Ajde da se ja malo uključim mada nisam školovani i educirani majstor, ali imam xc s aut. mjenjačem.
Dakle, ne razumijem koja je to loša propaganda kompletnog branda Volvo, jednostavno ne razumijem.
Ako u Volvu ugrađuju getribe koje nisu oni razvili, testirali, sklapali, onda nemaju ni kredibilitet govoriti kada se getriba servisira ili kako je slučaj u stvarnosti-ne servisira nego samo vozi dok ne stane. Užas!!! Konkretno kod dotičnog volva se radi o japanskom proizvođaču getriba Aisin Warner. Dakle, ja sam radio svoju getribu(mislim majstor) , mjenjao kočnice, lamele(svaka ima svoju kočnicu) , reparirao wandler bubanj, mjenjao teflonske podloške i zamjenio valve body (hidrauliku).
Kako se u aute kužim donekle, naravno da sam zavirio u getribu i oni koji se kuže znaju o čem pričam.
Budući da sam htio da se napravi kak spada, kontaktirao sam i proizvođača koji kaže: mi kao ozbiljna korporacija koja isporučuje aut. mjenjače isporučujemo i specijalne strojeve i alate za iste. Znaju za problem sa svojim getribama u svijetu i kažu da ne mogu shvatit da proizvođači automobila nemaju servisere koji rade samo getribe. Dakle, oni kažu da, naravno, da se ulhe mora ispustit van nakon 60-70000 km i da se strojno mora isprat mjenjač jer je ulje nakon toga spaljeno. Tko je imao havariju s tim znat će o čemu pričam. Dalje, kad dođe treća izmjena ulja, tj. iza 200 000km ide kontrola hidraulike, lamela i kočnica lamela, jer, naravno, i to se troši. Ukoliko treba izmjena vitalnih djelova, to s uljem stoji cca isto kao i zamjena kuplung seta s dvomasenim zamašnjakom na Audi a4 ili Renault laguni.
_________________ xc90 D5 136 kw
|