Citat:
Citat:
Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....
Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.
Da li to znači da grijanje u volvu ipak ide putem kompresora? To mi je čudno jer ne osjetim nikakvu razliku u grijanju ni sa uključenim ni sa isključenim kompresorom.
Ne, grijanje je klasičnog toplavoda tipa. Zašto se kompresor pali/gasi ne znam, ali mislim da nema potrebe zimi klimu držati na "auto". Jedina prednost je ekspresno odmagljivanje stakala jer klima uz hlađenje i isušuje zrak, a kondenzat kaplje ispod auta. Regulacija temperature je sama po sebi dovoljno automatska da održava namještenu temperaturu. Jednom mjesečno je dovoljno upaliti klimu da si kompresor provrti ulje i plin kroz sistem.