Ulje po knjizi kao ide 0W-30 B5, no po meni to nema smisla za taj motor. Ta specifikacija B5 samo propisuje nižu HTHS viskoznost kako bi se postigli nešto manji otpori u motoru i samim time manja potrošnja i da ulje mora biti primjereno za duži interval izmjene. Uzmi neko dobro 5W-40 B4 ulje, mislim da pruža bolju zaštitu motora od B5. Npr. mislim da je Shell Helix Ultra Diesel 5W-40 jako dobro ulje. Službeni interval je 20000 km za ulje, ali smanji na 10-12 i bez brige si. Ide 6,5 litara.
Od tekućina je još sigurno dobro promijeniti antifriz, ulje od kočnica (mislim da ide DOT 4) i s vremenom ulje u getribi.
Za getribu ide 3309 kak si i napisao, bilo je nedavno u mall.hr Mobil ATF 3309 po 62 kn/l što mislim da je okej cijena. Getriba sadrži cca. 7,5 litara ulja, ali ako želiš pošteno odradit izmjenu (flush) ti treba 14-16 litara. Izmjenu bi bilo dobro raditi svakih 50-70 tkm.
U diferencijale ide Volvo ulje pod brojem 31259380, ne znam koliko točno ide u prednji, koliko u zadnji diff.
U Haldex ide Volvo ulje pod brojem 31325136, mijenja se i filter i to je malo zeznuto jer da bi se zamijenio filter mora se otpajati kardan. U haldex mislim da ide 0,65 litara.
Mislim da zupčasti remen možeš bez brige staviti i Continental ili neku drugu marku u tom rangu, isto tako rolice i španeri SKF i INA su sigurno okej. Možda jedino smanjit sljedeći interval za zamjenu zupčastog na 100 tkm, a ne 160 kako je tvornički. Mislim da ima trenutno u Auto kreši Contijev set zupčastog s vodenom pumpom za cca 1200 kn.
Za EGR koliko znam, ako se odradi isključivanje kako treba, oni na tehničkom ne mogu ništa skužiti. To vrijedi za sve aute.
Za gume mislim da ne mora biti isključivo za 4x4 iako takva dimenzija uglavnom samo i ide na SUV i kombije.
Ugl mislim da jedino treba ubuduće paziti da ne dođe do velike razlike u potrošenosti guma, odnosno treba izmjenjivati prednje i zadnje kada se vrši zamjena s ljetnog na zimski set i obrnuto.