Hvala ti na infromacijama!
U međuvremenu sam našao podatke što se tiče motora, jer mene konkretno interesuje samo 2.4i, pa sam zbog toga bio znatiželjan do kada se ugrađivao. Ali kako stvari stoje za sada neću biti u prilici kupim FL model.
Znam razlike između PFL-a i FL-a nego su me zanimale razlike između PFL-a modela po godinama.
To sam i ja zaključio gledajući oglase, da prije 2006. godine DTSC pale i gase ispod mjenjača i imaju još tu jednu tipku (sada znam za šta i služi, hvala!), a 2006. i poslije DTSC se pali i gasi na ručici žmigavaca.
Ono što me sada najviše interesuje je kakvi su to problemi sa strujom, koliko su ozbiljni, kolika je vjerovatnoća da se pojave, koliko su lagani/teški za poraviti i da li je to jeftino ili je skupo?
Pričao sam sa čovjekom koji kaže da je imao Volva kao kod mog oca (V50, 2.0D, 100 kW, 6+R) samo što je kod tog čovjeka bio 2005. godište i kaže da je imao problema sa strujom. Kako on kaže, auto vozi 10 dana super, a onda 11. dan neće ni da upali i sve tako.
Niko mu nije znao reći u čemu je problem, pa su mu u službenom Volvo servisu ovdje u Sarajevu rekli da mu se okvarila nega glavna komanda ploča za struju ili tako nekako i da to košta malo više od 2000 Eura da se naruči novo i ugradi!
Moj stari je sa svojim V50 prešao oko 50k km za oko 2 godine i 7-8 mjeseci i nema nikakvih problema te prirode. 2006. godište je i na brošurama i priručnicima piše da je model za 2007. godinu.
Ovaj primjerak mi se jako sviđa, ali ne znam koliko sam spreman rizikovati, upravno zbog njegovog godišta -
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-s ... 10%26r%3d5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;