Sada je: pon svi 20, 2024 7:50 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto vel 03, 2009 11:49 pm 
Offline

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 11:31 pm
Postovi: 4
Kao sta sam i u naslovu krenuo, zanima me da li možda postoji neki grijac motora koji odrzava temperaturu u hladnim uvijetima?
Naime, auto smo uzeli polovni pa ne znam sve detalje vezano za opremu. Cini mi se da se auto vrlo brzo zagrije - sada u zimskim mjesecima upalim auto, napravim 2-3 km i dode na radnu temperaturu. Čak i na skijanju na -10, -15 auto se poprilicno brzo zagrijao, nakon par minuta lagane vožnje. U sloveniji na servisu sam pitao dal auto mozda ima vebasto, pogledali su po br. sasije i kazu da nema. Auto realno trosi 1-1,5 l vise nego sta na pise komp. Nisam nasao opciju gdje bi se mogla nastimati neka temp..

Moze koje misljenje, ili je to najnormalnija stvar kod volva (ovaj nam je prvi)


Vrh
   
PostPostano: sri vel 04, 2009 7:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Znam da mercedes ima na bloku motora električni grijač koji se uključuje na nekoj x minus temperarturi i radi dok se motor ne počne grijat.Sve je to dobro ali više to ono puše mlako.

I ja sam primjetio da moj počne puhat mlačno već nakon 1-2 kilometra,dali to ima veze kaj je dizel,neznam ali stvarno brzo digne temperaturu.

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: sri vel 04, 2009 9:05 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 840
Lokacija: Zagreb
Citat:
Moze koje misljenje, ili je to najnormalnija stvar kod volva (ovaj nam je prvi)
Mozda je normalno za D5 motor, ali to nek ti odgovori neko ko taj vozi.

Ono kaj ja sigurno znam da audijev 2.5 TDI koji je ugradivan u 850, i ranije modele S/V70 i S80 treba jako puno vremena da se zgrije.

Sad po zimi najmanje 7-8 km, a samo koji km manje kad je toplo. To je zbog toga sto su ovi TDI motori (a vjerojatno i drugi?) toliko efikasni i ne rasipaju energiju. Auto je iz Njemacke i prvi vlasnik se ocito nije htio smrzavati, pa je ugradio webasto.

(Net)ko zna mozda zato kaj je XC u pitanju, pa ima neka spec rjesenja?

U svakom slucaju zanimljivo :?:

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 04, 2009 8:42 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Večina XC70 diesela ima dodatni grijač na gorivo ( neki ga zovu webasto a to je najpoznatiji proizvođač takvih grijača ) jer bez toga mu treba pun k.. da se zagrije.

Nalazi ti se ispod branika iza lijeve maglenke a prepoznat ćeš po tome što ima alu auspuh cca 3 cm promjera.

Nema tu nikakvog podešavanja tog uređaja već se on po potrebi pali ako je vanjska temp. ispod 5°.

Može se naknadno staviti software za timer ali košta cca 3000 kn i onda ga možeš ručno paliti ili ga namjestiti da ti je auto npr. u 7 i 30 zagrijan na radnu temp.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 11:23 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
slika


Vrh
   
PostPostano: ned vel 08, 2009 5:22 pm 
U Svedskoj sam imao priliku vidjeti utikac na prednjem dijelu auta
i unutar motora i u kabini je mali elektricni 220 V "kalorifer" koji samo sa timerom iz garaze
pocne da grije prije nego ides na posao a na svim vecim i boljim
parkinzima (vidio sam na aerodromu Borlange) imaju kablove i
utikace, uplatis kao parking i grije ti auto. Pod rubrikom Accessories Volvo
imas taj kalorifer za kupiti. Iako taj kalorifer ima prekidac kad se prevrne
da se iskljuci po mojem je to veoma rizicna varianta grijanja barem za
kabinu.
Sjecam se, da mi je jos tip rekao, da nebi zaboravio, da uplatim
za par sati za njegov auto jer nece moci upaliti kad se vrati. Niske temperature kao tamo
kod nas nema i hvala bogu. Sve drugo je rijetkost ispod -20C.

I ja sam razmisljao o Webasto ali mi je serviser rekao, da nema smisla
bacati pare za par dana hladnoce. :naughty:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan