To je bilo finito krajem 9mj. Prošo je na tehničkom bez prigovora, čak i na eko testu iako nisam obavezan više ići na ekotest. Sve sam uspio nabaviti, Amortizere mi je roni( petroni) nabavio sva 4, selene sam kupio u amerike, komplet selena ( 10+8) dođu 140 dolara, carine nisam platio, došlo mi doma sve. Sicevi su obnovljeni, to ste neki i vidjeli kako izgleda, Sad je crveni i ljepo se sjaji, od limarije mu je bilo potrebno promjeniti samo rubnjake od iza, drugo je sve bilo ok, lim je još bio presvučen cinkom, ( auto je star 34godine) Mjenjao sam obloge na vratima, kokpit( stari je bio dobar i meni ljepši, ali sam morao uzeti iz novije generacije jer je stari imao puknuće od sunca gore a to nisam htio staviti natrag tako, taj kokpit mi je popio dosta krvi jer sa novijim idu i noviji instrumenti sa novijim konektorima i drugačijim rasporedom, srećom dobio sam kompletne šeme od originalnog modela i modela '83-hvala kolegama iz VOC-a, pa mi je to dosta pomoglo. Motor je mjenjan zajedno sa getribom, i tu sam se malo zajebo ali sam to kasno shvatio, motor je puno jači nego prva verzija, ali zato sam se sjebao sa benzinom, modeli motora iz svih drugih godina osim 82 i 83 voze na minimalno 91 oktan, a ovi na minimalno 98 oktana. Neće na manje, lupa i onda bi ga morao kutem paljenja dobijati u normalu pa pogubim dosta snage. Getriba je prije bila m45, sad je m47, sa 5 brzina, diferencijal je bio kratak prije a getriba dulja, ova je getriba sa kraćim brzinama, a diferencijal je ostao kratak, tako da je auto bolesno startan i živahan, i uopće mi zapravo ne treba prva brzina. Malo sam ljen za slike, budu kad ulovim vremena, Dugi ga je vidio zadnji prije mjesec dana, možda sam ja subjektivan, al mislim da je vrlo dobar, evo nek on veli ak misli drugačije. Od kad je bio gotov do sada sam prešao s njim oko 15000km, u tih 15000km promjenjen je alternator, u njemu je ostao alternator od starog motora, sa izdvojenim reglerom, godine su ga malo načele pa sam promjenio i to i stavio alternator sa reglerom na sebi. Naravno, kad je bio rađen mjenjane su disk pločice i kugle naprijed, 2 prednja diska ( tu sam stavio ventilirajuće umjesto originalnih punih. zadnje diskove nisam dirao. auto je ful udoban i ljep za vozit se, jedino mi je taj motor mrvicu bučan ali to je povezano sa auspuhom koji je napravljen protočnije. Još mislim da ću samo centralnu bravu stavit gore jer mi ide na živce zasebno otključavanje vrata i to je sve. Izvana je apsolutno u originalnom stanju.
Sad trenutno imam Austina 1300 iz 1970 u garaži kojeg ću također obnoviti s vremenom, limarija je već napravljena. U međuvremenu sam našao nećaku dizela 240 karavana, to smo malo dotjerali isto i sad se veselo vozi s njim. A ja sam si kupio 1991 polara karavana, sa full opremom i virgo alu felgama i svaki dan uživam u pogledu na njega