuca ojra, a i bio mu prevelik).
E onda sam nazvao nadležne vlasti da pitam onako usput kako mogu promijeniti moj stari Volvo karavan koji više kao ne koristim svaki dan nego samo za izlete, kažu nema problema, ne smije ti jedino bit jedini auto u kući ako nije originalno kamper. Pitam može li svaki auto, u principu ne može, ali ti stari Volvo karavani su na spisku onih koji mogu, dovoljno je da se stavi pozadi kao neki madrac, obore sjedišta, čak se niti ne moraju vadit, i eto kamperauto… Smije li se taj madrac poslije izvaditi i auto vozit bez njega, pa kao ne, ali nitko ti ništa ne moze – tvoj je auto pa ga ti iznutra uredjuješ kako treba, samo mora imati madrac kada se zahtjev za kamperizaciju podnosi…
E pa ova priča (a nisam je ranije čuo iako pratim te oglase redovito) sada tome autu bitno povećava vrijednost jer po plaćanjima skoro da je izjednačen sa oldtajmerima. Zapravo je otprilike u rangu nekog najmanjeg auta sto se tiče taksi, a ima ugradjen plin, i to relativno moderan sistem koji odlično radi.
= = = = = = = = = = = = = =
treći momenat, neću ić u detalje
jer mi ideja nije interesantna, a opet je djelomice intrigirala ovo razmišljanje: dakle jedan drugi poznanik me već par godina juri da započnemo neki posao proizvodnje ni manje ni više Porsche Speedstera / 356 u kitu. Navodno se karoserije od stakloplastike kupuju i slažu na šasiju od bube; ta bi se firma registrirala ovdje, bube nalazile na Balkanu, dijelovi u kitu uvozili iz EU (Engleska) direktno tamo, kao privremeni uvoz. Najveći problem je struganje i restauracija šasija od bube, to bi se radilo tamo gdje je kao rad još uvjek jeftin plus se aktiviraju razne olakšice u smislu carina i drugih troskova; a gotovi proizvodi bi se prodavali po Evropi tj. ovdje gdje bi bilo sjedište firme, navodno se to traži i dobro ide: kažem čisto sumnjam, ali toliko me ubjedjuje netko tko nije baš budala da ponekad mislim možda takvo nešto stvarno ima smisla. Opet ne pada mi na pamet jer nit imam vremena niti me takve varijante nešto mnogo zanimaju... možda ako bi avatar bio u pitanju
= = = = = = = = = =
pitanje za vas stručnjake i volvaše je: posto je ovdje kupiti dobar karavan još uvijek moguće za relativno male novce, može li se osmislit nekakav posao
- koji bi ovdje bio započet kupovinom jeftinih a dobrih 700/900 karavana;
- nekakvom kvazi prepravkom u kamper aute i
- iznajmljivanjem onima koji žele na odmor a nemaju veći auto ili bi baš htjeli vozat se u velikim autima kakav je Volvo, ali ne cijeli zivot – naravno volvaći bi morali/trebali biti sa plinskim uredjajima.
- možda se može osmislit nekakva turistička ponuda, to bi moralo ići sa nekim tko već je ili želi biti u toj branši, u kojoj bi nizozemci i svi drugi željni Jadranskoga mora i kamperskih iskustava, a koji doputuju avionom, recimo do Zagreba ili Pule, mogli tamo sjest u volvo “kamper” sa dva kreveta (i nekim privremeno uvoznim tablicama ako nema načina da to budu HR table) ili pak sjesti u normalan volvo - volvo i proputovati dio te lijepe obale u kocki. Pri tome bi im se obezbjedilo ono što većina ovih ovdje koje sam ja upoznao žele a najčešće nemaju, a to je precizni itinereri – gdje i kojim putevima ići, gdje stati, što pogledati itd, tako da mnogi odustaju od putovanja, ili loše prodju jer ne idu autom ili loše prodju jer idu autom pa završe na pogresnim mjestima itd.
Osnivački kapital za desetak kocki karavana bi se dao skrpiti lakše nego za neke druge biznise (koji će isto tako propasti
), nema tu nekog velikog inicijalnog ulaganja poslije, a auti će moci da odrade to zašta su namjenjeni barem neko vrijeme (koju godinu) – vjerojatno ne bi ni prelazili neke enormne kilometraze i otkazivali iza svake krivine? Moje iskustvo ovdje je da se ljudi plaše imati / kupiti stari auto, ali tko god je sjeo i provozao se u sedmici ili provozao sam sedmicu, kao što reče Olle
izlazi sa potpuno promijenjenim mišljenjem o tim autima, tako da je s te strane sigurno zagarantovano i širenje popularizacije Volva…
dakle, za upravu kluba bi tu bilo dosta posla da prouči kakve mogućnosti pruzaju lokalni propisi, šta je bolje gdje osnovati i registrirati, kako najbolje riješiti pitanje osiguranja auta itd. i možda biti suosnivač i dalje razvijati jednu ovako genijalnu ideju
čija će realizacija sigurno revitalizirati turizam i spasti Hrvatsku u ovim teškim vremenima
evo razvedri se napolju, odoh u kocku pa
sa jednom neprijateljicom volvaka, kaže sve je to bacanje novaca i gubljenje vremena...