Sada je: sub tra 27, 2024 11:59 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr.C30 1.8, 08g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri kol 30, 2023 12:12 am 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Pozdrav,

razmišljam u ovom smijeru već dugo vremena, ali nikako da zaključim što mi je najpametnije.
Ključna stvar mi je koliko života još mogu očekivati od ovog auta koji trenutno imam.
Volvo C30, 1.6D, korišten za dostavu ljekova u Njemačkoj prvih 218.000km kroz 10 godina. Tamo održavan u Volvou.
Ima sad nekih 254.000km i u mojih 40000km s njim kroz 5 godina posjedovanja nisam imao većih problema.
  • - jednom godišnje promjenim ulje i filtere i to je uglavnom to.
    - stavljeni su mu novi grijači prije 4 godine
    - prije pola godine stavljena nova cijev međuhladnjaka,
    - očišćen mu je DPF i
    - stavljen novi EGR (oko 700€ sveukupno za sve što je trebalo, zajedno s cijevi međuhladnjaka, EGR, DPF čišćenje i radom)
Iznos prodaje za koji mi se ljudi javljaju je 4000€.

Od kako ga imam ne idem preko 2000 okretaja dok se motor ne zagrije bar do četvrtine onog pokazivača zagrijanosti motora, a preko 2300-2400 okretaja idem nakon što taj pokazivač dođe na pola/sredinu/90°C. U svakom slučaju brižan sam koliko znam biti s autom. Turbina mu još nije imala problema i ne znam da je blizu toga, a u vidu mi je da bi ona na nepredvidiv način mogla postati problem od 250-1000€.

Sviđa mi se C30 i gledam si uzeti ovog https://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30- ... s-27191924
No cijelo vrijeme gledam hoće li se pojaviti neki bolji, D5 ili T5, a također ih tražim i van Hrvatske za uvesti.

Zašto?
Kroz sve što sam čitao i čuo, 2.0D, taj Volvo motor, može izdržati puno dulje i puno je manje osjetljiv od 1.6D. Bitna stvar mi je da mi auto bude jači samo zato što bi to htio, a taj 2.0D je eto, 25 konja i 100nm jači. Također ima kraći odziv na stisak pedale.
No najbitnije je mi to da ima samo 160.000km, a navodno može trajati puno dulje od 1.6D kojeg trenutno imam i koji traje već 254.000km.

To iznad je mi dio razmišljanja, a razlog neodlučnosti je to što ne znam može li moj trenutni C30 trajati još 200.000km ili još 50.000km. Znam da mi to vjerojatn nitko ne može odgovoriti, ali eto pitam.
Što mislite? Ako nije prikadna tema neka se izbriše.


Vrh
   
PostPostano: sri kol 30, 2023 5:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
Zar nije u C30 taj 2,0d takodjer iz PSA/Ford kombinacije?


Vrh
   
PostPostano: čet kol 31, 2023 3:21 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Citat:
Zar nije u C30 taj 2,0d takodjer iz PSA/Ford kombinacije?
Nisam znao. Mislio sam da je Volvov.


Vrh
   
PostPostano: čet kol 31, 2023 4:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
U V40 je Volvov 2.0 motor


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 01, 2023 2:57 am 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Nisam pomislio da je 2.0D oznaka zapravo naznaka motora koji je različit od motora koji su označeni s D2, D3, D4 ili D5. Mislio sam da je to starija oznaka za nekih od tih, hvala na skretanju pažnje. Valjda onda D2 nije isto kao 1.6D, što sam do sada mislio da je slučaj..


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 01, 2023 5:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
To ti ovisi od modela do modela, nije isto bilo za V40 i V60, iako su dijelili motore i oznake, D3 u V40 je imao 150ks, a u V60 recimo 163ks.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 05, 2023 3:15 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet kol 24, 2023 6:08 pm
Postovi: 7
To je 100% 2.0hdi znam da je jer ga imam sve u svemu dobar je motor, nemaju nekih vecih problema ijako sam ja ubo bas onog koji ima vecina djelova pašu sa peugeota/forda/citroena racunaj samo da ima siemens sustav za gorivo (2.0hdi modeli sa 90/100/110konja imaju bosch sustav)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 05, 2023 7:10 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Citat:
To je 100% 2.0hdi znam da je jer ga imam sve u svemu dobar je motor, nemaju nekih vecih problema ijako sam ja ubo bas onog koji ima vecina djelova pašu sa peugeota/forda/citroena racunaj samo da ima siemens sustav za gorivo (2.0hdi modeli sa 90/100/110konja imaju bosch sustav)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdrav!
Hvala na info-u, ali nisam vas najbolje shvatio, spomenulu ste samo 2.0HDI (koji je valjda također i ovaj u oglasu kojeg sam povezao), no čini mi se kao da pričate od dva različita motora?
Što se tiče BOSCH i Siemens sustava, nisam upoznat s tim. Je li bolje jedan od drugoga?


