Evo i linka slikica mojeg novog vozila:
http://rapidshare.com/files/147118886/volvo.rar
Autu je 95. godiste, 1.6 - 66kW, prvi vlasnik (ja sam ponosni drugi vlasnik), 170 000 km.
Zateceno stanje:
Motor je trokirao na minimumu, i dosta se je tresao, odnosno trazio jedan veci servis. Vec je bilo tema na pitanje nestabilnog minimuma 1.7i motora na VKH.
Celicne felge s ratkapama, gume 185/60/14 Pireli dragon P6000 ‘ko nove
, ali je datum proizvodnje datirao iz davne 2003 te su odmah zamijenjene. Primjetio sam jednu ogrebotinu na zadnjem desnom blatobranu i auto je tamo uhvatio malo ruzine (prijasnji vlasnik je imao I jednog WV pola 2000.g pa je najvjerojatnije sa njega presla ruzina na volvinu
(stvarno sam bezobrazan) ). Uglavnom nista strasno i uskoro ce biti popravljeno. Akkumulator od 55Ah je bio i vise nego mrtav. Unutrasnjost automobila: to je nesto sto me je zaista oborilo s nogu! Nema nikakavog mirisnog borica, a auto ne smrdi !? Kako je to moguce? Otvaram pepeljaru I nasmijesim se, cista kao suza
. Nisam mogao odoljeti, a da ne zavirim u straznju pepeljaru. Za divno cudo, u njoj se jos uvijek nalazio papiric sa uputstvima za rukovanje pepeljarom
ha ha ha, pa to je san snova
Pregledom kriskota ili ti table ustanovljena je jedna nepravilnost. Na desnom kutu iznad radija je jedno zanimljivo ostecenje. Naime, na tom mjestu se je do sada nalazila “gospa” pa je oklanjanje iste ostavilo mali pisani trag
jos uvjek sam odusevljen. Stari kenwood radio kazetar i par koaksijalnih kenwood zvucnika u prednjim vratima. Vozaceva vrata blago udubljena, ali skoro neprimjetno.
Na (ne)srecu prijasnji vlasnik je ugradio multlock i auto alarm. Multlock je stvarno veliki minus i osim sto strsi i bode u oci smeta dok vozis auto. Da ne spominjem kako nemozes povuci vozacev sic do kraja prema volanu (da, da, karao sam na zadnjem sjedalu
). Alarm uopce nije radio. Pokusao sam prijaviti daljinski, prijava je prosla, ali niti jedna funkcija alarma ne radi, osim gasenja pumpe goriva kad iscupas alarm iz auta. Lol
Dakle krenimo redom. Uslijedilo je pranje motora. DF je tu odigrao dobru ulogu i motorni prostor (engine room, ha ha ) je drugo jutro zablistao punim sjajem.
Promijenjene su svijecice (denso), kablovi, razvodna kapa, ocicsena "solex" klapna usisa, promijenjeni filter ulja i zraka, ulje motora, te ulje mijenjaca te je dodan liqui moly aditiv za mjenjace i narucen keramicki aditiv za motor. Promijenio sam amortizer motora (stari se je raspao jer je motor dosta tresao - uzrokovano losim svijecicama i starom i prljavom razvodnom kapom). Na mijesto akkumulatora je dosla Exide Maxxima 900. Bakrena flat masa je zamjenjena 35mm2 elka kabelom. Stavio sam 15" felge sa 480 serije (Hvala Ghost), gume goodyear eagle f1 – 195/50/15.
Na mjesto starog GT 26BL alarma su dosla pluca od sistema plinskog napajanja, sva instalacija veoma loseg alarmnog sistema je izvadjena iz auta. Naravno kupio sam natezac I klizac zupcastog remena, te zupcanti I klinasti kemen. Jos nije promijenjeno, ali kroz par dana ce I to biti promijenjeno. Na peta vrata je “sjeo” crni spoiler sa strvine (strvina je crveni Volvo 440 kojeg sam udomio prije 3 mjeseca za dijelove).
Od radova jos slijedi: nove vilice ili promjena silen blokova, ako ih nadjem. Zamijena amortizera plinskim amortizerima. Promjena amortizera koji drze peta vrata, preslabi su da drze vrata i spoiler. Ugradnja ventilirajucih prednjih diskova i kljesta, zamijena zadnjih dobosa diskovima. Od vecih modifikacija razmatram zamijeniti postojeci zadnji ovjes, odnosno most sa puno boljom torzionom oprugom. Treba vidjeti dali pase sa kojeg renaulta. Ako mi to podje za rukom onda ce volvina postati pravo borbeno vozilo!
Nadalje, ali ne i posljednje, promjena motora.
U Renault Factoryu se je pored 5 F7P motora nasao i jedan “obican” 2L, 8V blok (b20f?). Fali mi samo jedan ventil i jedan hidropodizac (znaci najvjerojatnije idem po novu glavu motora). Taj upgrade je vrlo zanimljiv
, ali najprije treba sve ostalo dovesti u red!
Od sound systema tu je sljedece: Alpine CDA7998r, dynaudio mw150 i md100. Dampirana prednja vrata, par slojeva plastike na panelima (kume moj 'ko da su blindirani, ha ha ha). Provuceni svi kablovi: napajanje 70mm2 od akku do distribucije u bunkeru, od distribucije do pojacala 35mm2, masa od akkumulatora I masa od motora je napravljena sa 35mm2 kabelom. Tasker C129 za prijenos signala. Pojacalo prednjeg sistema za sada je MBquart RAA2400 (2 x 400W lol), koje ce kasnije pogoniti Phase Linear Aliante 15 ili 10 sub. Ulogu pojacala za prednji system ce preuzeti Phoenix Gold ZPA 03. Naruceni su i elektricni retrovizori te ce se visokotonci useliti u vrata gdje inace stoji ruckica retrovizora.
Puno se je radilo i ustvari sada idem u afriku na odmor
Naravno, nista od vec ucinjenog nebi bilo moguce da tu nisu susretljivi decki iz Williams Factorya, o daljnjim planovima da i ne govorim.
Vjerujem da je sada donekle opravdano ogorcenje forumom.
U medjuvremenu se je rodilo i novo “hibridno vozilo”, ali posto se radi o Renaultu biti ce to dobra tema za renaultov forum.
Srdacan pozdrav iz Parisa
Zeljko_M
Volvo for life!
Edit 09.10.2008: gramatika i smailici