Citat:
taj dizel je jedan od boljih dizelaša, druga stvar je što se s tim makinama nerijetko gazi po pola miliona km i to baš gazi nemilice i onda se prodaju pa se raspadnu pa krene priča da nevaljaju. I ovo s varenim glavama, ako se glava pripremi dobro, pa povari pa tlačno proba nemože bit greške, ali za to treba poštena radiona a ne jura u garaži koji švasa za dve pive sa iskrinim aparatom. Zovi gregureka, navodno ima nove glave za ne velike novce, Pedjo zna više o tome.
moja iskustva i saznanja su drugačija... nitko od mehaničara baš ne hvali taj motor... na glavi mog motora su forkomore (nove) varene dva puta, zadnji put su forkomore popucale nakon odvoženi godinu dana (vidio na svoje oci). Malo proguglaš i nađeš hrpu škvadre koja ima tonu problema baš s tim motorom..interesantno da je moguće kupiti motor za bilo koji volvo...ali ovog motora nema (osim kod Velje -top kvaliteta, garancija nix, cijena prava sitnica) Nakon što te izvozaju raznorazni RIS-ovci i slični pun mi q.. tog auta. Tko me zna zna koja sranja sam imao i to ne želim nikome...za servise i popravke u zadnje 3 godine mogo sam uredno otplatit pola krede za neku novu makinu. Mislim da je taj motor čemu onda bi ga u Volva valjda i danas ugrađivali (ej...taj motor se ugrađivao na Renault 19 ???). Možda griješim, možda nisam imao srece ali nakon 200 K km s tim autom definitivno se slažem s večinom ekipe koja vozi tu seriju S40 dizelaša i skupa s njima tvrdim da se taj motor raspada nakon 200 tisuca.
Pozdrav