Sada je: čet ožu 28, 2024 11:52 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 106 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 8 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet pro 07, 2018 3:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Evo nastavka, nakon što je onaj gore Tokićev uložak odradio oko 7 godina i 70.000 km.

Odnedavno kod prvog hladnog starta vergla malo duže... svega 3-4 sekunde, ali s obzirom da inače pali na prvi zub onda i to bode oči (tj. uši).
Ako prije toga par puta okrenem ključ, pa relej nekoliko puta uključi pumpu i ona nadruka gorivo, pali na prvi zub.
Kad je topao, uvijek pali na prvi zub.
Na ler gasu i u vožnji na benzin radi normalno.

Je li nakon ovih godina i kilometara vrijeme za novu pumpu/uložak ili je možda u pitanju nešto drugo (npr. kontakt), jer bi se valjda nizak tlak pumpe osjetio i u vožnji?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 27, 2018 9:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Prije desetak dana stavio sam novi akumulator i problemi s pumpom su nestali.
Zanimljivo da je stari mogao duže verglati, ali očito ne i nabiti tlak goriva.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 29, 2018 12:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Nema veze jedno s drugim, vrijeme će ti pokazati sve , pa pumpa vuče par ampera a anlaser dosta vise , tak da ti nebi smjelo imati neke veze, problem je u nepovratnom ventilu koji ne drži tlak


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 14, 2019 11:10 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... pumpa vuče par ampera, a anlaser dosta vise...
Da, na to sam i ja mislio s onim postom gore.
Međutim, očito je da osim jakosti struje i napon ima neke veze jer s naponom od npr. 12,6 V upali na prvi zub i nakon dvodnevnog stajanja.
Vozim se s unimerom u prtljažniku i mjerim kako mi padne na pamet, pa ćemo vidjeti...

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 14, 2019 11:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ajde super onda

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 15, 2019 8:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Izmjerio sam struju curenja i ona je 120 mA, što mi se čini puno. Svi potrošači isključeni, ključ u džepu, auto otključan (znači alarm isključen), svijetli jedino dioda alarma na radio aparatu (tvornički SC).
Kolika je normalna struja curenja za 850?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 15, 2019 8:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A je malo je puno,na tvom autu nebi smjelo biti vise od par ma


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 15, 2019 3:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Par mA? Valjda 50-60 mA :think:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 15, 2019 10:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Par mA? Valjda 50-60 mA :think:
A da, možda i manje


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 16, 2019 8:51 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Nisam mjerio struju curenja bar 20 godina, pa sam zaboravio koliko je bilo kod drugih vozila... ali mi se čini da je uvijek bilo iznad 50 mA, čak i kod onih gotovo bez elektronike.
Poskidao sam sve osigurače jedan po jedan i uvijek je 120 mA. Zna li netko točnu vrijednost, da sad ne petljam po instalaciji bez potrebe? Uostalom, 120 mA na 12 V je ipak samo 1,44 W.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Zadnja izmjena: Mrky, dana/u sri sij 16, 2019 9:48 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: sri sij 16, 2019 8:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Po meni je ipak to malo previše , ako stignem bas ću probati na staroj mazdi (98.g) izmjeriti sa alarmom i bez kolko vuče


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 16, 2019 1:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nisam mjerio struju curenja bar 20 godina, pa sam zaboravio koliko je bilo kod drugih vozila... ali mi se čini da je uvijek bilo iznad 50 mA, čak i kod onih gotovo bez elektronike.
Poskidao sam sve osigurače jedan po jedan i uvijek je 120 mA. Zna li netko točnu vrijednost, da sad ne petljam po instalaciji bez potrebe? Uostalom, 120 mA na 12 V je ipak samo 1,44 W.
Kaze google da je sve preko 50 mA (pogotovo na starijim autima) previse...

Evo, bas sam mjerio prije cca mjesec dana i na mojem 850 TDI je samo 10 mA.

Prvo kad se prikljuci na aku i auto se probudi je 20 mA, a onda se smiri na 10 mA (vidi slike)...

I bas danas mi je auto na zamjeni instalacije / kabela grijaca kod autoelektricara i trazio sam da izmjere. Malo prije mi je javio da su i oni izmjerili 10 mA.

Tak da tvojih 120 mA je punoooo.... Jesi ziher da nije 12 mA? ;-)

slika

slika

slika

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2019 8:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Jesi ziher da nije 12 mA? ;-)
Da bar :roll:
Na neosiguranom (unfused) ulazu koji mjeri do 10 A pokazuje vrijednost 0,12... pa ako 1 A ima 1000 mA...

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2019 10:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 973
Meni "curila" struja jer se malo opustila vrata ladice ispred desnog sjedala pa se nije gasila lampica za osvjetljenje ladice. Dovoljno da ako 3 - 4 dana ne vozim auto isprazni akomulator.

Dok mjeriš struju probaj lagano pritisnuti vrata ladice da nije isti slučaj.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: čet sij 17, 2019 10:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pa kaj na 850 ta lampica u pretincu spojena direkt na + a ne na kontakt? Jebt ja to nisam vidio ni na jednom autu još


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 106 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 8 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan