Sada je: uto lis 16, 2018 4:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet lis 12, 2017 3:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1534
Vozi: 850
Lokacija: Split
Nije problem "popraviti" senzor, ali po svemu sudeći on nije uzrok. Jer da je senzor uzrok, bilo bi upravo onako kako si napisao - problem bi postojao stalno dok god se kvar ne otkloni. A kod mene nije tako... da sad ne ponavljam ono što sam gore već napisao.

Od kontrolnih žaruljica gori samo "check engine" i to stalno, već odavno... ali to je stvar vožnje na plin. Nenad se kod mene jedno vrijeme s tim zezao, mijenjao je i lambdu, ali žaruljica "check engine" se uvijek opet vratila... kako motor radi normalno i troši normalno, a "check engine" gori kod većine (ili svih) koji voze 850 na plin, s ovim sam se prestao zamarati.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: uto stu 07, 2017 5:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1534
Vozi: 850
Lokacija: Split
U razgovorima sa stručnjacima i „stručnjacima“ ispalo je da uzrok može biti i to što auto u nekom trenutku „izbaci“ motorno ulje koje se (iz ovih ili onih razloga) nakupilo u katalizatoru… :think:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.

You buy a Mercedes when you are somebody.

You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 09, 2017 12:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 252
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Kia Rio 1.5 CRDi 2009g.
Mrky je napisao/la:
U razgovorima sa stručnjacima i „stručnjacima“ ispalo je da uzrok može biti i to što auto u nekom trenutku „izbaci“ motorno ulje koje se (iz ovih ili onih razloga) nakupilo u katalizatoru… :think:


Dakle, ovo prvi puta čujem...ulje u katalizatoru :roll: Nisam nikakav mehaničar, ali mislim da ulja ne bi smjelo biti (niti iz ovih a niti iz onih razloga). Mogao bih shvatiti da se to događa kod modernih turbodiesela koji se kolju na što nižim okretajima kako bi susjedu/prijatelju/rođaku dokazao da auto troši max dvije litre na 3 tisuće kilometara, ali na tvom motoru to mi ipak nema veze s vezom. Nego što se tiče check lampice, treba vidjeti koju grešku pokazuje, to što se voziš na plin pa se smatra da je normalno da gori check lampica i da se tu ne može ništa nije istina. Lampica ne smije svijetliti. Uzrok greške treba pronaći, a kladim se da je uzrok tvog kvara u mjeraču mase zraka iliti MAF senzoru. Vjerojatno ti u greškama piše nešto kao "long term fuel trim nešto" ili short term fuel trim nešto" a to su ti znakovi da mjerač zeza ako je već sonda ispravna. Zašto ti to govorim? Zato što sam nedavno gledao po Youtubeu kako je čovjek objašanjavao koje sve simptome može uzrokovati neispravan MAF senzor. Imao sam i ja problema, vidi u temi ispod svoje. Kupio sam spray, očistio senzor i što se dogodilo....auto ne leti ali vuče bolje i ravnomjernije, kad ga gasim ne "stepe" nego mirno prekine. Greške su nestale, barem kod vožnje na benzin, još moram vidjeti jeli što zabilježio tokom vožnje na plin. Automatski mjenjač koji je znao cuknuti/trznuti u nekim režimima vožnje sada to ne radi. Više mi se ne gasi i ne šeće na leru. Nadam se da mi se ne bude poslije kad ću ići na posao obiti sve o glavu 8-) :D


Vrh
   
PostPostano: pet stu 10, 2017 1:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1534
Vozi: 850
Lokacija: Split
Ulje u katalizatoru… i meni je to bilo neobično, zato sam i napisao onakav post gore.
Ali idemo redom s odgovorima na tvoja pitanja…

Auto je kod mene 10 godina, od toga zadnjih 5 vozim na plin. Nije zapušten, nego je uredno održavan i mijenjano je manje-više sve prema predviđenim intervalima održavanja ili kad je dotrajalo... više piše u prvom postu.
Plin sam ugradio prije 5 godina i od tada famozna „check engine“ lampica uglavnom stalno svijetli. Svaki put kad je auto bio spojen na dijagnostiku pokazala se greška P0133 (front oxygen sensor slow response), pa je Nenad prije 2 godine zamijenio lambda sondu, ali lampica „check engine“ se opet pojavila nakon možda par stotina kilometara i ja sam s ovim prestao razbijati glavu. Jer motor uredno pali i hladan i topao, vuče ravnomjerno, ulja potroši oko 2 litre na 10.000 km (od čega 3/4 gradske vožnje)… ne „stepe“ se kad ga gasim kao tvoj, niti mjenjač trza (ulje je preventivno mijenjano).

Od svega što si napisao sebe jedino pronalazim u onome da motor radi na niskim okretajima… ja imam laganu nogu na gasu, pa automatik u „economy“ modu tako sam šalta, a meni ne smeta.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.

You buy a Mercedes when you are somebody.

You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 12, 2017 11:50 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 252
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Kia Rio 1.5 CRDi 2009g.
Razumijem ja tebe, znam kako je to kad te nešto zeza a ne znaš što je. I dalje stojim iza tvrdnje da nešto nije u redu, ako je sonda zaista ispravna, onda se događa nešto drugo zbog čega ona ima slab odaziv, a što točno...nemam pojma.


Vrh
   
PostPostano: pet svi 18, 2018 10:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1534
Vozi: 850
Lokacija: Split
Nakon pola godine priča se ponovila i to 3 puta u mjesec dana.

Da ne ponavljam već napisano: motor radi kao da je netko skinuo kabel s jedne ili dvije svjećice, a iz auspuha izlazi enormna količina svijetlosivog dima (inače ne dimi ni najmanje) intenzivnog mirisa na gorivo. Nakon par minuta motor sam od sebe proradi normalno i poslije toga danima radi normalno. Ovo se događa isključivo kod starta motora, nikad u vožnji, a jednom sam čak imao misfire (blinking check engine) :shock:

S jedne strane sve ukazuje na struju, jer kod prebacivanja plin-benzin svi simptomi ostaju isti.
S druge strane, struja obično pravi probleme kad je motor zagrijan, ne kad je hladan. A kod mene zagrijani motor radi normalno, problem se pojavljuje isključivo kod startanja.

Pa da ne tražim kao ćorava koka, nema mi druge nego do servisa i tamo se spojiti na dijagnostiku... koliko dugo greška ostaje zapisana u memoriji? :think:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.

You buy a Mercedes when you are somebody.

You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet svi 18, 2018 12:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2126
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Tvoj motor ima kablove i frtajler ? Počni od tuda


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pet svi 18, 2018 1:07 pm 
Offline

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 149
Vozi: V60 D2, S40 2.4i
Mrky je napisao/la:
Da ne ponavljam već napisano: motor radi kao da je netko skinuo kabel s jedne ili dvije svjećice, a iz auspuha izlazi enormna količina svijetlosivog dima (inače ne dimi ni najmanje) intenzivnog mirisa na gorivo. Nakon par minuta motor sam od sebe proradi normalno i poslije toga danima radi normalno. Ovo se događa isključivo kod starta motora, nikad u vožnji, a jednom sam čak imao misfire (blinking check engine) :shock:


Mozda je nepovezano, ali na mom Hyundaiju na plin se dogadjalo slicno kad god sam imao ispod pola rezervoara goriva. Prilikom paljenja na hladno, kao da radi na tri cilindra (nisam obracao paznju na dim), pa se onda sve vrati u normalu kada se malo zagrije. Simptomi su se javljali samo ukoliko imam ispod pola rezervoara goriva. Isprobavali smo sa senzorima sa drugog, ispravnog, auta i sve isto. Na kraju je auto i prodan s tom manom (napomenuo sam kupcu da se to dogadja).


Vrh
   
PostPostano: sri svi 23, 2018 10:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1534
Vozi: 850
Lokacija: Split
Bio sam kod meštra od plina, spojio je auto na svoj software i nije našao nikakvu grešku. Po njemu je problem vjerojatno u kompjuteru plinskog sustava, koji u trenutku kad prebaci na plin istovremeno ne isključi benzin na jednom ili više cilindara… ima logike, jer je visokonaponska elektroinstalacija (bobina, razvodnik, kabeli, svjećice) uredno održavana i mijenjam ono što je dotrajalo.

Ova greška kompjutera se navodno može dijagnosticirati samo u trenutku kad se dogodi (?), a zamjena (Stag 300, stariji model) mi je preskupa (1.500 kn) za igru pogađanja. Tako da ću pokušati otvoriti kompjutor i vidjeti ima li unutra nešto sumnjivo (vlaga, korozija, prljavština, loši spojevi…), a usput ću očistiti kapu razvodnika i rotor. Pa ćemo vidjeti…

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.

You buy a Mercedes when you are somebody.

You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Igor V i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić