Sada je: ned tra 28, 2024 10:57 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon sij 28, 2008 7:05 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Pozdrav svima.
Evo vozim ovaj svoj volvo već drugu zimu i uvijek se pitam (a tek sada mi je palo na pamet da pitam vas) koja je svrha paljenja kompresora klime kada je hladno. Naime, u autu mi je automatska klima i uglavnom je držim u položaju "auto", temperatura 23 C i to je to. Primjetio sam da se svako malo upali kompresor klime, radi neko vrijeme (možda 15-20 sekundi, možda i nešto više) i onda se ugasi. Pošto u mom volvu grijanje počne znatno ranije nego na mojim prethodnim autima, mislio sam da klima u volvu radi na principu toplotne pumpe pa se kompresor zbog toga pali. Međutim, kada sam probao sa isključenim kompresorom, nisam osjetio nikakvu razliku. Ni sa toplim a ni sa hladnim motorom. Dakle, zašto se kompresor povremeno upali i da li je to normalno?

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto sij 29, 2008 3:37 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Je li moguće da niko ne zna? Ni Kiki?

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto sij 29, 2008 3:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto srp 24, 2007 3:23 pm
Postovi: 519
Vozi: S60 2.4 2000.
Lokacija: ZAGREB
I kod mene se pali (S40 1.9D, ručna klima), to valjda mora tako! Čim prebacim da mi puše na šajbu odmah se upali klima bez obzira na vrijeme napolju!

_________________
Sholle
sholle.sb@gmail.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto sij 29, 2008 3:44 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....

Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 30, 2008 10:47 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....

Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.
Da li to znači da grijanje u volvu ipak ide putem kompresora? To mi je čudno jer ne osjetim nikakvu razliku u grijanju ni sa uključenim ni sa isključenim kompresorom.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 30, 2008 11:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Citat:
Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....

Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.
Da li to znači da grijanje u volvu ipak ide putem kompresora? To mi je čudno jer ne osjetim nikakvu razliku u grijanju ni sa uključenim ni sa isključenim kompresorom.
Ne, grijanje je klasičnog toplavoda tipa. Zašto se kompresor pali/gasi ne znam, ali mislim da nema potrebe zimi klimu držati na "auto". Jedina prednost je ekspresno odmagljivanje stakala jer klima uz hlađenje i isušuje zrak, a kondenzat kaplje ispod auta. Regulacija temperature je sama po sebi dovoljno automatska da održava namještenu temperaturu. Jednom mjesečno je dovoljno upaliti klimu da si kompresor provrti ulje i plin kroz sistem.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub vel 02, 2008 4:49 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub sij 12, 2008 4:38 pm
Postovi: 100
Lokacija: zagreb
čuo sam da je volvo s60 2001(neznam za 2002) imao recol-neki problem sa klimom-te da su u servisu to morali besplatno popraviti.. ja sam ga tek kupio i zuji mi nekaj iz konzole dok ga ne zagrije..


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub vel 02, 2008 4:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub sij 12, 2008 4:38 pm
Postovi: 100
Lokacija: zagreb
čuo sam da je volvo s60 2001(neznam za 2002) imao recol-neki problem sa klimom-te da su u servisu to morali besplatno popraviti.. ja sam ga tek kupio i zuji mi nekaj iz konzole dok ga ne zagrije..


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan