Sada je: sub tra 27, 2024 2:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr.C30 1.8, 08g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 27, 2023 10:44 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Pozdrav,
auto mi je crknuo tokom vožnje.
Nakon što je prestao raditi motor pojavila se crvena ikonica ulja.
Po uputama u knjižici auta kaže da provjerin količinu ulja i ako ne nedostaje ulje da je premalen pritisak ulja.
Provjerio sam ulje, ima ga bez promjene od kada je mijenjano tako da je valjda do pritiska ulja.

Napravio sam s autom oko 3000km u proteklih 4 tjedna.
Prvi simptom je bio prije nekih 700km, u trećoj pri gasu do kraja je na tren motor zakočio svom snagom, odnosno to je moje tumačenje tog što se dogodilo, kao da je motoru prestao dotok goriva. Pa sam mislio da je stvar u prljavom gorivu. Nije se dogodilo od tada. Sad evo u gradu, nakon što se motor zagrijao, stsnuo sam gas do kraja i nekoliko puta je tako "zaštekalo", kao da je motor počeo kočiti. Dva puta mi se dogodilo, i treću put se motor ugasio. To se dogodi veoma brzo, to kočenje, u poča sekunde je i došlo i prošlo.
Sad sjedim u autu i ne znam što haha..

Evo zapravo upalio mi je ovog trena nakon što 15mon sjedim u njemu isključenom, otvorio sam i haubu da se hladi za slučaj da to pomogne, upalio je. Crvene ikonice ulja više nema.

slika


Vrh
   
PostPostano: pet srp 28, 2023 8:40 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 498
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Normalno je da je upalio lampicu ulja nakon što se ugasio, ne bi bilo normalno ni lijepo da ju je upalio prije.

Imaš problem s dobavom goriva.. Filter, pumpa, senzori visokoj tlaka..

Dijagnostikom bi trebalo vidjeti jel ti ECU radi fuel cut ili je problem u prohodnosti goriva.




Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk



Vrh
   
PostPostano: pet srp 28, 2023 10:24 am 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Citat:
Normalno je da je upalio lampicu ulja nakon što se ugasio, ne bi bilo normalno ni lijepo da ju je upalio prije.

Imaš problem s dobavom goriva.. Filter, pumpa, senzori visokoj tlaka..

Dijagnostikom bi trebalo vidjeti jel ti ECU radi fuel cut ili je problem u prohodnosti goriva.


Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk
Crvena ikonica ulja je jučer bila upaljena, nakon što je crknuo, i onda prije paljenja motora. To mislim da nije normalno, mislim da inače bude upaljena samo žuta ikonica motora prije nego se motor upali.
Dakle auto je stao, ja sam sjedio u njemu, 2 puta ga pokušao upaliti, a ono nije upalilo. Kada sam to radio, okrenuo sam ključ na 0 (nisam izvadio ključ, slušao sam glazbu), i onda kada sam stavio ključ na I pa na II kada se upale i ugase sve ikonice, ostale su upaljenje žuta ikonica za motor i ta crvena ikonica ulja. Dva puta nije upalio (zapravo tri jer jednom sa ga pokušao upaliti odmah kad se motor ugasio na cesti dok sam se još micao s isključenim motorom, ali ta dva puta sam ga palio kada sam se zaustavio sa strane), i onda sam sjedio 15minuta u njemu, probao opet, i upalio je.

Jučer sam ga baš napunio dizelom, kao i gotovo uvijek do vrha koliko stane. Gotovo uvijek ga punim malo prije crvene oznake za količinu goriva na instrument ploči, prije rezerve. Kao što se vidi na fotci iznad, kroz manje od 7.5km se to kočenje dogodilo još ta tri puta kad je treći put onda stao.

To što sam opisao kao kočenje motora se prvi put dogodilo prije spomenutih 700km (ili možda 1000km), a u tom prvom navratu je spremnik goriva bio otprilike napola pun.
Bio sam u BiH natočio gorivo, ali ne do vrha (jer u hrvatskoj natočim Inin dizel klas plus), i nakon što sam došao u hrvarsku, natočio do vrha dizel i napravio još 400km se dogodilo taj prvi put.
Od tada sam napravio još 700-1000km i onda se dogodila sinoćnja situacija.