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 06, 2023 12:01 am 
Offline

Pridružen/a: uto svi 14, 2013 11:58 pm
Postovi: 127
2.0d motor je iz PSA i ugl su ga stavljali u prefaclift C30 zajedno sa 1.6D. Facelift (2010+) su ugl volvo motori oznaka D2-D5. Imao sam 2.0d u Volvo C30 2008. (110000km kad sam ga kupio), a sad imam C30 2012. D3 (koji je također 2.0, ali 5 cilindara i volvov.. rađen iz D5 bloka.. 130000km kad sam ga kupio). Glavne razlike.. 2.0d je dimio, snaga bila ok. D3 je super.. miran/ljepši zvuk+blow-off, nema dima i da se fino remapirat (iako nisam to napravio (još :)).
Što se tiče ovih 1.6 motora, također su 2.. PSA i volvov.. evo sa wiki slika dole. Koliko sam čitao, T5 dosta troši, a nije nešto jako snažan (iako se da izvuć dosta nadogradnjom..).

slika

EDIT:

Sjetio sam se sad da i stari Focus kojeg sam imao prije C30 2.0d, je bio 1.6D (isti motor koji ti sad imaš ako je prefacelift). Prijelaz meni nije bio nešto wow, ali moguće jer je focus bio dosta lakši.. bio je manual, dok je C30 bio automatic.. znači 100kg+ razlika što se osjetilo prilikom kretanja... kasnije u većim brzinama se naravno osjetila više snaga 2.0 motora.. ali focus je bio nešto življi ovako po gradu di je dosta kreni-stani.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 06, 2023 9:29 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
To iznad je mi dio razmišljanja, a razlog neodlučnosti je to što ne znam može li moj trenutni C30 trajati još 200.000km ili još 50.000km. Znam da mi to vjerojatn nitko ne može odgovoriti, ali eto pitam.
Što mislite? Ako nije prikadna tema neka se izbriše.
Ja to vidim ovako: imas priliku za cca. 1500 EUR doplate zamijeniti auto za jaci s puno manje predjenih km.

Nebi me iznenadilo da ce te EGR/DPF i na tom novom (poceti) zaje*avati, ali barem znas da ces ga nakon popravka voziti jos barem 100k km bez tih problema.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 20, 2023 4:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Citat:
2.0d motor je iz PSA i ugl su ga stavljali u prefaclift C30 zajedno sa 1.6D. Facelift (2010+) su ugl volvo motori oznaka D2-D5. Imao sam 2.0d u Volvo C30 2008. (110000km kad sam ga kupio), a sad imam C30 2012. D3 (koji je također 2.0, ali 5 cilindara i volvov.. rađen iz D5 bloka.. 130000km kad sam ga kupio). Glavne razlike.. 2.0d je dimio, snaga bila ok. D3 je super.. miran/ljepši zvuk+blow-off, nema dima i da se fino remapirat (iako nisam to napravio (još :)).
Što se tiče ovih 1.6 motora, također su 2.. PSA i volvov.. evo sa wiki slika dole. Koliko sam čitao, T5 dosta troši, a nije nešto jako snažan (iako se da izvuć dosta nadogradnjom..).

slika

EDIT:

Sjetio sam se sad da i stari Focus kojeg sam imao prije C30 2.0d, je bio 1.6D (isti motor koji ti sad imaš ako je prefacelift). Prijelaz meni nije bio nešto wow, ali moguće jer je focus bio dosta lakši.. bio je manual, dok je C30 bio automatic.. znači 100kg+ razlika što se osjetilo prilikom kretanja... kasnije u većim brzinama se naravno osjetila više snaga 2.0 motora.. ali focus je bio nešto življi ovako po gradu di je dosta kreni-stani.
Hvala na super infou! 😁
Dosta mi je utjecajno bilo to što si napisao da je D3 mirniji, da ima lijepši zvuk i blow-off-a.. I pored svega toga je Volvo motor.
Citat:

Ja to vidim ovako: imas priliku za cca. 1500 EUR doplate zamijeniti auto za jaci s puno manje predjenih km.

Nebi me iznenadilo da ce te EGR/DPF i na tom novom (poceti) zaje*avati, ali barem znas da ces ga nakon popravka voziti jos barem 100k km bez tih problema.
Da, na umu mi je također i to da mu treba veliki servis raditi na tom iznad povezanom C39 s 2.0D.
Za sada još nisam prodao svoj C30, ali ovaj 2.0D mi otpada. Ciljati ću na neki da je D3, sad kada sam bolje informiran o tim motorima.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 22, 2023 12:19 am 
Offline

Pridružen/a: uto svi 14, 2013 11:58 pm
Postovi: 127
Računaj svakako da će ti D3/D4 biti skuplji pošto su svi 2010+.. a i pripremi se na čekanje jer se nisu baš prodavali kod nas (kod nas su ugl. D2 motori.. ja sam svog uvezao).

Sretno!


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 24, 2023 11:14 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet kol 24, 2023 6:08 pm
Postovi: 7
Tesko ces nac d3/d4 evo naprimjer u puli ima sve skupa desetak c30 ima 2 auta sa d5, 2 auta sa 2.0d i svi ostali su d2/1.6hdi istime da su svi prefacelift. Mozda sam jednog vidio da je facelift.
Pogledaj mozda mozes uvest npr iz poljske (ooyyo.com) ili njemacke


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: uto lis 03, 2023 12:35 am 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Bio je jedan Ocean Race D4 V40 s 250.000Km za 9200€ na Njuškalo prije 3 mjeseca ali se prodao do kad sam ja dobio priliku prodati moj C30..


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan