Sada je: čet ožu 28, 2024 3:35 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto lip 25, 2019 11:52 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 111
Vozi: V40 1.9D
Moram priznat da nisam nikada čuo za Volvo motor 4 cilindra i 1984 ccm, a ne mogu ga naći ni u VIDA-i. Ne kažem da ne postoji, ali sam tražio na više mjesta nešto o tom motoru i nigdje nisam našao.

Znam za 1984 cc, 5 cilindara i on je dolazio u prvoj generaciji S60, a za drugu generaciju nisam siguran (u VIDA-i ga čak nudi kao opciju, ali nigdje drugdje nisam pronašao tu informaciju).

No, nebitno. Znači, Ford motori su 1999 ccm i 1596 ccm (oba benzinci) i PSA motor je 1560 ccm (dizel). To je to. Ostalo je sve Volvo.


Vrh
   
PostPostano: sri lip 26, 2019 9:25 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Citat:
6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),

7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše
Citat:
Ostale motore sam ja nabrojao, a ti si me potsjetio na taj T5 AWD (2.5 - 2497 cc) kojeg si ti nabrojao. Na njega sam bio zaboravio. Redni/linijski sa pet cilindara je i ima 187 kW. Ugrađivao se od 2013. do 2015. godine. Znam da ga moj jaran nije uzimao u obzir, jer je prevelik potrošač.
VolvoV50, što je po tebi prevelika potrošnja?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: čet lip 27, 2019 11:17 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Citat:
Jesu li mogli to više zakomplikovati..
Teško da jesu. :D
Citat:
Moram priznat da nisam nikada čuo za Volvo motor 4 cilindra i 1984 ccm, a ne mogu ga naći ni u VIDA-i. Ne kažem da ne postoji, ali sam tražio na više mjesta nešto o tom motoru i nigdje nisam našao.

Znam za 1984 cc, 5 cilindara i on je dolazio u prvoj generaciji S60, a za drugu generaciju nisam siguran (u VIDA-i ga čak nudi kao opciju, ali nigdje drugdje nisam pronašao tu informaciju).

No, nebitno. Znači, Ford motori su 1999 ccm i 1596 ccm (oba benzinci) i PSA motor je 1560 ccm (dizel). To je to. Ostalo je sve Volvo.
Možda i ja griješim, ali eto mi kako smo istražili došli smo do tog podatka.

Da, to kako si sumirao je tačno. Što se tiče dizelskih motora, po meni nema fule ni sa jednim Volvovim dizelom. Ja lično samo ne bih uzeo taj PSA 1.6. Da su u pitanju PSA 2.0 i/ili 2.2, onda bih ih uzeo bez problema.
Citat:
Citat:
6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),

7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše
Citat:
Ostale motore sam ja nabrojao, a ti si me potsjetio na taj T5 AWD (2.5 - 2497 cc) kojeg si ti nabrojao. Na njega sam bio zaboravio. Redni/linijski sa pet cilindara je i ima 187 kW. Ugrađivao se od 2013. do 2015. godine. Znam da ga moj jaran nije uzimao u obzir, jer je prevelik potrošač.
VolvoV50, što je po tebi prevelika potrošnja?
Ne meni, nego mom jaranu koji je tražio da kupi S/V60 druge generacije (samo benzinca). Njemu je puno/previše sve što troši gradske vožnje 11 litara i više, jer mu je barem 90% gradska vožnja, a on prelazi 17-19.000 km godišnje.

Svi ti motori koje si citirao, definitivno trošo preko 10 litara gradske vožnje. A sa mojim jaranom se mogu složiti da bi i meni to bilo previše, jer cijena benzina u BiH je skoro 2,50 KM.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 27, 2019 12:01 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Citat:
Znači 2.0 su opcije.
Moram to istražiti šta se nudi sa tim motora.

Skroz su zakomplicirali sa motorima.
Dali itko zna šta su baš volvo i motori od 2013 do danas i dizel i benzin.
Pa eto za koje znam, napisao sam ti po godištima od kada do kada se koji motor ugrađivao.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2019 9:37 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 258
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Nije da ja kažem kako je 11 L malo, ide to i gore i dolje još koju litru, ovisno o tome koliko se često staje-kreće i koliko je noga teška.
Ali nemojte mi reći da D5 troši bitno manje u identičnom režimu rada. :naughty:
A uvijek postoji i opcija plina...

To što pije, to i ide.

Ovo me potaklo da otvorim temu za potrošnju: viewtopic.php?f=11&t=14224

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2019 10:40 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Evo naprimjer tvoj S60 II 2.0T, vjerujem da tipične gradske vožnje troši 11-12-13 litara. Dok naprimjer D5 sigurno troši 9-10. Ima tu razlike u 2-3 litra, ali ja sam opet uvijek na strani benzinaca. Jeftiniji za servisirat i održavat, manje se kvare, jeftiniji dijelovi.

A još su sada i turbo benzinci su tu u svakodnevnoj upotrebi, koji su smanjili jaz u potrošnji između dizela i benzinaca. Benzinac je zahvalan na otvorenom, ali gradska vožnja je ta gdje se potrošnja istakne.

A što kažeš i ide da valja.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 02, 2019 2:33 pm 
Online
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 346
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Ne meni, nego mom jaranu koji je tražio da kupi S/V60 druge generacije (samo benzinca). Njemu je puno/previše sve što troši gradske vožnje 11 litara i više, jer mu je barem 90% gradska vožnja, a on prelazi 17-19.000 km godišnje.
Onaj tko godisnje radi skoro 20k km bi trebao razmisljati o dizelasu, a ne o benzincu.


Vrh
   
PostPostano: čet srp 11, 2019 3:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Naravno da ne bi. Posebno ne ako uzmemo u obzir da se radi o barem 90% gradske vožnje koja je smrt za određene komponente modernih turbo dizerla (DPF, EGR, katalizator, MAF...).

I plus što svaki taj isti moderni turbo dizel po gradu troši 8-9 litara, što nije puno manje od turbo benzinca.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan