Pozdrav,
razmišljam u ovom smijeru već dugo vremena, ali nikako da zaključim što mi je najpametnije.
Ključna stvar mi je koliko života još mogu očekivati od ovog auta koji trenutno imam.
Volvo C30, 1.6D, korišten za dostavu ljekova u Njemačkoj prvih 218.000km kroz 10 godina. Tamo održavan u Volvou.
Ima sad nekih 254.000km i u mojih 40000km s njim kroz 5 godina posjedovanja nisam imao većih problema.
- - jednom godišnje promjenim ulje i filtere i to je uglavnom to.
- stavljeni su mu novi grijači prije 4 godine
- prije pola godine stavljena nova cijev međuhladnjaka,
- očišćen mu je DPF i
- stavljen novi EGR (oko 700€ sveukupno za sve što je trebalo, zajedno s cijevi međuhladnjaka, EGR, DPF čišćenje i radom)
Iznos prodaje za koji mi se ljudi javljaju je 4000€.
Od kako ga imam ne idem preko 2000 okretaja dok se motor ne zagrije bar do četvrtine onog pokazivača zagrijanosti motora, a preko 2300-2400 okretaja idem nakon što taj pokazivač dođe na pola/sredinu/90°C. U svakom slučaju brižan sam koliko znam biti s autom. Turbina mu još nije imala problema i ne znam da je blizu toga, a u vidu mi je da bi ona na nepredvidiv način mogla postati problem od 250-1000€.
Sviđa mi se C30 i gledam si uzeti ovog
https://www.njuskalo.hr/auti/volvo-c30- ... s-27191924
No cijelo vrijeme gledam hoće li se pojaviti neki bolji, D5 ili T5, a također ih tražim i van Hrvatske za uvesti.
Zašto?
Kroz sve što sam čitao i čuo, 2.0D, taj Volvo motor, može izdržati puno dulje i puno je manje osjetljiv od 1.6D. Bitna stvar mi je da mi auto bude jači samo zato što bi to htio, a taj 2.0D je eto, 25 konja i 100nm jači. Također ima kraći odziv na stisak pedale.
No najbitnije je mi to da ima samo 160.000km, a navodno može trajati puno dulje od 1.6D kojeg trenutno imam i koji traje već 254.000km.
To iznad je mi dio razmišljanja, a razlog neodlučnosti je to što ne znam može li moj trenutni C30 trajati još 200.000km ili još 50.000km. Znam da mi to vjerojatn nitko ne može odgovoriti, ali eto pitam.
Što mislite? Ako nije prikadna tema neka se izbriše.