Molim za pomoć onog tko zna:
Lampica imobilizatora na mojem V40 1.6 2003. (to je žuti indikator u obliku siluete auta prekrižene znakom X) ujutro prilikom paljenja motora ponekad ostane upaljena. To se dogodilo dvaput u zadnjih par mjeseci. Ako ugasim motor i odmah ga pokušam ponovno upaliti, ne kresne baš od prve - potrebno je malo verglanja, ali upali. No, ako auto odstoji par minuta, upali bez problema i lampica imobilizatora više ne gori. O čemu se radi? Po stranim forumima čitao sam o tzv "antenskom krugu" i sličnim stvarima. Da li može biti do akumulatura (još uvijek je unutra original Volvo akumulator, ali pali ujutro od prve), možda su slabe baterije u daljinskom ključu, neka interferencija, što li?
No ono što me najviše zanima: da li se motoru može štogod dogoditi u vožnji pod upaljenom lampicom imobilizatora? Napominjem da dok gori lampica imobilizatora nisam primjetio nikakve promjene u radu motora, ili da slabije vuče.
Koja je uopće fora u tom imobilizatoru, kak funkcionira? U priručniku nema niš konkretno.
Hvala, lijepi pozdrav i sretan vam svima Uskrs!!!
joja