Sada je: čet ožu 28, 2024 5:10 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet vel 21, 2019 1:43 pm 
Offline

Pridružen/a: sub vel 16, 2019 3:38 pm
Postovi: 4
Vozi: S80 V8 awd
Pozdrav svima iz Sarajeva.

Zna li iko dobrog majstora dijagnosticara , sa naglaskom za ovaj motor?

Imam slijedeći problem. Auto isporučeno na njemačko tržište u oktobru 2006., na 20.000 hiljada mu nijemac ugradio plinsku instalaciju Prins. Ja kupio auto sa 88.000 i vozio 4 godine bez problema.
Već treću godinu imam problem koji niko ne zna da riješi ( uključujući ovlaštene servise u BiH ). Nakon što se auto upali , svejedno hladan ili vruć, radi normalno 10-15 sekundi i počne da falša i valja motor, loše prima gas, trza, trokira, kao da ne radi jedan ili više cilindara. Isto kao da nestaje goriva auto nema snage da krene kako treba , da bi se u momentu upalila žuta trepćuća lampica sa simbolom mototra i poruka na displeju " Geschw. reduziert od. hochschalten" ( što bi u nekom slobodnom prijevodu značilo "smanji brzinu ili prebaci u veći stepen prijenosa" ) . Nakon toga auto radi savršeno do slijedećg gašenja. Ponašanje identičnio i na benzinu i na plinu. U Vidi ostane poruka samo da je bilo missfire , ali nema uzorka da se radi o istom cilindru , nekad ovaj nekad onaj.
Do sada provjereno: akumulator, svjećice, bombine, mjerač protoka zraka, senzor temperature motora, lambda sonde, instalacija ( fizički i omski) , knock senzori, injektori čišćeni 2 puta ( na stolu za ispitivanje rade savršeno), čupana skroz plinska instalacija ali sve isto. čak su i logovi iz vide slati u Volvo ali nemaju traga da je iko imao sličan problem i nisu mogli ništa. jedan on majstora je ubijeđen da se radi o mehanici , međutim da je mehanika ne bi nakon paljenja lampice redovno radio savršeno.

Ima li iko kakvu pametnu ideju , ili preporuka za dobrog dijagnostičara?

da se ganjam sa ovlaštenim ne vrijedi, prvo će reći da je do plina ( a provjereno nije ) a nakon toga mijenjaju dio po dio dok ne skontaju ( a za te eksperimente zaista nemam love )...... ovo je neka blentava situacija ili senzor ili nešto tome slično ali baš treba neko ko ima dara za dijagnostiku.

inače auto redovno održavano , i presao ja sa njim cca 130.000 KM.

Hvala na pomoći, unaprijed....

Elvedin


Vrh
   
PostPostano: čet vel 21, 2019 2:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Pogledaj sve mase oko bobina vidi i masu sasija motor ocisti ih da se cakle pogledaj kablove bobina dzekove da nisu ispucali pa probijaju pogledaj i zategni svecice. Al prvo pogledaj mase.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pet vel 22, 2019 9:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mozda ga hebe etm (klapna gasa)al opet mozda bi vidjeli u vidi,jer zna kad zeza etm baciti misfire bez veze i ti misliš da su bobine a nisu

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet vel 22, 2019 9:51 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 497
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Da li je plinski ECU ima(o) kakvu grešku pohranjenu?
provjeri svakako ovo što su ti dečki napisali, ako riješiš, super, mada meni to sve smrdi na prdnut motorni ECU.

evo ti i jedno rješenje sa stranih foruma, tip je imao isto random missfire na cilindrima:
Volvo spark plugs from the dealer and an OEM crankshaft position sensor has solved my misfire and stalling.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 22, 2019 12:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Da li je plinski ECU ima(o) kakvu grešku pohranjenu?
provjeri svakako ovo što su ti dečki napisali, ako riješiš, super, mada meni to sve smrdi na prdnut motorni ECU.

evo ti i jedno rješenje sa stranih foruma, tip je imao isto random missfire na cilindrima:
Volvo spark plugs from the dealer and an OEM crankshaft position sensor has solved my misfire and stalling.

E to bi moglo biti prije :dance:

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan