Sada je: čet ožu 28, 2024 8:52 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 29, 2019 3:41 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
Pozdrav ekipa, imam jedan jako cudan problem na svom s40 iz 2004. Auto se vozi savrseno, pali na zub, vrti kotace nemozes mu se asfalta nadavat, ali cim usporavam kad okretaji dodu do 1300-1200 okretaja i stisnem kuplung on se samo ugasi... nikakvih lupkanja nikakvih stucanja nema, samo kao da sam mu okrenuo kljuc ma milina kako se graciozno ugasi. Odmah mu okrenem kljuc kresne na zub ko da nista nije, imao je gresku MAF-a ali kupil sam originala novog te greske nema vise, ostala je jos samo jedna ali neznam jel onda bitna "Ecm-2683", egr sam zablokiral ali ispravan je isto se dogada i kad nije zablendan. Evo ako netko ima saznanja kaj bi bilo da si ustedim vrijeme bil bi jako zahvalan hvala


Vrh
   
PostPostano: uto sij 29, 2019 5:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pogledat ću u volvo dijagnostici šta kaže za tu grešku , možda filter goriva, uglavnom nešto je s ubrizgavanjem, posto je egr blindiran mora biti i iskopčan inace neće dobro raditi motor


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 29, 2019 8:04 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
Oke hvala puno sutra cu mu iskopcat egr i jos zamjenit filter al auto je uredno odrzavan kupio sam ga od prvog vlasnika, ima gresku releja grijaca al auto pali bez problema tak da cu taj dio zanemarit samo je jako iritirajuce to gasenje :|


Vrh
   
PostPostano: uto sij 29, 2019 8:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Onda je definitivno do egra , a kad je greška rel grijaca onda su neispravni grijaći , jedan ili više njih, a egr ti je za njega oko 800 kn, jer sad gledaju na teh sve parametre motora


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 29, 2019 11:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
284: ECM-2683 By-pass valve. Signal too high
Print

Diagnostic trouble code (DTC) information ECM-2683

J2600429 Condition
The engine control module (ECM) checks the signal from the by-pass valve in the thermostat housing. The diagnostic trouble code (DTC) is stored if the signal from the by-pass valve is too high. The fault is diagnosed by the engine control module (ECM) when the ignition is on.

Substitute value
None.
Possible source
Short-circuit to supply voltage in the signal cable.

Fault symptom[s]
Engine cooling/Engine cooling fan (FC) always activated
Temperature control/A/C does not work


638/5000
284: ECM-2683 Premosni ventil. Signal previsok
otisak

Informacije o dijagnostičkom kodu kvara (DTC) ECM-2683

J2600429 Stanje
Upravljački modul motora (ECM) provjerava signal iz premosnog ventila u kućištu termostata. Dijagnostički kod kvara (DTC) se pohranjuje ako je signal s premosnog ventila previsok. Pogreška se dijagnosticira pomoću upravljačkog modula motora (ECM) kada je kontakt uključen.

Zamjenska vrijednost
Niti jedan.
Mogući izvor
Kratki spoj za napajanje u signalnom kabelu.

Simptomi kvara [s]
Hlađenje motora / ventilator hlađenja motora (FC) uvijek je uključen
Kontrola temperature / A / C ne radi



To kaže vida

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 30, 2019 10:48 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
egr radi normalno bio je ciscen i prije nego je auto dosao kod mene, sam smo ga preventive radi zablendali da vidimo oce bit kakve promjene.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 30, 2019 11:14 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Evo sad znaš kaj moraš napraviti


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 30, 2019 12:26 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
sry malo sam glup al ne kuzim te kaj :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: sri sij 30, 2019 4:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pa ova greška koji imaš gore ti je sve opisano , senzor na kućištu termostata i vjerojatno zato te zeza auto


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet sij 31, 2019 7:01 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
zbog nje se gasi? vec sam ja i prije nasao kaj ona znaci jer ima ljudi kojima gubi vodu ali nebih nikad povezao to dvoje


Vrh
   
PostPostano: čet sij 31, 2019 9:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Moguće ako auto misli da motor kuha naravno da će se gasiti, imao isti slučaj davno sa jednom Mazdom , senzor bio u šlusu i kad se je motor zagrijao jednostavno je ostao bez gasa, neznam od kud si jel mislim da imam doma ispravan termostat s senzorom koji sam zabunom skinuo sa c 70


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet sij 31, 2019 11:46 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
iz zagreba sam kod heinzlove


Vrh
   
PostPostano: čet sij 31, 2019 12:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pogledam dal još imam taj termostat


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned vel 03, 2019 7:38 am 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
I sa istekanim egr-om osti bog... Citao sam negdje da su oni imali problema sa stucanjem na visim okretajima i da se to rjesilo fleshanjem nove mape, mozda se kod mene poremetio minimum?


Vrh
   
PostPostano: čet vel 28, 2019 2:44 pm 
Offline

Pridružen/a: pon pro 31, 2018 7:14 am
Postovi: 14
Vozi: s40 gen 2
Ugl problem je rješen cjev vakuma na klapni za gašenje je bila lagano napuknuta, promjenjeno auto vozi ko veliki


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan