Sada je: čet ožu 28, 2024 5:37 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto sij 09, 2018 2:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Dakle, zanima me ako mi može netko objasniti kako funkcioira varijator faze i kako se manifestira njegova neispravnost? Koliko često odlazi i može li se uopće nabaviti polovni? Zašto pitam? Pitam zato jer mi je otišla brtva glave. Meho kad je skidao mi je rekao da varijator ima dosta praznog hoda tj. on ga okreće a bregasta stoji na mjestu. Ali je našao i onaj ventil koji druka ulje u njega da je zaštekao, pa se eto nadam da neću trebati novi varijator jer novi košta cca 2700kn sa popustom. Hvala na odgovorima.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 09, 2018 2:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ček malo , ako je auto išao normalno i ako ne zuji / lupa varijator sve je ok, kaj on bulazni??


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 09, 2018 10:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Kaj bi bulaznio, nije ni sumnja bila na varijator, takvo stanje je našao kod skidanja glave, znači nije provjeravano u radnom stanju. A u međuvremenu dok se radi glava ja pitam da znam što me čeka.


Vrh
   
PostPostano: uto sij 09, 2018 10:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Opet te pitam,dal si čuo da varijator lupa/ruži??? Dal je auto normalno vukao??' Taj meho nema pojma,varijator uvijek ima lufta dok ne radi motor jer nema pritiska ulja.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 09, 2018 11:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Mislim da nema potrebe za izrazima da netko nema pojma, ja sam samo pitao kako to funkcionira. I on je sam rekao da je našao ventil zapečen, van funkcije ili što već, i isto tako je rekao da kad je okrenuo varijator da je izletilo van malo ulja ali da treba biti puno više, i da ćemo sve vidjeti kad se sve složi. Ne inzistira on na novome varijatoru. Ježi ga, ne radi Volvo na dnevnoj bazi ali ne znači da nije stručan. Da li je varijator lupao ne znam, nisam obraćao pažnju, ali mislim da nije jer bi ga čuo jer sam često pod haubom u zadnje vrijeme. Znači sudeći po svemu nemam razloga za brigu. Auto nije normalno vukao jer je brtva glave bila u proboju, osim toga i ispušni ventili nisu dobro dihtali, i našao je jednu oprugu ventila puknutu, srećom pri vrhu pa nije ispala, i svjećice su bile u banani zbog proboja brtve tako da iskreno, nije vukao nikako.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 10, 2018 12:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Po meni ti je varijator ok, ventil neka očisti i neka sve vrati kak je i budeš vidio onda kak će vuci


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri sij 10, 2018 1:38 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
E to i čekam, da imam zdrave konje pod haubom a ne na izdisaju :D


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 10:26 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Ventil je očiščen, sve je sklopljeno i radi kako treba. 8-)


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 11:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
I kaj sam ja rekal :D , :dance:

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 11:49 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Ma najjači si Števa!!


Vrh
   
PostPostano: uto sij 30, 2018 12:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Ma najjači si Števa!!

:ready_fl: :) :) :)

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan