Sada je: čet ožu 28, 2024 11:22 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri kol 14, 2019 11:59 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 02, 2014 9:07 am
Postovi: 27
Vozi: Volvo V70 2.5T AWD LPG
Daklem imam problem sa mjenjačem dok je temp ulja mjenjača do 50 C.

Prvo sam primjetio da ponekad dok je hladan zna "profulati" i kasno promijeni brzinu 2->3 ili 3->4 , 1->2 i 4->5 je OK.
Sad je to postalo pravilo pa sam si dao truda i vozio sa upaljenom Vidom i problem sa šaltanjem se javlja samo dok je temo <50C , čim dosegne 50C sve se normalizira i mjenjač uredno šalta.
Tražio guglao i ništa osim da bi mogao biti problem sa uljem (premalo, staro, zmazano...)

Inača mjenjač je generalno repariran prije 37000 KM, novo Mobile ATF, sigurno je resetiran i pokrenuta ponovna adaptacija ali nisam siguran da li je majstor napravio reset countera za starost ulja...
Ulje provjerio ima ga taman koliko treba biti (odradio punu proceduru , zagrijavnja , voženje, stajanj šaltanja i naravno spekel ruku :) ), boja tj viskoznost mi se čini OK.
Čitajući neke Amere kažu da se ulje mijenja (zavisi od režima voženja) 45000-60000 , to je mišljenje onih koji mijenjaju ulje 8-)

E sad znam da je prva ideja zamjena ulja ali ipak i to košta (iako naravno puno manje nego generalka mjenjača).

Druga stvar koja sam primjetio/izmjerio je da u uvjetima gradske vožnje kada je bil zadnji "toplinski val" temp ulja se dio vremena drži slično kao i hlađenja ali onda raste i u max je došlo do 114 C no onda se spusti do 95, a kao optimalno je 80 - 90 max, auto se ne pregrijava i ostalo je OK...

ideje, savjeti , mišljenja dobrodošla...
da li ima neki parametar koji Vida (TCM) može mjeriti da pomogne oko dijagnostike

Edit : evo i greške iz Vide, ništa oko mjenjača .... (sve greške već dugo imam i nikak uloviti vremena da riješim ...)
slika

slika

BTW nedavno nabavio Vidu pa ako će nekom trebati pomoć tj čitanje grešaka tu sam 8-) , kako dugo nisam ništa pisao niti komentirao da bar tak pridonesem kolegama na forumu

_________________
.... the funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done...


Zadnja izmjena: Stripy, dana/u čet kol 22, 2019 8:30 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sri kol 14, 2019 1:18 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 1:06 pm
Postovi: 132
Lokacija: Zagreb
Koji servis je reparirao mjenjač i što su sve mijenjali ?
Koji je problem bio prije reparacije ?

_________________
S60, 2.4T,147kW, 2001.; 2009. - 2016.
V70, 2.4, 125kW, 2001.; 2017. -.......
S80, D5, 120kW, 2003.; 2018. -.......
S80,2.5T 154kW, 2003.; 2019. -........
----------------------------------------
Servis UPS-a (neprekidnih napajanja)


Vrh
   
PostPostano: sri kol 14, 2019 1:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 02, 2014 9:07 am
Postovi: 27
Vozi: Volvo V70 2.5T AWD LPG
Popravak / reparacija je rađena u Autoservisu Birek :
slika

sad se ne sjećam točno ali mislim da su konverter slali u Švedsku ali ne bi štel dušu ogriješiti možda sam nekaj krivo zapamtil

Samo skidanje, vraćanje, i ostali radovi u V. Gorici kod Hrvoja

mjenjač je često odlazi u safe mode (2 i 4 radile), cukanje , na kraju je otkazao tje uopće nije mijenjao (seljački sam ja to doživio kao da je zaglavio u leru :( ) i ostal na autoputu
prije bilo nepoznato kada je i da li je ikad mjenjano ulje ili išta rađeno prije , auto tad imo 280k km
čitav servis je odrađen prije 2 godine i do nedavno apsolutno je sve bilo OK

_________________
.... the funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done...


Vrh
   
PostPostano: sri kol 14, 2019 5:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mislim da će trebati mjenjac ponovo na reparaciju i za to ti je najbolji Sopkov u Vinkovcima


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet kol 22, 2019 8:39 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 02, 2014 9:07 am
Postovi: 27
Vozi: Volvo V70 2.5T AWD LPG
kratki update.

zadnjih 7 dana od problema ni p, samo od sebe je prestalo tj mjenjač radi bez ikakvih problema. i dalje na Vidi nikakvih grešaka osim onih koje postao.
Generalno znam da problemi ne prolaze sami od sebe tak da i dalje neko mišljenje iskustvo dobrodošlo...

dodatno sam skužio da curi ulje od serva volana i to izgleda podosta jako.
kada radio redovni servis plina majstor pogledal i utvrdio da je sve zašpricano uljem i puno prašni i svega i svačega.
da li možda to može zblokirati senzore koji prišketani na getribu, tipa vlaga, prljavština na konetkorima kaj god već...

e sad dolazim do drugo pitanja - gdje kvalitetno oprati mašinu pogotovo "odzdola" (neću reći da je cijena nebitna ali je naglasak na kvalitetno i detljano jer treba skinuti donju zaštitu motora...)
majstor veli da bez pranja odzodla nemre skužiti di curi a i da bi bez obzira to trebalo sve dobro isprati jer nije baš pametno da tako dočeka zimu kiše vlagu...

_________________
.... the funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done...


Vrh
   
PostPostano: ned kol 25, 2019 12:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Koja je godina?

Ako je to ulje koje je nasuto pri montaži mjenjača, ja bih ga zamijenio i prije 37k.

Druga stvar, poklopac B4 serva, Volvo 30651771, ako ti je stari tip (što se vidi okom, skineš lijevi točak i plastiku), valjalo bi ga zamijeniti. Zapinjanje u i iz 3. brzine je simptomatično...

U principu, svodi se na to da je AW55 bio super mjenjač dok je bio nov, sad je smeće, svaki. Inherentno loši kanali ulja, remontom dobije još koju godinu...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri kol 28, 2019 3:48 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 02, 2014 9:07 am
Postovi: 27
Vozi: Volvo V70 2.5T AWD LPG
pretpostavljam da misliš na auto - 2005.

Je to je ulje uliveno pri montaži - iskreno nitko me nije upozorio niti sam igdje pročitao za interval nakon reparacije - svakako dobro znati - hvala na infu.
sljedeći tjedan idem kod svog redovnog majstora (nažalost neće se petaljti u mjenjače) pa bu provjeril za poklopac B4 servo

Inače update - naravno mjenjač opet ima svoj život do temp ulja 50 C - kasnije sve OK, zasad bez grešaka - sutra idem na put pa nadam se da će izdržati što god da je.
trenutno nakon kaj upalim auto ujutro napravim totalno lagani krug oko kvarta i kad se ulje zgrije idem dalje - možda nema smisla ali bome mislim da ne može škoditi...

Ono što je meni onako čudno (no ipak sam ja IT guy ...) kako se sve poklopilo kako je ulje od serva počelo curiti i to jako
Kako ne znam di curi ne znam po čemu sve curi - mislim šprica je bolji izraz s obzirom koliko često ga moram doljevati - pitanje je na kaj sve špricne nakupi smeće vlagu i poremeti ako ništa drugo kontaktni otpor.

_________________
.... the funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done...


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2019 9:53 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 02, 2014 9:07 am
Postovi: 27
Vozi: Volvo V70 2.5T AWD LPG
Završni update

Riješen problem sa curenjem ulja za servo - novi problem - procurilo ulje na mjenjaču na "spoju" mjenjača i motora - jako curi...
Dodatno tome auto kada se upali i ubaci u R ili D se ugasi sve dok se ne postigne nekih 70C ulja
Grešaka i dalje nema...

Prema dobivenim informacijama od 3 različita majstora (2 za mjenjače) - curi / otišla pumpa ulja, treba mjenjat i filter ulja i ulje - skidanje getribe , potencijalni trošak bar 2000 €...

Zaključak - uz najbolju volju nemam više živaca - auto ide u prodaju čim se emotivno odvojim od njega :cry:

_________________
.... the funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done...


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2019 10:08 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 345
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Provjeri kod Veljka ima li ili moze nabaviti takvu pumpu, nema smisla da se rijesis cijelog auta radi mjenjaca (ukoliko je auto u ok stanju).

Njegov broj je 091/3750067.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2019 10:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Baš curi ulje iz mjenjača ???? Onda je semering na tork konverteru ili je sam on propisao , ako nije ulje iz motora ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2019 6:18 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 02, 2014 9:07 am
Postovi: 27
Vozi: Volvo V70 2.5T AWD LPG
digli auto i vidi se kako kapa , evo fotke označio crveno i strelicom , nije ulje iz motora jer nakon određenog broja KM fali ulja i treba doliti

inače problem je da barem oni sa kojima ja razgovarao daju "početnu" procjenu od cca 1200-1300 € - rad skidanja , raskapanja, sklapanja montaže , filter i ulje. pumpa i bilo što dodatno samo diže cijenu
ono što dodatno brine je da ulje izgleda odvratno (kako napisao nakon 2 godine i 37000km) i problemi dok je mjenjač/ulje hladno.

nažalost ne postoji , tj barem ja nisam uspio dobiti "relanu procjenu" na manje love pa makar da se zamjeni filter i ulje i zaustavi kapanje ulje

vezano za isplativost , auto ima 318.000 KM i ima stvari koje ga čekaju sigurno u sljedećih 12 mjeseci (PCV, amortizeri, nosači motora)
nažalost nemam drugi auto, garažu ili bilo kakve uvijete da barem dio mogu sam srediti - neko sa garažom , većim zananjem i naravno kome se ne žuri bi se prihvatio tog posla

slika

_________________
.... the funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done...


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2019 9:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ja nisam nikad imao takav slučaj uvijek je curilo ulje iz motora na semeringu ili na d5 je znao onaj plastični čep u bloku ispast , no dobro kakvse tiče filtera za njega moraš skinuti i raskopati getribu jer je on unutra , al opet kažem po tomu ili curi konverter ili semering a za to treba samo skinuti getribu , a ovo kaj getriba ne radi ispravno do 50 *c to može biti radi lošeg ulja imao takav slučaj na jednom Peugeotu


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan