Onda bi se "paljenje" moralo svakako poštelat' iza svake zamjene zupčastog remena? Valjda ne, jer uvijek paše rupa-na rupi (radilica/bregasta).
Kad sam finalno našpanao remen, "ozubljenjem" sam provjerio da li mi nakon zatezanja remenice mikroremena na radilici sve paše, i to okretanjem radilice osam puta (baš da vidim kako se ponaša španer zup. rem.), obje rupe su se poklopile "u bebu", ali, kao da mi sad malo tromije reagira na "gas". Možda je to i radi mjerenja vanjske temp. koja se opet nakon par godina pomrdala (laže cca -15°C), pa ću opet malo morat' pošpricat' konektor na vrata/štok spoju. To me svakih dvije-tri godine, prelaskom iz zima/ljeto perioda zaštiha. Inače, zbog rasporeda slijeda elemenata, konkretno poklopca sveg zupčastog, ne mogu ni definirati u kojem su odnosu, nakon zategnuća vijka na bregastoj zamaknute te dvije remenice na radilici, jer nisam mogao nigdje "pohraniti" oznaku na zupčastoj, da bih je poslije mogao vidjeti. Karamba. Možda preko remena, posredno, na bloku? Uz prilično gnjavaže, a za gotovo nikakvu korist, samo informaciju.
Od okolnih prijatelja "fušera" nisam čuo da još koji motor ima takvu toleranciju na tom spoju remenice i bregaste. Ubili su me u pojam da to ne valja ... heh.
Kako sam uz zup. remen mijenjao i vodenu pumpu, tražio sam i totalni ispust po bloku, al sam ga našao samo ovdje, na slici 11:
https://accessories.volvocars.com/Insta ... t/V50_2004
a toga na mom vozilu nema, pa sam nadolio samo čistu destiliranu (cca 5,5l), da ispere staru tekućinu, pa ću još jednom tako ispustiti, pa opet destiliranu, pa na kraju ispustiti i to pranje, te uliti čisti koncentrat-nek'-se pomiješa, za cca fifty/fifty.
Našao sam i kud ide črefce od turbine na drugu (prednju) stranu motora, da bih ga kompletnog zamijenio, jer mi je na sredini zadnje strane motora puklo nedavno, pa sam ga privremeno samo naštukao (mrvilo mi se pod prstima- a ono, kao silikonsko).
Namjeravao sam promijeniti i mikroremen, i španer njegov, odnosno samu rolicu, ali vijak/osovina rolice/ležaja s Dayco-španera toliko je zagrizao u siluminsko kučište da sam se skoro usrao, ali nisam ga uspio izšaraufati (WD, nabijanje po glavi, odvijač, pneumatski ključ vibracijski - i ni mrdac, počelo je pucati i kučište španera, ali srećom, samo graničnik krajnjeg položaja), pa je to ostalo za idući vikend, kao zamjena kompletnog španera, a i novog mikroremena. Koja je to sila za otpustit' taj mikroremen??!??
A promijenio sam i prednje amortizere. Lijepa poluvikend akcija.
Večeras na probnoj vožnji osjećao sam se kao da vozim neki skupi gospodski auto, ala Rolls Royce, te zaključio da kad ećuskoro zamijenim i stražnje amortizere (koji su još super-ali vjerujem da su novi puno bolji) i silent-blokove na prednjim vilicama (koji su isto još super/skoro dobri - već sam kupio TRW-ove, ali nisam stigao ih zamijenit', a još su uvijek SWAG-ovi, nekih 8 godina, ali već zadnjih pet, polugovno, ni dobri-ni loši), da će to-biti-baš-to. I da bih ga vozio još barem 10 godina. Bolje nego da ga prodam u bescjenje, pa onda kupim nešto drugo, na čemu ću se opet naradit' kao sivonja.
Idem sad malo pod tuš, pa prileć, sretan i krepan-umoran, he.