Citat:
Jesu li mogli to više zakomplikovati..
Teško da jesu.
Citat:
Moram priznat da nisam nikada čuo za Volvo motor 4 cilindra i 1984 ccm, a ne mogu ga naći ni u VIDA-i. Ne kažem da ne postoji, ali sam tražio na više mjesta nešto o tom motoru i nigdje nisam našao.
Znam za 1984 cc, 5 cilindara i on je dolazio u prvoj generaciji S60, a za drugu generaciju nisam siguran (u VIDA-i ga čak nudi kao opciju, ali nigdje drugdje nisam pronašao tu informaciju).
No, nebitno. Znači, Ford motori su 1999 ccm i 1596 ccm (oba benzinci) i PSA motor je 1560 ccm (dizel). To je to. Ostalo je sve Volvo.
Možda i ja griješim, ali eto mi kako smo istražili došli smo do tog podatka.
Da, to kako si sumirao je tačno. Što se tiče dizelskih motora, po meni nema fule ni sa jednim Volvovim dizelom. Ja lično samo ne bih uzeo taj PSA 1.6. Da su u pitanju PSA 2.0 i/ili 2.2, onda bih ih uzeo bez problema.
Citat:
Citat:
6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),
7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),
8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),
9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše
Citat:
Ostale motore sam ja nabrojao, a ti si me potsjetio na taj T5 AWD (2.5 - 2497 cc) kojeg si ti nabrojao. Na njega sam bio zaboravio. Redni/linijski sa pet cilindara je i ima 187 kW. Ugrađivao se od 2013. do 2015. godine. Znam da ga moj jaran nije uzimao u obzir, jer je prevelik potrošač.
VolvoV50, što je po tebi prevelika potrošnja?
Ne meni, nego mom jaranu koji je tražio da kupi S/V60 druge generacije (samo benzinca). Njemu je puno/previše sve što troši gradske vožnje 11 litara i više, jer mu je barem 90% gradska vožnja, a on prelazi 17-19.000 km godišnje.
Svi ti motori koje si citirao, definitivno trošo preko 10 litara gradske vožnje. A sa mojim jaranom se mogu složiti da bi i meni to bilo previše, jer cijena benzina u BiH je skoro 2,50 KM.