Evo sad sam sjeo u auto prvi put od jučer i još ga nisam upalio, samo stavio ključ na II:

slika

Ovo je kad motor radi:

slika


Vrh
   
PostPostano: pet kol 11, 2023 11:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 717
Vozi: S60 D2 DriveE
Prvo na odgovarajuću dijagnostiku!


Vrh
   
PostPostano: ned kol 13, 2023 1:17 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Crvena ikonica ulja je jučer bila upaljena, nakon što je crknuo, i onda prije paljenja motora. To mislim da nije normalno, mislim da inače bude upaljena samo žuta ikonica motora prije nego se motor upali.
Lampica ulja bi trebala svijetliti sve dok se motor ne upali te bi se trebala ugasiti ubrzo nakon paljenja.
Ukoliko se ne ugasi, to je indikator da ti ili fali ulja ili tlak ulja nije dobar.

Sto se tvog "kocenja" motorom tice, opis zvuci kao prekid u dovodu goriva, a to moze biti od sitnica poput toga da negdje povuce zrak ili zastopanog filtera pa sve do krupnijih stvari poput npr. injektora i raila.

Predlazem ti da prvo odes nekome tko ima Volvo dijagnostiku da vidis sto auto kaze da je problem, a tek onda posjetis lokalne mehanicare za njihovo misljenje.


Vrh
   
PostPostano: uto kol 29, 2023 11:39 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Citat:
Citat:
Crvena ikonica ulja je jučer bila upaljena, nakon što je crknuo, i onda prije paljenja motora. To mislim da nije normalno, mislim da inače bude upaljena samo žuta ikonica motora prije nego se motor upali.
Lampica ulja bi trebala svijetliti sve dok se motor ne upali te bi se trebala ugasiti ubrzo nakon paljenja.
Ukoliko se ne ugasi, to je indikator da ti ili fali ulja ili tlak ulja nije dobar.
Točno, ja tog nisam bio svjestan dok nisam pročitao u knjizi auta pa sam imao nueogodnosti s čovjekom koji mi inače održava auto jer je po onom što sam mu rekao kada sam mu se obratio on mislio da mi ta lampica gori dok je motor upaljen, a ja rekao da gori jer ju jednostavno nisam zapamtio da se uopće ikada pokaže pa sam mislio da je to nešto novo, a gori samo dok motor nije uključen.

________________________________

Ispričavam se, zaboravio sam tu napisati novosti

Ukratko: U BiH sam natočio tank i pol goriva i to je uzrokovalo da moram promijeniti filter goriva. Stavljen je UFI, original tvornički.


Auto mi je stajao nekih dva-tri tjedna nakon što se ovo dogodilo. Prije tjedan dana sam ga odveo majstoru koji mi je bez Volvo dijagnostike, ali s nekom od nekoliko tisuća € (čovjek ima veliku radionu), zajedno s mojim opisom, zaključio da je stvar u filteru goriva. Promjenio mi je filter, nabavio sam original UFI (nov) za 50€ € i on mi ga je stavio i auto evo vozi već 350km glatko, tako da bilo je do filtera goriva.
Bio sam u BiH natočio gorivo što mi je i prošle godine uzrokovalo zasićenje filtera goriva, ali taj filter je mi bio u auto preko 5 godina pa mi je to bilo ok. Ovaj sad zamjenjeni filter je svjež od prošle godine pa nisam sam niti slutio da je bilo do njega, pogotovo zato jer sam samo manje od dva puna spremnika natočio i to na dvije različite postaje u BiH.
Ali eto, što reći.
To bi bilo to.


Vrh
   
PostPostano: sri kol 30, 2023 7:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A kaj sam ti ja rekao ??


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet kol 31, 2023 4:13 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Jel to pitaš sad zsto jer se ne sjećaš ili da se vidi da si to točno ptrepostavio tu na forumu?

Nisi obavio razgovor sa mnom ko normalan čovjek nego kao da si pričao djetetu koje te naživciralo. Morao sam te zvat nekolilo puta da mi ne poklopiš telefon prije nego ti uspijem reći sve što sam htio reći. Nisam uspio s tobom razgovarati kako spada.

Nakon svega toga se nisi ispričao te si mi onda rekao 120€ za zamjenu tog filtera, a u Baotiću košta 130€ tako da sam zaključio da me zajebavaš. I onda sam za 70€ ukupno zamjenio taj filter kod drugog lika s radionicom.


Vrh
   
PostPostano: čet kol 31, 2023 4:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Gle nemoj me jebat u Tokicu u jaski je mahle 120 € a za jedan filter da bi usparai 20 e neću sigurno ići na Jankomir , a drugi puta objasni kako treba a ne da me jebes i ja jebem čovjeka za šlepu , ajde bok


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 02, 2023 7:48 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Nemoj ti mene jebat, kažeš da ti nisam objasnio kak spada, a nisi pročitao sve što sam ti pisao preko Wapp i više puta poklapaš telefon kad sam pokušavao objasnit.

Nije 20€ manje nego 50€, za konačni iznos od 70€ naspram 120€ kolko si mi ti rekao.
Original UFI iz AutoKrešo sam uzeo za 50€, a ima i neki jeftiniji za 37€.

Al naravno da s obzirom na kako se ponašaš nisam mogao pitati zašto tolko puno, 120€? Samo ćeš poklopit telefon ili ignorirati te poruke. Zašto moraš baš uzimat najskuplji i ne daš izbora meni o čijem autu je riječ?
S onin što znam zbog prethodnih godina održavanja auta kod tebe, zašto ako ti ja donesem dio koji sam ja sam nabavio mi onda naplaćuješ veću cijenu za rad? Očito nije 120€ filter nego ti sam sebi uzimaš novce za koje kažeš da su za dijelove.


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 02, 2023 8:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Haha pa zaboravil sam istaknuti da sam skoro bacio 100€ na šlepu i još koliko na to što si prvo rekao da je kvar, samo da bi povrh toga trebao uložiti još 120€ za novi filter, zato jer nisi htio pričat ko normalan čovjek nego si bio živčan ili što već pa samo poklapao telefon.

Normalno je pogriješiti, al u mom svijetu ne prolazi da se nakon greške ne ispriča i još se krivi mene za to.


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 02, 2023 8:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Gle nemoj srat , ne radim volve od jučer , sa jeftinim filterima je bio problem nisu izdržali ni 10000 km a ako mi ne vjeruješ pitaj u Tokić Jaska kolko košta ,i da mi smo s tim završili nadi su drugu budalu koji budeš jebal mene nebudes vise


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 03, 2023 4:32 pm 
Offline

Pridružen/a: pet pro 20, 2019 12:47 pm
Postovi: 35
Pa ti se ili ne sjećaš ili praviš da se ne sjećaš što je bilo, kako si se ponašao preko telefona?
Pa kud sreće da sam mogao pričat s tobom normalno, al ti si mi poklapao telefon pa sam zbog tebe skoro bacio >100€ (šlepa i što već drugo) samo da bi se ispostavilo da to uopće nije trebalo, i naravno ovo kaj sad tu kažeš za zašto filter od 120€, isto tako da sam mogao pričat s tobom preko telefona ko s noramlnom osobom si mogao lijepo objasnit, al ne znam kaj ti je bilo pa si ispucavao frustracija na meni umjesto razgovarao sa mnom pa se svelo na ovo.
Kolega drugi na forumu je odmah idući dan evo tu ujutro ostavio poruku u kojoj je ON zaključio da sam ja propustio reći da lampica gori samo dok je motor isključen. Ja sam to s tobom pokušavao iskominicirati, ali si mi prekidao i to malo što si rekao si se dero na mene preko telefona :roll:
Tek sam uspio reći ti to kad sam te zvao po 5. ili koji već put kad sam nastupio agresivno tako da me napokon ne prekidaš nego da ti uspijem to reći. I onda još u sred toga da te pitam zašto 120€ ili bilo što drugo? Pa mislio sam da ćeš me poslati u pm, što sam onda ionako zaključio da si kao pjesnik htio reći s tim što si mi rekao da me samo filter goriva košta 120€, a u Baotić košta 130€ (ili 136€, sad se ne sjećam točno) i filter i zamjena. 😄
(čisto za info ako netko drugi čita, kod drugog majstora koji ima obrt i dvije garaže sam filter ne za 120+€ rijepio nego za 70€. 50€ originalni filter i 20€ rad, pola sata trajalo).


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan